Türkçe

10060 ÇOCUK GELİŞİMİ -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Öğr. Gör. TUĞBA ERYİĞİT


E-mail :

Dahili Tel : 41502
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Öğr. Gör. TUĞBA ERYİĞİT


E-mail :

Dahili Tel : 41502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GÜLTEN CACA

E-mail :
Dahili Tel : 41511
CV :

Öğr. Gör. AKSEL KAHRAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 41509
CV :

Öğr. Gör. AYŞE DİLŞAD ATALAR

E-mail :
Dahili Tel : 41505
CV :

Öğr. Gör. NİKET ÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 41504
CV :

Öğr. Gör. SEMANUR NACAR AKMAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. TUĞBA ERYİĞİT

E-mail :
Dahili Tel : 41502
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. HACİ DURAN

E-mail :
Dahili Tel : 20705
CV :

Doç. Dr. GÖKÇEN ÇATLI

E-mail :
Dahili Tel : 20702
CV :

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ALİYE ATEŞ ÖS

E-mail :
Dahili Tel : 41512
CV :

Dr. Öğr. Üyesi CENGİZ KASTAN

E-mail :
Dahili Tel : 41451
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ELİF ÖZEL AY

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 41301
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GÜLTEN CACA

E-mail :
Dahili Tel : 41511
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi OYA AYLİN BÜYÜKBAYRAM DİNÇER

E-mail :
Dahili Tel : 41507
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SEÇİL BİLGİÇ

E-mail :
Dahili Tel : 43554
CV :

Öğr. Gör. Dr. DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. SAMIRA ALIARI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AKSEL KAHRAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 41509
CV :

Öğr. Gör. AYŞE DİLŞAD ATALAR

E-mail :
Dahili Tel : 41505
CV :

Öğr. Gör. BERNA KAHVECİ CEYLAN

E-mail :
Dahili Tel : 40851
CV :

Öğr. Gör. CEYDA DURMAZ

E-mail :
Dahili Tel : 41256
CV :

Öğr. Gör. DEVRAN KORKMAZ

E-mail :
Dahili Tel : 26304
CV :

Öğr. Gör. EDA ARMAĞAN TÜRKOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ERHAN ÖZTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 40101
CV :

Öğr. Gör. GÖKÇE AYTEKİN

E-mail :
Dahili Tel : 41305
CV :

Öğr. Gör. GÜLÜMSER BOZKURT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :

Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Dahili Tel : 40006
CV :

Öğr. Gör. NİHAL AYDIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. NİKET ÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 41504
CV :

Öğr. Gör. NURAY CAN

E-mail :
Dahili Tel : 41802
CV :

Öğr. Gör. OSMAN BÜLENT BAYKAL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Dahili Tel : 20505
CV :

Öğr. Gör. ÖZNUR SEVME

E-mail :
Dahili Tel : 68403
CV :

Öğr. Gör. TUĞBA ERYİĞİT

E-mail :
Dahili Tel : 41502
CV :

Öğr. Gör. UĞUR DERYA

E-mail :
Dahili Tel : 42155
CV :

Öğr. Gör. YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.