Türkçe

18030 ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Doç. Dr. AYGÜL ÇAĞLAYAN TUNÇ


E-mail :

Dahili Tel : 68724
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Dr. Öğr. Üyesi ENGİN ERŞEN


E-mail :

Dahili Tel : 68718
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESRA EMİR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. TOLGA FİŞEK

E-mail :
Dahili Tel : 68719
CV :

Arş. Gör. EMRULLAH YILDIRIM

E-mail :
Dahili Tel : 68706
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Prof. Dr. EBRU CEYLAN

E-mail :
Dahili Tel : 23405
CV :

Prof. Dr. FÜSUN KUTER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Prof. Dr. GAZANFER DOĞU

E-mail :
Dahili Tel : 68721
CV :

Prof. Dr. HACİ DURAN

E-mail :
Dahili Tel : 20705
CV :

Prof. Dr. HASAN HÜSEYİN BALIK

E-mail :
Dahili Tel : 22701
CV :

Prof. Dr. HAYDAR ÖZPINAR

E-mail :
Dahili Tel : 12926
CV :

Prof. Dr. HIZIR TARIK OĞUZLU

E-mail :
Dahili Tel : 20001
CV :

Prof. Dr. HÜSEYİN SELİMLER

E-mail :
Dahili Tel : 68003
CV :

Prof. Dr. İSMAİL İPEK

E-mail :
Dahili Tel : 26307
CV :

Prof. Dr. RAGIP ÖZYÜREK

E-mail :
Dahili Tel : 26211
CV :

Doç. Dr. ALİ EFE İRALI

E-mail :
Dahili Tel : 68528
CV :

Doç. Dr. AYGÜL ÇAĞLAYAN TUNÇ

E-mail :
Dahili Tel : 68724
CV :

Doç. Dr. FATİH SERDAR ŞENDURAN

E-mail :
Dahili Tel : 68722
CV :

Doç. Dr. GÖKÇEN FİRDEVS YÜCEL CAYMAZ

E-mail :
Dahili Tel : 27302
CV :

Doç. Dr. KENAN SİVRİKAYA

E-mail :
Dahili Tel : 68705
CV :

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Doç. Dr. SELİN SÜAR

E-mail :
Dahili Tel : 68542
CV :

Doç. Dr. SERDAR SAMUR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Doç. Dr. SERTAÇ KAYA

E-mail :
Dahili Tel : 25105
CV :

Dr. Öğr. Üyesi BATUHAN ER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi BEKİR ERHAN ORHAN

E-mail :
Dahili Tel : 68716
CV :

Dr. Öğr. Üyesi BEYZA NAZ DENİZ

E-mail :
Dahili Tel : 20410
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EDA GÖKÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 68715
CV :

Dr. Öğr. Üyesi EFE GÜZELOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 42954
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ELİF AKÇA

E-mail :
Dahili Tel : 68714
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ENGİN ERŞEN

E-mail :
Dahili Tel : 68718
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESRA EMİR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HÜSEYİN KAZAN

E-mail :
Dahili Tel : 25110
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MEHMET YAŞAR SEVÜK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi MURAT ADİL SALEPÇİOĞLU

E-mail :
Dahili Tel : 68401
CV :

Dr. Öğr. Üyesi OYA AYLİN BÜYÜKBAYRAM DİNÇER

E-mail :
Dahili Tel : 41507
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ÖZGÜL YAMAN

E-mail :
Dahili Tel : 42651
CV :

Dr. Öğr. Üyesi RAMAZAN SAVRANBAŞI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi REZVAN EMAMVIRDI

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Dr. Öğr. Üyesi TAYYAR MURAD KUTER

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. FUNDA AKSÜT ÖZBAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. Dr. MEHMET HARUN SONGÜN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AHMET KUYUMCU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BİROL ÇAĞATAY YAŞAR

E-mail :
Dahili Tel : 68728
CV :

Öğr. Gör. CEZMİ TURHAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DEVRAN KORKMAZ

E-mail :
Dahili Tel : 26304
CV :

Öğr. Gör. ERHAN NARDEMİR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. HAMDİ ÖZİVGEN

E-mail :
Dahili Tel : 68726
CV :

Öğr. Gör. İBRAHİM YOĞURTÇU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :

Öğr. Gör. MUHARREM ATAÇ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Dahili Tel : 40006
CV :

Öğr. Gör. MUSTAFA AKSOY

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. NERMİN ŞENGÜN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. NİHAL AYDIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ÖZLEM BERKİT

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. SEVİNÇ SATIROĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ŞİNASİ AKTAŞ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. TOLGA FİŞEK

E-mail :
Dahili Tel : 68719
CV :

Öğr. Gör. UĞUR ÇITAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.