PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 1 |
1 |
Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanı ile ilgili kuramsal ve uygulamalı kavram ve prensipleri kullanarak fizyoterapi ve rehabilitasyon uygulamaları için gerekli değerlendirme, tanımlama ve planlamayı yapar. | 5 | 0 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
2 |
Edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak fizyoterapi ve rehabilitasyon programını sistematik ve güvenli olarak uygular; gerektiği durumda sonlandırır veya değiştirir. | 5 | 0 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 1 |
1 |
Sağlıklı kişiler için koruyucu/geliştirici fizyoterapi programları oluşturur. | 5 | 0 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
2 |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanındaki güncel cihaz ve donanımı güvenli şekilde kullanabilme becerisi kazanır ve bu alandaki gelişmeleri takip eder. | 5 | 0 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
3 |
Alanının gerektirdiği kadar bilgisayar, istatistik, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir. | 5 | 0 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 |
1 |
Toplum sağlığını korumaya yönelik çalışmalar yapar; toplumun fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında değişen ve çeşitlenen ihtiyaçlarına uygun sağlık politikalarının üretilmesine katkıda bulunur. | 5 | 0 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
2 |
Kişisel gelişim ve yaşam boyu öğrenmeyi benimser; kalite geliştirme, alanla ilgili eğitim ve tanıtım programlarına katkı verir, profesyonel davranışını uluslararası düzeyde de sergiler. | 5 | 0 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | T | % |
1 |
Güncel tedavi yaklaşımlarını ve akademik gelişmeleri takip edebilecek düzeyde en az bir yabancı dili kullanabilir. | 5 | 0 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | T | % |
1 |
Etik ilkeler ve mesleki sorumluluklar çerçevesinde hastalarına ve meslektaşlarına karşı adil ve eşitlikçi yaklaşımlarda bulunur. | 5 | 0 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
2 |
Çalışmalarının her aşamasında hastalarıyla ve tedavinin gerektirdiği diğer disiplinlerle etkin iletişim kurar, ekip çalışmasının koordineli bir şekilde yürütülmesini sağlar. | 5 | 0 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | T | % |
1 |
Fizyoterapistlik mesleğinin gelişimine katkıda bulunabilmek için kanıta dayalı bilimsel araştırmalar yapabilir ve gelişmeleri takip edebilir. | 5 | 0 | 0 | 5 | 10 | 50.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 11 | 11 | | | 11 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 55 | | | 55 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |