Türkçe

08011 DİŞ HEKİMLİĞİ (İNGİLİZCE) -
DÜZEYİ: tr_ebs_global_dersduzeyleri_L_1644

BÖLÜM KADROSU

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :


E-mail :

Dahili Tel :
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. ASLI TOPALOĞLU AK

E-mail :
Dahili Tel : 29560
CV :

Prof. Dr. AŞKIN TAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. AYŞEGÜL KAPTANOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. DERVİŞ YILMAZ

E-mail :
Dahili Tel : 29501
CV :

Prof. Dr. DİLARA ARSLAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. ERMAN BÜLENT TUNCER

E-mail :
Dahili Tel : 29522
CV :

Prof. Dr. HAKKI DALÇIK

E-mail :
Dahili Tel : 52503
CV :

Prof. Dr. MEHMET KAĞAN DEĞERLİYURT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. MİNE ERGÜVEN

E-mail :
Dahili Tel : 57201
CV :

Prof. Dr. ORÇUN TOPTAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. SERHAT EMRE ÖZKIR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. ŞEYDA HERGÜNER SİSO

E-mail :
Dahili Tel : 29534
CV :

Prof. Dr. TOLGA TOPÇUOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. TOSUN TOSUN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. TUĞRUL SARI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. AHMET KARAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 29141
CV :

Doç. Dr. CENKER ZEKİ KOYUNCUOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 29530
CV :

Doç. Dr. DİDEM ÖNER ÖZDAŞ

E-mail :
Dahili Tel : 29503
CV :

Doç. Dr. EDİBE EGİL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. ELÇİN BEDELOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 29537
CV :

Doç. Dr. ESRA PAMUKCU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. ESRA YÜCE

E-mail :
Dahili Tel : 29504
CV :

Doç. Dr. IŞIL KAYA BÜYÜKBAYRAM

E-mail :
Dahili Tel : 29673
CV :

Doç. Dr. PINAR TÜRKOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. SERCAN KÜÇÜKKURT

E-mail :
Dahili Tel : 29553
CV :

Doç. Dr. TURAN ONUR BAYAZIT

E-mail :
Dahili Tel : 52054
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ARTA ARMANİ

E-mail :
Dahili Tel : 28503
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ASLI PELİN KAYA BURSA

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi BAHADIR ERCAN

E-mail :
Dahili Tel : 28402
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DASTAN TEMIRBEKOV

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DUYGU BİLGİLİ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DUYGU İŞCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESRA GENÇ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESRA SOMTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 29529
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EZGİ SILA TAŞKALDIRAN

E-mail :
Dahili Tel : 29551
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GİZEM ÇOLAKOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GÖKSU AFACAN ÖZTÜRK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi GÜLCE NİL VARLIHAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MEHMET ALİ ELÇİN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MELTEM ERCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MERT HAKAN ŞİMŞEK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MERVE AYDEMİR

E-mail :
Dahili Tel : 29549
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MUHAMMET ÇAĞLAR BURSA

E-mail :
Dahili Tel : 29547
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MURAT KAVRUK

E-mail :
Dahili Tel : 52153
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NADİN GEMREKOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NIMA NEJAT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi NURAN BAYRAMOV

E-mail :
Dahili Tel : 29692
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ÖZGE YILMAZLI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi RAŞA İMRANOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi RUMEYSA BİLİCİ GEÇER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SAİD NURİ KALKIŞIM

E-mail :
Dahili Tel : 51754
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SAMET UÇAK

E-mail :
Dahili Tel : 56012
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SERDAR GÖZLER

E-mail :
Dahili Tel : 29548
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SEVGİ ZORLU

E-mail :
Dahili Tel : 29546
CV :

Dr. Öğr. Üyesi SÜLEYMAN EMRE MEŞELİ

E-mail :
Dahili Tel : 29570
CV :

Dr. Öğr. Üyesi TUĞBA GÜLAL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi YAĞMUR EYLÜL DOĞANTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 57106
CV :

Öğr. Gör. Dr. ECE TÜRKYILMAZ UYAR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. ÖMER FARUK İNANÇ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BURCU ERDAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 40717
CV :

Öğr. Gör. ELİF ÖZTÜRK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. GÜLÜMSER BOZKURT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. YELİZ ALBAYRAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.