Türkçe

10033 BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI (İngilizce) -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Dr. Öğr. Üyesi SELÇUK ŞENER


E-mail :

Dahili Tel : 40705
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :


E-mail :

Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ALPER FİDAN

E-mail :
Dahili Tel : 42254
CV :

Öğr. Gör. İHSAN CAN İÇİUYAN

E-mail :
Dahili Tel : 42156
CV :

Öğr. Gör. MARİANA ASTEFANOAİE

E-mail :
Dahili Tel : 14908
CV :

Öğr. Gör. ÖMER FARUK AYDIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. SARA SAMI ABDELSALAM OMAR ALDEEB

E-mail :
Dahili Tel : 43551
CV :

Öğr. Gör. ŞAFAK YÜKSEL

E-mail :
Dahili Tel : 42203
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. MİNE ERGÜVEN

E-mail :
Dahili Tel : 57201
CV :

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EMİNE TUTKU VARDAĞLI

E-mail :
Dahili Tel : 41602
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GÜVEN ÖZDEMİR

E-mail :
Dahili Tel : 40002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SEÇİL BİLGİÇ

E-mail :
Dahili Tel : 43554
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SELÇUK ŞENER

E-mail :
Dahili Tel : 40705
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SERAP ELÜSTÜ

E-mail :
Dahili Tel : 42802
CV :

Öğr. Gör. Dr. MİRAY BAŞARAN

E-mail :
Dahili Tel : 14690
CV :

Öğr. Gör. Dr. MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AHMET KUYUMCU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ATİLA ER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BÜŞRA DOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ELİF ÖZTÜRK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. İHSAN CAN İÇİUYAN

E-mail :
Dahili Tel : 42156
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :

Öğr. Gör. NAZENİN GÜRE

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. OVAIS VOHRA

E-mail :
Dahili Tel : 43303
CV :

Öğr. Gör. ÖMER FARUK AYDIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. SARA SAMI ABDELSALAM OMAR ALDEEB

E-mail :
Dahili Tel : 43551
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.