Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri |
Zorunlu Dersler |
S.No |
Ders Adı |
Program Öğrenme Çıktıları |
1 | T | % |
---|
1 |
EĞİTİM BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
EĞİTİM DÜŞÜNCESİNİN FELSEFİ VE SOSYOLOJİK BOYUTLARI | 5 | 5 | 100.00 |
3 |
DÖNEM PROJESİ DERSİ | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Ders Sayısı / 3 | 1 | - | - |
İlişki Ağırlığı | 5 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |
Bölüm Seçmeli Dersler |
S.No |
Ders Adı |
Program Öğrenme Çıktıları |
1 | T | % |
---|
1 |
İLKÖĞRETİMDE ÖĞRENME-ÖĞRETME YAKLAŞIMLARI | 5 | 5 | 100.00 |
2 |
SANAT TARİHİ VE KÜLTÜRÜ | 3 | 3 | 60.00 |
3 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ | 2 | 2 | 40.00 |
4 |
OKUL YÖNETİMİ VE KÜLTÜRÜ | 3 | 3 | 60.00 |
5 |
GÜNCEL EĞİTİM SORUNLARI | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA İSTATİSTİK | 5 | 5 | 100.00 |
7 |
İLKÖĞRETİMDE DENEYSEL FEN ÖĞRETİMİ | 5 | 5 | 100.00 |
8 |
ÇAĞDAŞ TÜRK EĞİTİM TARİHİ | 5 | 5 | 100.00 |
9 |
İLKÖĞRETİMDE ÖĞRETMEN YETERLİLİKLERİ | 5 | 5 | 100.00 |
10 |
ÇAĞDAŞ EĞİTİM KURAMLARI | 5 | 5 | 100.00 |
11 |
ANA-BABA EĞİTİMİ UYGULAMALARI | 5 | 5 | 100.00 |
12 |
KUBAŞIK ÖĞRENME UYGULAMALARI | 5 | 5 | 100.00 |
13 |
İNSAN ÇEVRE VE FEN EĞİTİMİ | 5 | 5 | 100.00 |
14 |
EĞİTİMDE DRAMA | 5 | 5 | 100.00 |
15 |
İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİNDE GÜNCEL TARTIŞMALAR | 4 | 4 | 80.00 |
16 |
İLKÖĞRETİM TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR | 4 | 4 | 80.00 |
17 |
TEST GELİŞTİRME TEKNİKLERİ | 0 | 0 | 0.00 |
18 |
AVRUPA BİRLİĞİ VE TÜRKİYE'DE ÇEVRE POLİTİKALARI | 1 | 1 | 20.00 |
19 |
İLKOKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİNDE ALAN ARAŞTIRMALARI | 4 | 4 | 80.00 |
20 |
GÜNCEL EĞİTİM SORUNLARI | 0 | 0 | 0.00 |
21 |
İLKÖĞRETİMDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME | 3 | 3 | 60.00 |
22 |
EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMALAR | 3 | 3 | 60.00 |
23 |
SOSYO-BİLİMSEL KONULARIN ÖĞRETİMİ | 2 | 2 | 40.00 |
24 |
EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA İSTATİSTİK | 0 | 0 | 0.00 |
25 |
TEST VE ÖLÇEK GELİŞTİRME | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Ders Sayısı / 25 | 20 | - | - |
İlişki Ağırlığı | 79 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |