|
|
18030 ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ - |
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey |
Programın yukarıda belirtilen amaç ve hedefleri doğrultusunda programı başarı ile tamamlayan öğrenci aşağıda belirtilen bilgi, beceri ve yetkinlikleri gösterir.
|
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
Başarı Yüzdesi |
1 |
Antrenörlük mesleğinin saygınlığının gerektirdiği bilgi, beceri ve tutumları geliştirerek, karşılaşabileceği mesleki problemleri çözümleyebilme |
%83.25 |
2 |
Multidisipliner alanlardan yararlanarak mesleki yeterliliklerini geliştirebilme |
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%0 |
2 |
|
%0 |
2 |
|
%0 |
2 |
|
%0 |
2 |
|
%0 |
2 |
|
%0 |
2 |
|
%0 |
2 |
|
%0 |
2 |
|
%0 |
2 |
|
%0 |
|
BECERİLER |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
Başarı Yüzdesi |
1 |
Sporla ilgili ulusal ve uluslararası federasyonlar ve kurumlarla işbirliği oluşturabilme |
%83.50 |
2 |
Toplumda spor kültürünün oluşturulması, farklı sporların tanıtılması ve spora katılımın yaygınlaştırılması için geçerli stratejiler geliştirebilme |
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
3 |
Sporda yetenek tarama ve seçme kriterlerini kullanarak farklı spor branşlarına yatkın yetenekleri ortaya çıkarabilme |
%83.25 |
4 |
Her yaş, cinsiyet ve düzeydeki sporcuların performans düzeylerini belirleyebilmek için geliştirilen alan ve laboratuar testlerini uygulayabilme, değerlendirebilme ve test sonuçlarını antrenman planlarına yansıtabilme |
%83.25 |
4 |
|
%83.25 |
4 |
|
%83.25 |
4 |
|
%83.25 |
4 |
|
%83.25 |
4 |
|
%83.25 |
4 |
|
%83.25 |
4 |
|
%83.25 |
4 |
|
%83.25 |
|
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
Başarı Yüzdesi |
1 |
Her yaş, cinsiyet ve düzeydeki sporcu için yıllık ve uzun süreli performans hedefleri belirleyerek, genel ve özel eğitim ilkelerine uygun antrenman planı ve programları oluşturabilme |
%83.50 |
2 |
Spor çevreleri ve toplumun tüm kesimleriyle yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurabilme |
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
|
Öğrenme Yetkinliği |
Başarı Yüzdesi |
1 |
Spor örgütlerini tanıma, her düzeydeki spor organizasyonunda genel ve spor dalına özgü yarışma kuralları konusunda bilgi sahibi olabilme |
%83.50 |
2 |
Uygun öğretim yöntemlerini kullanarak, branşlara özgü teknik ve taktik becerileri öğretebilme |
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
|
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
Başarı Yüzdesi |
1 |
Bilgi ve becerilerini aktarmada bilişim ve iletişim teknolojilerini etkin bir şekilde kullanır. |
%83.25 |
2 |
Dürüst ve çalışkan olma, yaşamın her alanında etik kurallara uygun davranma sorumluluğu taşıma. |
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
2 |
|
%83.50 |
|
Alana Özgü Yetkinlik |
Başarı Yüzdesi |
1 |
Sporda yüksek teknolojiden yararlanabilme |
%83.25 |
2 |
Sosyal haklar, sağlık, kültürel değerler ve çevrenin korunması hususunda yeterli bilince sahip olma |
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
2 |
|
%83.25 |
|
|