Türkçe

03020 GRAFİK TASARIM -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Prof. MEHMET REŞAT BAŞAR


E-mail :

Dahili Tel : 21106
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Doç. Dr. NURSAN KORUCU


E-mail :

Dahili Tel : 68522
CV :

Doç. Dr. MEDİNE İRAK

E-mail :
Dahili Tel : 68552
CV :

Doç. ELANUR PİLİCİ

E-mail :
Dahili Tel : 68553
CV :

Dr. Öğr. Üyesi PINAR TUĞÇE YELKİ

E-mail :
Dahili Tel : 68551
CV :

Arş. Gör. SÜEDA ŞATIR TORUK

E-mail :
Dahili Tel : 68555
CV :

Arş. Gör. TUĞÇE GÜNAYDIN SİNİR

E-mail :
Dahili Tel : 68564
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. EBRU CEYLAN

E-mail :
Dahili Tel : 23405
CV :

Prof. Dr. HACİ DURAN

E-mail :
Dahili Tel : 20705
CV :

Prof. Dr. HASAN HÜSEYİN BALIK

E-mail :
Dahili Tel : 22701
CV :

Prof. Dr. HIZIR TARIK OĞUZLU

E-mail :
Dahili Tel : 20001
CV :

Prof. Dr. HÜSEYİN SELİMLER

E-mail :
Dahili Tel : 68003
CV :

Prof. Dr. İSMAİL İPEK

E-mail :
Dahili Tel : 26307
CV :

Prof. Dr. RAGIP ÖZYÜREK

E-mail :
Dahili Tel : 26211
CV :

Prof. Dr. ŞERİFE CENGİZ

E-mail :
Dahili Tel : 68572
CV :

Prof. MEHMET REŞAT BAŞAR

E-mail :
Dahili Tel : 21106
CV :

Prof. VEYSEL GÜNAY

E-mail :
Dahili Tel : 68521
CV :

Doç. Dr. BURÇİN KAPLAN

E-mail :
Dahili Tel : 68033
CV :

Doç. Dr. BUSE AKSARAY ERKMAN

E-mail :
Dahili Tel : 23419
CV :

Doç. Dr. GÖKÇEN FİRDEVS YÜCEL CAYMAZ

E-mail :
Dahili Tel : 27302
CV :

Doç. Dr. HALE TORUN

E-mail :
Dahili Tel : 25401
CV :

Doç. Dr. MEDİNE İRAK

E-mail :
Dahili Tel : 68552
CV :

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Doç. Dr. NURSAN KORUCU

E-mail :
Dahili Tel : 68522
CV :

Doç. Dr. SERTAÇ KAYA

E-mail :
Dahili Tel : 25105
CV :

Doç. Dr. SİNEM BUDUN GÜLAS

E-mail :
Dahili Tel : 68502
CV :

Doç. ELANUR PİLİCİ

E-mail :
Dahili Tel : 68553
CV :

Dr. Öğr. Üyesi BEYZA NAZ DENİZ

E-mail :
Dahili Tel : 20410
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EDA GÖKÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 68715
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESRA EMİR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GÜNEŞ OKTAY

E-mail :
Dahili Tel : 68524
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HÜSEYİN KAZAN

E-mail :
Dahili Tel : 25110
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MEHMET AKİF DEMİR

E-mail :
Dahili Tel : 22206
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MEHMET YAŞAR SEVÜK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MURAT ADİL SALEPÇİOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 68401
CV :

Dr. Öğr. Üyesi OYA AYLİN BÜYÜKBAYRAM DİNÇER

E-mail :
Dahili Tel : 41507
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ÖZGÜL YAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 42651
CV :

Dr. Öğr. Üyesi PINAR TUĞÇE YELKİ

E-mail :
Dahili Tel : 68551
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SEVGİ YILMAZ

E-mail :
Dahili Tel : 42452
CV :

Öğr. Gör. Dr. DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. MEHMET HARUN SONGÜN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ALİ KAAN ALTAN

E-mail :
Dahili Tel : 68568
CV :

Öğr. Gör. AŞKIN BAYSAL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BEGÜM BEŞİR DOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ÇELİK ŞENGÖNÜL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DEVRAN KORKMAZ

E-mail :
Dahili Tel : 26304
CV :

Öğr. Gör. İBRAHİM YOĞURTÇU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. İHSAN EMRE EROL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MESUT BATUHAN ÇANKIR

E-mail :
Dahili Tel : 68523
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED EMİN ÇELİK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MURAT FIRAT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Dahili Tel : 40006
CV :

Öğr. Gör. MÜGE BOZKIR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. OSMAN BÜLENT BAYKAL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. SABRİ AYKUT GENÇ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ŞAFAK YÜKSEL

E-mail :
Dahili Tel : 42203
CV :

Öğr. Gör. VAHİT DEMİRCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. YASEMİN ÜŞÜMÜŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ZAFER ERKAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.