Türkçe

50040 FİZYOTERAPİ -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Öğr. Gör. BARIŞ CELBEK


E-mail :

Dahili Tel : 28003
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Öğr. Gör. BARIŞ CELBEK


E-mail :

Dahili Tel : 28003
CV :

Öğr. Gör. AYŞE BAYDERE

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BARIŞ CELBEK

E-mail :
Dahili Tel : 28003
CV :

Öğr. Gör. FATMA GÜÇ YÜKSEKDAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 56802
CV :

Öğr. Gör. İREM NUR ŞENER

E-mail :
Dahili Tel : 28802
CV :

Öğr. Gör. UĞUR OVACIK

E-mail :
Dahili Tel : 28012
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi BURCU SAPMAZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DEMET BİÇKİ

E-mail :
Dahili Tel : 56402
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 41301
CV :

Dr. Öğr. Üyesi FARİS KOCAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 40005
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GÖKHAN ÖZKOÇAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GÜLİZAR HOŞTEN

E-mail :
Dahili Tel : 28604
CV :

Dr. Öğr. Üyesi KAMER HAGOP TAŞCIYAN

E-mail :
Dahili Tel : 28601
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MERVE ATAMAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MUKADDES AVŞAR SARAL

E-mail :
Dahili Tel : 20704
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SADIK ÇİĞDEM

E-mail :
Dahili Tel : 57309
CV :

Öğr. Gör. Dr. BÜŞRA KAYNAR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AYŞE BAYDERE

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AYŞE YAZGAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BARIŞ CELBEK

E-mail :
Dahili Tel : 28003
CV :

Öğr. Gör. BEYZA AYAN

E-mail :
Dahili Tel : 56202
CV :

Öğr. Gör. BİRCAN TOLU

E-mail :
Dahili Tel : 40709
CV :

Öğr. Gör. BURAK TAŞLI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BURCU ERDAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 40717
CV :

Öğr. Gör. BÜŞRA DOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. CANSU ŞAHİN

E-mail :
Dahili Tel : 40710
CV :

Öğr. Gör. CEMRE ÇELİK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DENİZ ERCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DUYGU YILMAZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. EMİNE CEYDA SÖZÜER

E-mail :
Dahili Tel : 57303
CV :

Öğr. Gör. ERHAN ÖZTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 40101
CV :

Öğr. Gör. EŞREF ÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 57305
CV :

Öğr. Gör. FATMA GÜÇ YÜKSEKDAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 56802
CV :

Öğr. Gör. GÜL ÇELİK ÖZTORUN

E-mail :
Dahili Tel : 20706
CV :

Öğr. Gör. GÜLÇİN ŞENYİĞİT

E-mail :
Dahili Tel : 56505
CV :

Öğr. Gör. İHSAN CAN İÇİUYAN

E-mail :
Dahili Tel : 42156
CV :

Öğr. Gör. İREM NUR ŞENER

E-mail :
Dahili Tel : 28802
CV :

Öğr. Gör. MEHTAP KILIÇÖZ BAKAR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MELİKE EVCİN

E-mail :
Dahili Tel : 56606
CV :

Öğr. Gör. MERT CENGİZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MERVE ARISOY

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MERYEM MERVE KARAKURUM

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :

Öğr. Gör. MURAT SEZER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Dahili Tel : 40006
CV :

Öğr. Gör. NİHAL AYDIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. NUR DOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. NURAN KIR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Dahili Tel : 20505
CV :

Öğr. Gör. SEDIGHEH SHAHRIARI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. SELDA ATMACA

E-mail :
Dahili Tel : 56703
CV :

Öğr. Gör. SUEDA TERZİ VURAK

E-mail :
Dahili Tel : 28609
CV :

Öğr. Gör. ŞAFAK YÜKSEL

E-mail :
Dahili Tel : 42203
CV :

Öğr. Gör. ŞEYMA KARABULUT ALUÇDİBİ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. TÜLAY AKBAY

E-mail :
Dahili Tel : 40757
CV :

Öğr. Gör. UFUK SERENGİL

E-mail :
Dahili Tel : 40706
CV :

Öğr. Gör. UĞUR OVACIK

E-mail :
Dahili Tel : 28012
CV :

Öğr. Gör. ÜMİT ATİLLA

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. YASEMİN ÜŞÜMÜŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ZEYNEP ÖZGEN BÖLÜKBAŞI

E-mail :
Dahili Tel : 57306
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.