Türkçe

80060 YAZILIM GELİŞTİRME ( İNGİLİZCE ) -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Prof. Dr. ALİ GÜNEŞ


E-mail :

Dahili Tel : 22101
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :


E-mail :

Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. ALİ OKATAN

E-mail :
Dahili Tel : 22703
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MUSTAFA KORAY ERENTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 22709
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ÖZLEM ÖZTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 22708
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. AHMET METİN GER

E-mail :
Dahili Tel : 22817
CV :

Prof. Dr. ALİ GÜNEŞ

E-mail :
Dahili Tel : 22101
CV :

Prof. Dr. ALİ OKATAN

E-mail :
Dahili Tel : 22703
CV :

Prof. Dr. ZAFER ASLAN

E-mail :
Dahili Tel : 22103
CV :

Doç. Dr. ALİ EFE İRALI

E-mail :
Dahili Tel : 68528
CV :

Doç. Dr. ILHAM HUSEYINOV

E-mail :
Dahili Tel : 22705
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ADEM ÖZYAVAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AHMED EL-HADAD

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi BURAK OĞUL

E-mail :
Dahili Tel : 24206
CV :

Dr. Öğr. Üyesi CEM SAVAŞ AYDIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DİLEK ÖZALP

E-mail :
Dahili Tel : 26513
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EMİNE TUTKU VARDAĞLI

E-mail :
Dahili Tel : 41602
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ERAY KARAASLAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi FİLİZ KATMAN

E-mail :
Dahili Tel : 24504
CV :

Dr. Öğr. Üyesi KAĞAN OKATAN

E-mail :
Dahili Tel : 68074
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MAHMOUD M S ZIADA

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MELDA YÜCEL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NIMA MIRZAEI

E-mail :
Dahili Tel : 23304
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ÖZLEM ÖZTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 22708
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ROA'A ALI ABDULLAH MOHAMMEDQASEM

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SELÇUK ŞENER

E-mail :
Dahili Tel : 40705
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SEZER AYAZ

E-mail :
Dahili Tel : 68077
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SİNA APAK

E-mail :
Dahili Tel : 68402
CV :

Dr. Öğr. Üyesi TAYFUN TUNCAY TOSUN

E-mail :
Dahili Tel : 68103
CV :

Öğr. Gör. Dr. ABDULKERİM KARTAL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. SAMIRA ALIARI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ATİLA ER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DİLEK KESKİNCİ İNCE

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. FATEMEH KHOSRAVI PURIAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. GÜL SÖĞÜT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MERT CENGİZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ŞAMİL YILMAZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.