Türkçe

10430 ELEKTRİK -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Dr. Öğr. Üyesi REŞİT ERÇETİN


E-mail :

Dahili Tel : 40953
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Öğr. Gör. YASEMİN SELİM SARAL


E-mail :

Dahili Tel : 40954
CV :

Öğr. Gör. ALPER TURAN

E-mail :
Dahili Tel : 40955
CV :

Öğr. Gör. FATEMEH KHOSRAVI PURIAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. SEMA NUR İPEK

E-mail :
Dahili Tel : 40956
CV :

Öğr. Gör. YASEMİN SELİM SARAL

E-mail :
Dahili Tel : 40954
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi BARAN TANDER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi CENGİZ KASTAN

E-mail :
Dahili Tel : 41451
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ELİF ÖZEL AY

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HAMDİ EMRE BAĞIRAN

E-mail :
Dahili Tel : 40952
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi REŞİT ERÇETİN

E-mail :
Dahili Tel : 40953
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SEÇİL BİLGİÇ

E-mail :
Dahili Tel : 43554
CV :

Öğr. Gör. Dr. MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. SAMIRA ALIARI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ALPER TURAN

E-mail :
Dahili Tel : 40955
CV :

Öğr. Gör. BERKAY MUSTAFA ŞENGÜL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BURCU ERDAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 40717
CV :

Öğr. Gör. BÜŞRA DOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. CANSU ŞAHİN

E-mail :
Dahili Tel : 40710
CV :

Öğr. Gör. DENİZ ERCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. EMRE YILMAZ

E-mail :
Dahili Tel : 40105
CV :

Öğr. Gör. GÖKÇE AYTEKİN

E-mail :
Dahili Tel : 41305
CV :

Öğr. Gör. GÜLÜMSER BOZKURT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :

Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Dahili Tel : 40006
CV :

Öğr. Gör. NAZENİN GÜRE

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. NUR DOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. NURAY CAN

E-mail :
Dahili Tel : 41802
CV :

Öğr. Gör. NURİ UMUT ARSLANDOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. OSMAN BÜLENT BAYKAL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Dahili Tel : 20505
CV :

Öğr. Gör. ÖZGÜR MURAT BAYDOĞAN

E-mail :
Dahili Tel : 43852
CV :

Öğr. Gör. ÖZNUR SEVME

E-mail :
Dahili Tel : 68403
CV :

Öğr. Gör. SEMA NUR İPEK

E-mail :
Dahili Tel : 40956
CV :

Öğr. Gör. TÜLAY AKBAY

E-mail :
Dahili Tel : 40757
CV :

Öğr. Gör. YASEMİN SELİM SARAL

E-mail :
Dahili Tel : 40954
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.