PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 |
Halkla ilişkilere dönük temel kuramsal ve teorik bilgiyi kullanır | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Yaratıcı reklam kampanyaları tasarlar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Kriz yönetimi, marka yönetimi, imaj yönetimi, pazarlama konularında teoride ve pratikte temel bilgileri uygular. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Kurumsal itibar ve imaj çalışmalarına yönelik iletişim planları hazırlar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Halkla ilişkiler ve reklama temel teşkil eden iletişim kuramlarını irdeler ve ilişkilendirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
Halkla ilişkiler araç ve yöntemlerini tanımlar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
7 |
İletişimde ikna yöntemlerini inceler. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
8 |
Siyaset, ekonomi, kültür ve teknoloji ile iletişimi ilişkilendirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 |
Kurumsal iletişim alanında yaratıcı bakış açısı geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Marka yönetiminde stratejik eleştiride bulunabilir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Ürün ve hizmet lansmanında konsept belirleyebilir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Kurum adına özgün halkla ilişkiler ve reklam çalışmaları tasarlar | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Toplumsal, tarihsel, tekonolojik, kültürel, sosyo-ekonomik gelişmeleri iletişim boyutuyla ilişkilendirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
Kurumsal iletişim strateji ve taktiklerinin uygulanması ve pratiğe indirgenmesine yönelik mesleki-teknik bilgiyi kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
7 |
Yaratıcı reklam kampanyaları hayata geçirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
8 |
Görsel ve sözel iletişim çalışmalarını çözümler. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
9 |
Medya ilişkileri kapsamında gerekli materyal sağlamak amacıyla yayın organının politikası, basım tekniği, yayın alanı, okur profili ve dağıtım ağı konularını yorumlar, değerlendirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
10 |
Klasik medya ve dijital medya ortamlarında gerekli halkla ilişkiler ve reklam materyallerini hazırlar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
11 |
Görsel tasarım uygulamaları konusunda deneyim sahibi olur | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
12 |
Teknolojik bilgi kaynaklarını etkili ve yetkin kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
13 |
Mesleki gelişim için yeterli yabancı dil seviyesine ulaşır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 |
Bulunduğu çevreyi doğru şekilde analiz etmek amacıyla araştırma tekniklerine hakim olur. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Üstlendiği görevleri mesleki yükümlülükleri çerçevesinde icra edebilmek, müşterilerinin, işverenlerinin ve/veya faaliyetlerinden etkilenen toplulukların güvenini kazanabilmek ve devamlılığını sağlamak amacıyla her koşulda etik ve ahlaki kuralların ışığında hareket eder. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Analitik düşünme ve davranma becerisi yükselir ve yenilikleri takip eder. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Mesleki ve sosyal konularda oluşturulan ekip çalışmalarında etkin olarak çalışır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | T | % |
1 |
Mikro ve makro ölçekte meydana gelebilecek sorunları ve toplumda oluşacak farklı eğilimleri önceden tahmin edebilmeye yönelik genel kültür, tarih, siyaset ve teknoloji bilgisine sahip olur. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Mesleki ve sektörel yenilikleri takip edebilir ve kişisel-mesleki gelişim konusunda ilgili kaynaklara ulaşır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Yaşamboyu gelişim ve öğrenmenin gerekliliği ve önemini kavrar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | T | % |
1 |
Halkla ilişkiler mesleğini kamu ve/veya özel sektörde gereği gibi icra edebilmek amacıyla sözlü ve yazılı iletişim dilini etkin şekilde kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Herhangi bir kurumun, ürünün veya düşüncenin toplum tarafından benimsenmesi ve saygınlık kazanması amacıyla yürütülen iletişim faaliyetlerinin hayata geçirilmesine yönelik ikna becerisi kazanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Yaratıcı düşünme ve yaratıcılığını geliştirme konusunda faaliyetlerde bulunur. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Sosyal haklar, kültürel değerler, kalite kültürü, toplumsal değerler, sosyal sorumluluklar, etik davranış ve düşünce konusunda yetkinlik kazanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | T | % |
1 |
Halkla ilişkiler uzmanı olarak görev aldığı kurumun hedef kitlesine ulaşabilmek, kurum-hedef kitle köprüsünü kurmak amacıyla çeşitli strateji ve taktikler geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Reklam kampanya ve süreçlerini kavrar amacına uygun olarak tasarlar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Klasik ve dijital medya ortamlarını tanır ve etkin ilişkiler geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 35 | | | | | | | | | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | | | | | | | | | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |