Türkçe

10350 UYGULAMALI İSPANYOLCA ÇEVİRMENLİK -
DÜZEYİ: Önlisans , TYYÇ: 5. Düzey , EQF-LLL: 5. Düzey , QF-EHEA:Kısa Düzey

BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Öğr. Gör. Dr. ASLIHAN AĞDANLI


E-mail :

Dahili Tel : 40756
CV :

AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Öğr. Gör. DUYGU SEZER


E-mail :

Dahili Tel : 40759
CV :

Öğr. Gör. Dr. ASLIHAN AĞDANLI

E-mail :
Dahili Tel : 40756
CV :

Öğr. Gör. ANGELICA LOLITA AYDIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DUYGU SEZER

E-mail :
Dahili Tel : 40759
CV :

Öğr. Gör. FETHİYE KABATAŞ KESKİN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. YASEMİN AKGÜL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI

Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK

E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :

Dr. Öğr. Üyesi CENGİZ KASTAN

E-mail :
Dahili Tel : 41451
CV :

Dr. Öğr. Üyesi DINARA DUISEBAYEVA

E-mail :
Dahili Tel : 20502
CV :

Dr. Öğr. Üyesi ESİN BENHÜR AKTÜRK

E-mail :
Dahili Tel : 41301
CV :

Dr. Öğr. Üyesi HAKAN BURAK EMEKLİ

E-mail :
Dahili Tel : 42151
CV :

Öğr. Gör. Dr. ASLIHAN AĞDANLI

E-mail :
Dahili Tel : 40756
CV :

Öğr. Gör. Dr. DERYA LEVENT MİYAK

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. AHMET KUYUMCU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ANGELICA LOLITA AYDIN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BALA NUR KILINÇ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. BURCU ERDAĞ

E-mail :
Dahili Tel : 40717
CV :

Öğr. Gör. BÜŞRA DOĞAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. CANSU ŞAHİN

E-mail :
Dahili Tel : 40710
CV :

Öğr. Gör. DENİZ ERCAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. DUYGU SEZER

E-mail :
Dahili Tel : 40759
CV :

Öğr. Gör. EDA ARMAĞAN TÜRKOĞLU

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. ENES BERKE BEKAR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. FETHİYE KABATAŞ KESKİN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. GÖKÇE AYTEKİN

E-mail :
Dahili Tel : 41305
CV :

Öğr. Gör. İHSAN CAN İÇİUYAN

E-mail :
Dahili Tel : 42156
CV :

Öğr. Gör. MARIA DEL ROSARIO SANCHEZ ALEGRIA

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MEHMET HÜSEYİN DEMİR

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN

E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :

Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY

E-mail :
Dahili Tel : 40006
CV :

Öğr. Gör. ÖZE YAVUZ

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. SİMGE ÇOBAN

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. UFUK SERENGİL

E-mail :
Dahili Tel : 40706
CV :

Öğr. Gör. YASEMİN AKGÜL

E-mail :
Dahili Tel :
CV :

Öğr. Gör. YILMAZ BÜYÜKKUTLU

E-mail :
Dahili Tel : 41352
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.