PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 1 | 2 |
1 |
Grafik Tasarımın temel unsur ve ilkelerini tanır. | 5 | 0 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
2 |
Yazı ve tasarım bağlamını grafik açıdan tanımlar. | 0 | 5 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
3 |
Görsel tasarımı iletişim boyutunda yorumlar. | 5 | 0 | 5 | 5 | 15 | 75.00 |
4 |
Kitlelerle görsel ifade yoluyla iletişim kurar. | 5 | 0 | 5 | 0 | 10 | 50.00 |
5 |
Görsel dili iletişim amaçlı kurgular. | 5 | 5 | 5 | 5 | 20 | 100.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 1 | 2 |
1 |
Duygu ve düşüncelerini grafik tasarım elemanlarıyla ifade eder. | 5 | 5 | 5 | 5 | 20 | 100.00 |
2 |
Grafik tasarım ürünlerinde kullanılan teknik ve malzemeyi tanır. | 0 | 5 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
3 |
Üretilen tasarımların sergilenme ve tanıtım sürecini kurgular. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Kendi alanına özgü tasarım problemlerini çözer. | 0 | 5 | 0 | 0 | 5 | 25.00 |
5 |
Alanıyla ilgili temel yazılım programlarını kullanır. | 0 | 5 | 0 | 0 | 5 | 25.00 |
6 |
Basım ve yayın alanında yenilenen teknolojileri uygular. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
7 |
Özgün grafik tasarım projesi üretir. | 0 | 5 | 0 | 0 | 5 | 25.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 1 | 2 |
1 |
Bağımsız karar alır ve uygular. | 0 | 5 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
2 |
Ekip çalışmasına uyum gösterir. | 5 | 0 | 5 | 0 | 10 | 50.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 1 | 2 | T | % |
1 |
Kendi taslak ve tasarımlarını çözümleyici ve eleştirel bir perspektiften sorgular. | 0 | 3 | 0 | 5 | 8 | 40.00 |
2 |
Kültürel ve sanatsal degerleri referans alır. | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 | 25.00 |
3 |
Gözlem ve araştırmayı tasarımda kullanır. | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 15.00 |
4 |
Yaşam boyu öğrenme çabası gösterir. | 3 | 0 | 0 | 5 | 8 | 40.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 1 | 2 | T | % |
1 |
İletişim ve tasarım hedeflerini belirler. | 0 | 5 | 0 | 0 | 5 | 25.00 |
2 |
Mesleki terminolojiyi kendi alanında kullanır. | 0 | 5 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
3 |
Müşteri ve hedef kitle iletişimini kurar. | 0 | 3 | 0 | 0 | 3 | 15.00 |
4 |
İletişim problemlerini çözmek için Grafik tasarım dilini kullanır. | 0 | 5 | 0 | 0 | 5 | 25.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 1 | 2 | T | % |
1 |
Tasarım problemlerin çözümünde evrensel ve yerel değerleri referans alır. | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 15.00 |
2 |
Grafik tasarım alanında görsel dil oluşturur. | 0 | 5 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
3 |
İletişimi görsel anlamda kurgular. | 0 | 5 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 25 | 8 | 16 | 5 | 13 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 36 | 74 | 25 | 65 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |