Türkçe

05170 HAVACILIK VE UZAY MÜHENDİSLİĞİ (İNGİLİZCE) -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Prof. Dr. BEŞİR ŞAHİN


E-mail :

Dahili Tel : 22951
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Prof. Dr. BEŞİR ŞAHİN


E-mail :

Dahili Tel : 22951
CV :

Dr. Öğr. Üyesi VEDAT ÖZTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 22506
CV :

Arş. Gör. İSMET EREN BOZDAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Arş. Gör. SÜMEYYA AYÇA

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. ABDULHADİ BAYKAL

E-mail :
Dahili Tel : 22409
CV :

Prof. Dr. AHMET METİN GER

E-mail :
Dahili Tel : 22817
CV :

Prof. Dr. ALİ GÜNEŞ

E-mail :
Dahili Tel : 22101
CV :

Prof. Dr. ERCAN ERTÜRK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. HASAN ALPAY HEPERKAN

E-mail :
Dahili Tel : 22905
CV :

Prof. Dr. OSMAN YILDIRIM

E-mail :
Dahili Tel : 22209
CV :

Prof. Dr. TUNCER TOPRAK

E-mail :
Dahili Tel : 22907
CV :

Prof. Dr. UFUK AYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 23408
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ABBAS UĞURENVER

E-mail :
Dahili Tel : 40718
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ABDULKADER ALWER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ARİF ULU

E-mail :
Dahili Tel : 22814
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DİLEK ÖZALP

E-mail :
Dahili Tel : 26513
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ELİF ÖZEL AY

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EYLEM GÜLCE ÇOKER

E-mail :
Dahili Tel : 22204
CV :

Dr. Öğr. Üyesi FİLİZ KATMAN

E-mail :
Dahili Tel : 24504
CV :

Dr. Öğr. Üyesi KENAN KAYA

E-mail :
Dahili Tel : 22203
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MELDA YÜCEL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MURAT JANE

E-mail :
Dahili Tel : 68082
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MUSTAFA KARA

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NIMA MIRZAEI

E-mail :
Dahili Tel : 23304
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NURİ GÖKMEN KARAKİRAZ

E-mail :
Dahili Tel : 41154
CV :

Dr. Öğr. Üyesi RIZA İLHAN

E-mail :
Dahili Tel : 22504
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SERHAT YILMAZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SEZER AYAZ

E-mail :
Dahili Tel : 68077
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SİBEL KAHRAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 22405
CV :

Dr. Öğr. Üyesi TUĞBA GÜLAL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. SAMIRA ALIARI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AHMET KUYUMCU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BURCU ERDAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 40717
CV :

Öğr. Gör. CANSU ŞAHİN

E-mail :
Dahili Tel : 40710
CV :

Öğr. Gör. GÜL SÖĞÜT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MERT CENGİZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.