PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 |
Alanı ile ilgili kuramlar, olgular kavramlar ve ilkeler hakkında temel düzeyde bilgi sahibidir | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Alanındaki yasal düzenlemeler, mesleki standartlar ve uygulamalar ile ilgili bilgi sahibidir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Alanındaki hizmet verme süreçleri ve işlemleri ile ilgili bilgi sahibidir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Alanındaki hizmet verme süreçleri ve işlemleri ile ilgili bilgi sahibidir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Alanı ile ilgili kuramlar, olgular kavramlar ve ilkeler hakkında temel düzeyde bilgi sahibidir | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 |
Alanı ile ilgili edindiği bilgileri iş ortamında ve mesleğinde kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Alanı ile ilgili fiziksel ortamı, araç gereçleri ve teknolojileri tanır, kullanır ve bakımını yaparak korur. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Öz değerlendirme yapar ve uygulamalardan sonuç çıkarır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Alanı ile ilgili hizmet süreçlerini, tüketici ihtiyaç ve istekleri doğrultusunda ve tüketiciyi tatmin edecek biçimde yerine getirir, değerlendirir, geliştirir ve hizmet sürecini etkileyecek sorunlara çözüm önerir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Alanı ile ilgili fiziksel ortamı, araç gereçleri ve teknolojileri tanır, kullanır ve bakımını yaparak korur | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
1 |
Alanındaki işleri ve mesleğini yerine getirirken bağımsız çalışır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Ekip üyesi olarak çalışır ve sorumluluk alır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Alanı ile ilgili teknik ve mesleki faaliyetleri karmaşık ve öngörülemeyen durumlarda yönetir | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Alanı ile ilgili gelişmeleri ve uygulamaları takip eder, uygulamada ve mesleğinde kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | T | % |
1 |
Kendi kendine öğrenir, kendini ve zamanı yönetir ve kendi başarısını değerlendirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Alanı ve mesleği ile ilgili güncel gelişmeleri takip eder. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Alanı ile ilgili bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu öğrenme bilinciyle sürekli günceller ve geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | T | % |
1 |
Bireylerarası ve kültürlerarası etkin iletişim kurar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Alanının gerektirdiği en az Avrupa bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Hizmet alanı, iş ve mesleği ile ilgili olarak bir yabancı dilde an az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde yenilikleri takip eder ve iletişim kurar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | T | % |
1 |
Alanı ile ilgili düzenli olarak, sağlık, güvenlik ve risk değerlendirmesi yapar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Alanındaki işleri yasalar ve meslek standartları çerçevesinde yerine getirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Alanı ile ilgili etik değerlere bağlı kalır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 23 | | | | | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | | | | | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |