Türkçe

80010 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I000.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II000.00
3 GENEL EKONOMİ 4480.00
4 GİRİŞİMCİLİK3360.00
5 HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI 4480.00
6 İNGİLİZCE-I000.00
7 İNGİLİZCE-II000.00
8 YÖNETİM VE ORGANİZASYON55100.00
9 İŞLETMEYE GİRİŞ 55100.00
10 İSTATİSTİK2240.00
11 PAZARLAMA YÖNETİMİ3360.00
12 KURUMSAL KAYNAK PLANLAMASI3360.00
13 TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİ3360.00
14 MATEMATİK-II55100.00
15 MATEMATİK-I55100.00
16 GENEL MUHASEBE 3360.00
17 İŞLETME FİNANSMANI4480.00
18 SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK3360.00
19 TÜRK DİLİ-I1120.00
20 TÜRK DİLİ-II1120.00
21 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ 55100.00
22 ALGORİTMA VE VERİ YAPILARI3360.00
23 PROGRAMLAMA-I2240.00
24 PROGRAMLAMA-II1120.00
25 BİLGİ SİSTEMLERİ VE TEKNOLOJİLERİ1120.00
26 GÖRSEL PROGRAMLAMA1120.00
27 İŞLETİM SİSTEMLERİ VE BİLGİSAYAR DONANIMI1120.00
28 SİSTEM ANALİZİ VE TASARIMI3360.00
29 NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA000.00
30 WEB TASARIM VE PROGRAMLAMA3360.00
31 YAZILIM TASARIMI000.00
32 VERİ MADENCİLİĞİ VE İŞ ZEKASI4480.00
33 VERİ TABANI YÖNETİMİ SİSTEMLERİ000.00
34 VERİ TABANI YÖNETİMİ SİSTEMLERİ000.00
35 BETİK DİLLERİ000.00
36 BİLGİSAYAR AĞ SİSTEMLERİ2240.00
37 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE OTOMASYON4480.00
38 KARAR DESTEK SİSTEMLERİ2240.00
39 BİLGİSAYAR AĞ PROGRAMLAMA000.00
40 ÜRETİM YÖNETİMİ000.00
41 UYGULAMA ATÖLYESİ3360.00
42 BİTİRME PROJESİ3360.00
43 BİLİŞİM SİSTEMLERİ GÜVENLİĞİ VE ETİK2240.00
44 BULUT SİSTEMLERİ000.00
45 PROJE YÖNETİMİ 2240.00
46 SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK000.00
47 PROJE YÖNETİMİ000.00
48 BİTİRME PROJESİ000.00
49 YERİNDE UYGULAMA-I3360.00
50 YERİNDE UYGULAMA-II3360.00
51 YERİNDE UYGULAMA-III3360.00
İlişkili Ders Sayısı / 5136--
İlişki Ağırlığı105--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ4480.00
2 E-PAZARLAMA3360.00
3 E-TİCARET3360.00
4 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ2240.00
5 MALİYET VE YÖNETİM MUHASEBESİ3360.00
6 ÇOK ÖLÇÜTLÜ KARAR VERME000.00
7 PYTHON PROGRAMLAMA1120.00
8 MOBİL SİSTEMLER1120.00
9 TEKNOLOJİ VE İNOVASYON YÖNETİMİ 3360.00
10 YENİ MEDYA ANALİZİ2240.00
11 YAZILIM MÜHENDİSLİĞİ2240.00
12 GRAFİK TASARIM1120.00
13 LİDERLİK VE MOTİVASYON000.00
14 TÜRKİYE EKONOMİSİ000.00
15 E-İŞ000.00
16 KABLOSUZ AĞLAR VE UYDU TEKNOLOJİLERİ000.00
17 YAPAY ZEKA000.00
18 MASAÜSTÜ YAYINCILIK000.00
19 UZMAN SİSTEMLER000.00
20 YAZILIM MİMARİSİ VE ARAÇLARI000.00
21 HESAPLAMALI RASTSAL SÜREÇLER000.00
22 SİMÜLASYON MODELLEME VE ANALİZİ000.00
23 COĞRAFİ BİLGİ SİSTEMLERİ000.00
24 BİLGİSAYAR ORGANİZASYONU000.00
25 MAKİNE ÖĞRENMESİ000.00
İlişkili Ders Sayısı / 2511--
İlişki Ağırlığı25--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 TÜRKİYE EKONOMİSİ3360.00
2 SOSYAL MEDYA3360.00
3 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ1120.00
4 TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ000.00
5 İLERİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ3360.00
6 YATIRIM PROJELERİ HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME2240.00
7 3 BOYUTLU OYUN TASARIMI000.00
8 GÖRSEL İLETİŞİM000.00
9 STRATEJİK İŞ PLANI VE UYGULAMASI000.00
10 İNSAN BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ000.00
11 NESNELERİN İNTERNETİ000.00
İlişkili Ders Sayısı / 115--
İlişki Ağırlığı12--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 KADIN VE EGZERSİZ000.00
2 E-SPOR EKONOMİSİ000.00
3 KONUŞMA TEKNİKLERİ000.00
4 SİBER GÜVENLİK000.00
5 AKRAN REHBERLİĞİ000.00
6 RİTİM DANS VE ORFF EĞİTİMİ000.00
7 BİLGİSAYAR OYUNU İLE EĞİTİM000.00
8 ÇOKLU ORTAM TASARİMİ VE ÜRETİMİ000.00
9 ÖĞRETİM TASARİMİ000.00
10 ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR000.00
11 MODERNLEŞME VE SANAT000.00
12 HERKES İÇİN TASARIM000.00
13 FOTOĞRAFA GİRİŞ000.00
14 KİŞİLERARASI İLETİŞİM000.00
15 İNSAN HAKLARI (AİHM VE İÇTİHATLARI)000.00
16 TÜKETİCİ HUKUKU000.00
17 KARİYER PLANLAMA000.00
18 FİNANSAL OKURYAZARLIK000.00
19 AVRUPA SARAY BAHÇELERİ000.00
20 TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI000.00
21 SOSYOLOJİ000.00
22 BARIŞ ÇALIŞMALARINDA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR000.00
23 DİJİTAL HABERCİLİK000.00
İlişkili Ders Sayısı / 230--
İlişki Ağırlığı0--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.