|
|
16050 BESLENME VE DİYETETİK - Tezli Programlar |
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey |
İlişki Düzeyi Sayısal |
İlişki Düzeyi Sözel |
İlişki Varlığı |
|
PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 |
1 |
Uzmanlık alanıyla ilgili kanıta dayalı güncel bilgiler ve alanının gerektirdiği teknolojik araç gereçler konusunda bilgilidir | 2 | 3 | 3 | 4 | 3 | 15 | 60.00 |
2 |
Uzmanlık alanıyla ilgili edindiği bilgileri kullanarak yeni bilgiler oluşturmak için gereken teknolojik donanımları kullanarak bilimsel araştırmalar yapar. | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 16 | 64.00 |
3 |
Edindiği bilgilerin sentez ve analizini yapar, yorumlar, raporlar ve çözüm önerileri geliştirir. | 3 | 3 | 5 | 4 | 3 | 18 | 72.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 |
1 |
Bilimsel araştırmaların analizi için doğru istatistiksel yöntemleri kullanır. | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 11 | 44.00 |
2 |
Alanıyla ilgili problemlerle karşılaştığında sorumluluk alır, topluma örnek olur, çözüm önerileri getirir, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır | 3 | 4 | 2 | 3 | 2 | 14 | 56.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 |
1 |
Alanıyla ilgili ulusal veya uluslararası düzeyde ekip çalışması gerçekleştirir, gerektiğinde alan dışındaki birey ya da gruplarla sözlü veya yazılı iletişime geçerek kalite süreçlerine uyarak, güncel bilimsel gelişmeleri tartışır, paylaşır | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 20 | 80.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | T | % |
1 |
Yaşam boyu öğrenme ilkelerini benimseyerek kendini günceller, bilimsel makaleleri eleştirel bir yaklaşımla istatistiksel olarak kanıta dayalı uygulamalarla değerlendirir, yorumlar. | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 22 | 88.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | T | % |
1 |
Etik ilkeler doğrultusunda bilimsel bilgileri toplar, yorumlar, birey ve toplumu gözeterek, ulusal ve uluslararası beslenme plan ve politikalarına yön verecek çalışmalara katkıda bulunur, yürütür, yönetir, değerlendirir. | 3 | 5 | 4 | 4 | 5 | 21 | 84.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | T | % |
1 |
Uzmanlık alanıyla ilgili çalışmaları bağımsız ya da ekip olarak gerçekleştirerek bilimsel makaleleri ulusal düzeyde yayınlar ve / veya sunar | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 20 | 80.00 |
2 |
Uzmanlık düzeyinde bireysel veya disiplinler arası yaptığı bilimsel çalışmaların verilerini yorumlama, analiz etme ve raporlama bilgisine sahiptir | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 21 | 84.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 29 | 36 | 35 | 40 | 38 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |
|