Türkçe

40010 MÜTERCİM-TERCÜMANLIK (İngilizce) -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Dr. Öğr. Üyesi İLKİN BAŞAR


E-mail :

Dahili Tel : 40712
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Öğr. Gör. NURAN KIR


E-mail :

Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. VEYSEL KILIÇ

E-mail :
Dahili Tel : 41353
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AYŞE SIRMA YALÇINDAĞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESMA TEZCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi İLKİN BAŞAR

E-mail :
Dahili Tel : 40712
CV :

Dr. Öğr. Üyesi LİNDA MIĞDIS ŞEKER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. NURAN KIR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Arş. Gör. BARAN GÜNAY

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Arş. Gör. BUŞRA KAYA

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. AHMET METİN GER

E-mail :
Dahili Tel : 22817
CV :

Prof. Dr. EBRU CEYLAN

E-mail :
Dahili Tel : 23405
CV :

Prof. Dr. HACİ DURAN

E-mail :
Dahili Tel : 20705
CV :

Prof. Dr. HASAN HÜSEYİN BALIK

E-mail :
Dahili Tel : 22701
CV :

Prof. Dr. HIZIR TARIK OĞUZLU

E-mail :
Dahili Tel : 20001
CV :

Prof. Dr. HÜSEYİN SELİMLER

E-mail :
Dahili Tel : 68003
CV :

Prof. Dr. İSMAİL İPEK

E-mail :
Dahili Tel : 26307
CV :

Prof. Dr. RAGIP ÖZYÜREK

E-mail :
Dahili Tel : 26211
CV :

Prof. Dr. VEYSEL KILIÇ

E-mail :
Dahili Tel : 41353
CV :

Doç. Dr. ALİ EFE İRALI

E-mail :
Dahili Tel : 68528
CV :

Doç. Dr. GÖKÇEN FİRDEVS YÜCEL CAYMAZ

E-mail :
Dahili Tel : 27302
CV :

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Doç. Dr. SELİN SÜAR

E-mail :
Dahili Tel : 68542
CV :

Doç. Dr. SERTAÇ KAYA

E-mail :
Dahili Tel : 25105
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ABDULKADER ALWER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AHMED EL-HADAD

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AYŞE SIRMA YALÇINDAĞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi BEYZA NAZ DENİZ

E-mail :
Dahili Tel : 20410
CV :

Dr. Öğr. Üyesi CEM SAVAŞ AYDIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DİLEK ÖZALP

E-mail :
Dahili Tel : 26513
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EDA GÖKÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 68715
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESMA TEZCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESRA EMİR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi FİLİZ KATMAN

E-mail :
Dahili Tel : 24504
CV :

Dr. Öğr. Üyesi İLKİN BAŞAR

E-mail :
Dahili Tel : 40712
CV :

Dr. Öğr. Üyesi JALE COŞKUN

E-mail :
Dahili Tel : 41351
CV :

Dr. Öğr. Üyesi LİNDA MIĞDIS ŞEKER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MAHMOUD M S ZIADA

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MEHMET YAŞAR SEVÜK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MURAT JANE

E-mail :
Dahili Tel : 68082
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MURAT ADİL SALEPÇİOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 68401
CV :

Dr. Öğr. Üyesi OYA AYLİN BÜYÜKBAYRAM DİNÇER

E-mail :
Dahili Tel : 41507
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ÖZGÜL YAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 42651
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ROA'A ALI ABDULLAH MOHAMMEDQASEM

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SELÇUK ŞENER

E-mail :
Dahili Tel : 40705
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SEZER AYAZ

E-mail :
Dahili Tel : 68077
CV :

Dr. Öğr. Üyesi TUĞBA GÜLAL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AHMET KUYUMCU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ASLI YILDIZCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. CANSU ŞAHİN

E-mail :
Dahili Tel : 40710
CV :

Öğr. Gör. CEMRE ÇELİK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DEVRAN KORKMAZ

E-mail :
Dahili Tel : 26304
CV :

Öğr. Gör. DİLEK KESKİNCİ İNCE

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DOĞAN AHMETCİ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DUYGU SEZER

E-mail :
Dahili Tel : 40759
CV :

Öğr. Gör. EDA ARMAĞAN TÜRKOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ELİF ÖZTÜRK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. GÜL SÖĞÜT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MERT CENGİZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. NURAN KIR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. OVAIS VOHRA

E-mail :
Dahili Tel : 43303
CV :

Öğr. Gör. ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Dahili Tel : 20505
CV :

Öğr. Gör. ÖZLEM KAYNA

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. SÜHEYLA KORKMAZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. YASEMİN AKGÜL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.