Türkçe

05090 YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ (İngilizce) -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Prof. Dr. FERDİ SÖNMEZ


E-mail :

Dahili Tel :
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :


E-mail :

Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. FERDİ SÖNMEZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. ILHAM HUSEYINOV

E-mail :
Dahili Tel : 22705
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AHMED EL-HADAD

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AYŞEGÜL KIVILCIM JENSEN

E-mail :
Dahili Tel : 42156
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HASAN ÇİFCİ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NECİP GÖKHAN KASAPOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 22501
CV :

Arş. Gör. GAMZE MADEN MÜFTÜOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 22706
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. ABDULHADİ BAYKAL

E-mail :
Dahili Tel : 22409
CV :

Prof. Dr. AHMET METİN GER

E-mail :
Dahili Tel : 22817
CV :

Prof. Dr. ALİ GÜNEŞ

E-mail :
Dahili Tel : 22101
CV :

Prof. Dr. ALİ OKATAN

E-mail :
Dahili Tel : 22703
CV :

Prof. Dr. FEHİM FINDIK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. FERDİ SÖNMEZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. HASAN HÜSEYİN BALIK

E-mail :
Dahili Tel : 22701
CV :

Prof. Dr. MİNE ERGÜVEN

E-mail :
Dahili Tel : 57201
CV :

Prof. Dr. MURTAZA FARSADI

E-mail :
Dahili Tel : 22207
CV :

Prof. Dr. OSMAN YILDIRIM

E-mail :
Dahili Tel : 22209
CV :

Prof. Dr. RAFET AKDENİZ

E-mail :
Dahili Tel : 41004
CV :

Prof. Dr. UFUK AYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 23408
CV :

Doç. Dr. ILHAM HUSEYINOV

E-mail :
Dahili Tel : 22705
CV :

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ABBAS UĞURENVER

E-mail :
Dahili Tel : 40718
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ABDULKADER ALWER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AHMED EL-HADAD

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ALPARSLAN HORASAN

E-mail :
Dahili Tel : 12601
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ALPER FİDAN

E-mail :
Dahili Tel : 42254
CV :

Dr. Öğr. Üyesi CEM SAVAŞ AYDIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DİLEK ÖZALP

E-mail :
Dahili Tel : 26513
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ELİF ÖZEL AY

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EMİNE TUTKU VARDAĞLI

E-mail :
Dahili Tel : 41602
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EYLEM GÜLCE ÇOKER

E-mail :
Dahili Tel : 22204
CV :

Dr. Öğr. Üyesi FİLİZ KATMAN

E-mail :
Dahili Tel : 24504
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GÜLSÜM ZEYNEP GÜRKAŞ AYDIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HASAN ÇİFCİ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HASAN VOLKAN ORAL

E-mail :
Dahili Tel : 24509
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HAYDER ALI ABDULLAH MOHAMMEDQASIM

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi KADİR ŞENGÜN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi KENAN KAYA

E-mail :
Dahili Tel : 22203
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MAHMUT ESAD ERGİN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MURAT JANE

E-mail :
Dahili Tel : 68082
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NIMA MIRZAEI

E-mail :
Dahili Tel : 23304
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NURİ GÖKMEN KARAKİRAZ

E-mail :
Dahili Tel : 41154
CV :

Dr. Öğr. Üyesi RIZA İLHAN

E-mail :
Dahili Tel : 22504
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ROA'A ALI ABDULLAH MOHAMMEDQASEM

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SEMİH YÖN

E-mail :
Dahili Tel : 22302
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SEZER AYAZ

E-mail :
Dahili Tel : 68077
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SİBEL KAHRAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 22405
CV :

Dr. Öğr. Üyesi TEVFİK DENİZHAN MÜFTÜOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 22810
CV :

Dr. Öğr. Üyesi TUĞBA GÜLAL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi TÜLAY DAĞOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 20506
CV :

Dr. Öğr. Üyesi TÜLAY ÖZDEN

E-mail :
Dahili Tel : 26805
CV :

Dr. Öğr. Üyesi YAVUZ ÇAĞLAR CERŞİT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. MHD WASIM RAED

E-mail :
Dahili Tel : 22908
CV :

Öğr. Gör. Dr. MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AHMET KUYUMCU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BURCU ERDAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 40717
CV :

Öğr. Gör. CANSU ŞAHİN

E-mail :
Dahili Tel : 40710
CV :

Öğr. Gör. DİLEK KESKİNCİ İNCE

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ELİF ÖZTÜRK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. GÜL SÖĞÜT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MERT CENGİZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. NAZENİN GÜRE

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. NURAN KIR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. OVAIS VOHRA

E-mail :
Dahili Tel : 43303
CV :

Öğr. Gör. ŞEYMA GÜNSEL ÇELEN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.