Türkçe

50030 DİŞ PROTEZ TEKNOLOJİSİ -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Dr. Öğr. Üyesi MEHMET BAKİ VELİBEYOĞLU


E-mail :

Dahili Tel : 56300
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Dr. Öğr. Üyesi MEHMET BAKİ VELİBEYOĞLU


E-mail :

Dahili Tel : 56300
CV :

Öğr. Gör. MAMLAKAT MUMINOVA

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. UMUT KAYA

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Doç. Dr. ULAŞ ÖZDEM

E-mail :
Dahili Tel : 56603
CV :

Dr. Öğr. Üyesi CENGİZ KASTAN

E-mail :
Dahili Tel : 41451
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EFE GÜZELOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 42954
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 41301
CV :

Dr. Öğr. Üyesi FARİS KOCAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 40005
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GÜLİZAR HOŞTEN

E-mail :
Dahili Tel : 28604
CV :

Dr. Öğr. Üyesi KAMER HAGOP TAŞCIYAN

E-mail :
Dahili Tel : 28601
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MEHMET BAKİ VELİBEYOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 56300
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MERVE ATAMAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MUKADDES AVŞAR SARAL

E-mail :
Dahili Tel : 20704
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NARİN ABDULLAH

E-mail :
Dahili Tel : 57304
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ÖZGE YILMAZLI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SADIK ÇİĞDEM

E-mail :
Dahili Tel : 57309
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SİLVA POLAT SARI

E-mail :
Dahili Tel : 28502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ZİHNİ KAYA

E-mail :
Dahili Tel : 12611
CV :

Öğr. Gör. Dr. BÜŞRA KAYNAR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AKİF ASLANTAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AYŞE YAZGAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BATUHAN YARGI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BELGİN AYDENİZ OĞUZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BERKAY MUSTAFA ŞENGÜL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BEYZA AYAN

E-mail :
Dahili Tel : 56202
CV :

Öğr. Gör. BİRCAN TOLU

E-mail :
Dahili Tel : 40709
CV :

Öğr. Gör. BURAK TAŞLI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. CANSU ŞAHİN

E-mail :
Dahili Tel : 40710
CV :

Öğr. Gör. EDA ARMAĞAN TÜRKOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ELİF SARI ÖZBAY

E-mail :
Dahili Tel : 28607
CV :

Öğr. Gör. EŞREF ÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 57305
CV :

Öğr. Gör. FATMA GÜÇ YÜKSEKDAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 56802
CV :

Öğr. Gör. GÜL ÇELİK ÖZTORUN

E-mail :
Dahili Tel : 20706
CV :

Öğr. Gör. GÜLÇİN ŞENYİĞİT

E-mail :
Dahili Tel : 56505
CV :

Öğr. Gör. GÜLÜMSER BOZKURT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. KAAN CAN UYANIK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MELİKE EVCİN

E-mail :
Dahili Tel : 56606
CV :

Öğr. Gör. MERVE ARISOY

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MERYEM MERVE KARAKURUM

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :

Öğr. Gör. MURAT SEZER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Dahili Tel : 40006
CV :

Öğr. Gör. NUR DOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Dahili Tel : 20505
CV :

Öğr. Gör. SEDIGHEH SHAHRIARI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. SELDA ATMACA

E-mail :
Dahili Tel : 56703
CV :

Öğr. Gör. ŞAFAK YÜKSEL

E-mail :
Dahili Tel : 42203
CV :

Öğr. Gör. ŞEYMA ARSLANBAŞ

E-mail :
Dahili Tel : 56701
CV :

Öğr. Gör. ŞEYMA KARABULUT ALUÇDİBİ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. TÜLAY AKBAY

E-mail :
Dahili Tel : 40757
CV :

Öğr. Gör. UFUK SERENGİL

E-mail :
Dahili Tel : 40706
CV :

Öğr. Gör. UĞUR OVACIK

E-mail :
Dahili Tel : 28012
CV :

Öğr. Gör. YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ZEYNEP YALNIZ

E-mail :
Dahili Tel : 28602
CV :

Öğr. Gör. ZEYNEP DUYGU TİRYAKİOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 57006
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.