Türkçe

30010 ADALET -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Prof. Dr. ÖMER ADİL ATASOY


E-mail :

Dahili Tel : 23421
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Dr. Öğr. Üyesi KEMALE LEYLA BİNGÖL


E-mail :

Dahili Tel : 23424
CV :

Dr. Öğr. Üyesi KEMALE LEYLA BİNGÖL

E-mail :
Dahili Tel : 23424
CV :

Öğr. Gör. DİLEK SERTLER BOSTANCI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. FATMA AYHAN

E-mail :
Dahili Tel : 11103
CV :

Öğr. Gör. S.M. MAMUN BIN ALAM

E-mail :
Dahili Tel : 68110
CV :

Öğr. Gör. UMUT DOĞU

E-mail :
Dahili Tel : 23440
CV :

DENİZ ASLAN ÖĞÜŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. ÖMER ADİL ATASOY

E-mail :
Dahili Tel : 23421
CV :

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi BÜŞRA ERDEM

E-mail :
Dahili Tel : 23407
CV :

Dr. Öğr. Üyesi CENGİZ KASTAN

E-mail :
Dahili Tel : 41451
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi FARİS KOCAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 40005
CV :

Dr. Öğr. Üyesi KEMALE LEYLA BİNGÖL

E-mail :
Dahili Tel : 23424
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MEHMET METE KARADAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 42701
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NEZİHE SELCEN KORKMAZCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BERKAY MUSTAFA ŞENGÜL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BURCU ERDAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 40717
CV :

Öğr. Gör. BÜŞRA DOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DENİZ ERCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DİLEK SERTLER BOSTANCI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. EMİNE BİNNUR ŞAHİN

E-mail :
Dahili Tel : 23460
CV :

Öğr. Gör. ERHAN ÖZTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 40101
CV :

Öğr. Gör. FATMA AYHAN

E-mail :
Dahili Tel : 11103
CV :

Öğr. Gör. GÜLSÜM TEMELLİ ÖZEL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. GÜLÜMSER BOZKURT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :

Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Dahili Tel : 40006
CV :

Öğr. Gör. NUR DOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ÖZGE YÜCESOY ATBAKAN

E-mail :
Dahili Tel : 20505
CV :

Öğr. Gör. ÖZNUR SEVME

E-mail :
Dahili Tel : 68403
CV :

Öğr. Gör. RÜÇHAN BOZTAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. TÜLAY AKBAY

E-mail :
Dahili Tel : 40757
CV :

Öğr. Gör. UMUT DOĞU

E-mail :
Dahili Tel : 23440
CV :

Öğr. Gör. ZEYNEP YILDIRIM SÖNMEZ

E-mail :
Dahili Tel : 42302
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.