Türkçe

01010 İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Prof. Dr. TÜRKAY BULUT


E-mail :

Dahili Tel : 26101
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Prof. Dr. TÜRKAY BULUT


E-mail :

Dahili Tel : 26101
CV :

Prof. Dr. SAEED MEHRPOUR

E-mail :
Dahili Tel : 40708
CV :

Prof. Dr. TÜRKAY BULUT

E-mail :
Dahili Tel : 26101
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AKBAR ALİŞAH

E-mail :
Dahili Tel : 20103
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AYŞE BETÜL TOPLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EYYÜP YAŞAR KÜRÜM

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HÜLYA YUMRU

E-mail :
Dahili Tel : 26104
CV :

Dr. Öğr. Üyesi RAMAZAN ZENGİN

E-mail :
Dahili Tel : 26106
CV :

Öğr. Gör. Dr. ALI HAMED BARGHI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Uzman TÜLAY BİLLOR

E-mail :
Dahili Tel : 41503
CV :

Arş. Gör. SEREN ÖZGÜR

E-mail :
Dahili Tel : 26105
CV :

UFUK SEZER KAYNAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. SAEED MEHRPOUR

E-mail :
Dahili Tel : 40708
CV :

Prof. Dr. TÜRKAY BULUT

E-mail :
Dahili Tel : 26101
CV :

Doç. Dr. DENİZ SARIBAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. FATMA FULYA TEPE

E-mail :
Dahili Tel : 26203
CV :

Doç. Dr. GÖKÇEN ÇATLI

E-mail :
Dahili Tel : 20702
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AKBAR ALİŞAH

E-mail :
Dahili Tel : 20103
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ALPER FİDAN

E-mail :
Dahili Tel : 42254
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AYSEL ATEŞ

E-mail :
Dahili Tel : 26512
CV :

Dr. Öğr. Üyesi AYŞE BETÜL TOPLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EFE GÜZELOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 42954
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EMİNE TUTKU VARDAĞLI

E-mail :
Dahili Tel : 41602
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EYYÜP YAŞAR KÜRÜM

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HÜLYA YUMRU

E-mail :
Dahili Tel : 26104
CV :

Dr. Öğr. Üyesi İLKİN BAŞAR

E-mail :
Dahili Tel : 40712
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MOHYI ELDEEN MUHAMMAD H S S MAZIAD

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi RAMAZAN ZENGİN

E-mail :
Dahili Tel : 26106
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ZİHNİ KAYA

E-mail :
Dahili Tel : 12611
CV :

Öğr. Gör. Dr. ALI HAMED BARGHI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. FATMA EYLEM ÇOBAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. SAMIRA ALIARI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DUYGU SEZER

E-mail :
Dahili Tel : 40759
CV :

Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Dahili Tel : 40006
CV :

Öğr. Gör. OVAIS VOHRA

E-mail :
Dahili Tel : 43303
CV :

Öğr. Gör. SİMGE ÇOBAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.