Türkçe

12305 ULUSLARARASI İLİŞKİLER VE TERORİZİM ARAŞTIRMALARI - Tezli Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Doç. Dr. MEHMET CEM OĞULTÜRK


E-mail :

Dahili Tel : 68083
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Dr. Öğr. Üyesi HAKAN ÖMER TUNCA


E-mail :

Dahili Tel : 65005
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. HASAN SAYGIN

E-mail :
Dahili Tel : 12910
CV :

Prof. Dr. RAGIP KUTAY KARACA

E-mail :
Dahili Tel : 31001
CV :

Prof. Dr. YALÇIN AKDOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. ATALAY BAHAR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. HAKKI HAKAN ERKİNER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. MEHMET CEM OĞULTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 68083
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AYÇA FERDA KANSU

E-mail :
Dahili Tel : 20418
CV :

Dr. Öğr. Üyesi BATURAY YURTBAY

E-mail :
Dahili Tel : 68108
CV :

Dr. Öğr. Üyesi FELOR EBGHAEI

E-mail :
Dahili Tel : 68023
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HAZAR VURAL JANE

E-mail :
Dahili Tel : 68080
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MURAT JANE

E-mail :
Dahili Tel : 68082
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ÖZGÜR TÖR

E-mail :
Dahili Tel : 68101
CV :

Öğr. Gör. RAHMİ GÖKHAN MACARLIOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.