Türkçe

80050 PİLOTAJ ( İNGİLİZCE ) -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Dr. Öğr. Üyesi YAVUZ NACAKLI


E-mail :

Dahili Tel :
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Dr. Öğr. Üyesi ERHAN TOLGA EROĞLU


E-mail :

Dahili Tel : 27501
CV :

Prof. Dr. RAGIP KUTAY KARACA

E-mail :
Dahili Tel : 31001
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ERHAN TOLGA EROĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 27501
CV :

Dr. Öğr. Üyesi KENAN KAYA

E-mail :
Dahili Tel : 22203
CV :

Dr. Öğr. Üyesi VEDAT ULUSOY

E-mail :
Dahili Tel : 68045
CV :

Dr. Öğr. Üyesi YAVUZ NACAKLI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. TAHSİN BÜYÜKKARAKURT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

GÜLAY TANGÜN

E-mail :
Dahili Tel : 12947
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. OSMAN YILDIRIM

E-mail :
Dahili Tel : 22209
CV :

Prof. Dr. ZAFER ASLAN

E-mail :
Dahili Tel : 22103
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ALPER FİDAN

E-mail :
Dahili Tel : 42254
CV :

Dr. Öğr. Üyesi CEM SAVAŞ AYDIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EMİNE TUTKU VARDAĞLI

E-mail :
Dahili Tel : 41602
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ÖZLEM ÖZTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 22708
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SİNA APAK

E-mail :
Dahili Tel : 68402
CV :

Dr. Öğr. Üyesi TUĞBA GÜLAL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi YAVUZ NACAKLI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi YEŞİM UZUN

E-mail :
Dahili Tel : 42002
CV :

Öğr. Gör. Dr. MUHABBET DOYRAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ASUDE GEREDE

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ATİLA ER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BORA KARAOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DİLEK KESKİNCİ İNCE

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. KEMAL SÜRERBİÇER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MEHMET HİLMİ TANGÜN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. TAHSİN BÜYÜKKARAKURT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. TÜLAY AKBAY

E-mail :
Dahili Tel : 40757
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.