Türkçe

12330 KAMU HUKUKU - Tezsiz Programlar
DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 HUKUKTA ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ00
2 DÖNEM PROJESİ DERSİ00
İlişkili Ders Sayısı / 2--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
T%
1 HUKUK FELSEFESİNDE TOPLUMSAL ADALET YAKLAŞIMLARI00
2 ULUSLARARASI HAKSIZ FİİL VE ULUSLARARASI SORUMLULUK HUKUKU00
3 BAŞKANLIK HÜKÜMETİ 00
4 DÜZENLEYİCİ VE DENETLEYİCİ BAĞIMSIZ KURUMLAR 00
5 VERGİ USUL HUKUKU 00
6 İNSAN HAKLARI VE AİHM İÇTİHATLARI 00
7 İDARENİN YARGI DIŞI DENETİMİ 00
8 KENT HUKUKU 00
9 KAMU YÖNETİMİNDE STRATEJİK YAKLAŞIMLAR00
10 CEZA HUKUKUNUN TEMEL İLKELERİ00
11 PARLEMENTER HÜKÜMET SİSTEMİYLE BAŞKANLIK HÜKÜMET SİSTEMİNİN MUKAYESESİ 00
12 TÜRK DEVLET GELENEĞİ00
13 HUKUK FELSEFESİNDE ADALET YAKLAŞIMLARI00
14 VERGİLENDİRMENİN ANAYASAL İLKELERİ 00
15 CEZA MUHAKEMESİ HUKUKUNDA KORUMA TEDBİRLERİ00
16 TÜRK CEZA MUHAKEMESİ VE AVRUPA İNSAN HAKLARI MAHKEMESİ KARARLARINDA ADİL YARGILANMA HAKKI İLKESİNİN, ANAYASA MAHKEMESİ BİREYSEL BAŞVURULARINDA GÖRÜNÜMÜ00
17 KAMU YÖNETİMİNDE STRATEJİK YAKLAŞIMLAR00
18 HUKUK FELSEFESİNDE TOPLUMSAL ADALET YAKLAŞIMLARI00
19 ULUSLARARASI HAKSIZ FİİL VE ULUSLARARASI SORUMLULUK HUKUKU00
20 AVRUPA İNSAN HAKLARI SÖZLEŞMESİ DÜZENİ00
21 KAMU HUKUKU AÇISINDAN KARAR ALMA00
22 ETKİN VE ETKİLİ SORUŞTURMA00
23 DEVLETİN GENEL TEORİSİ00
24 ULUSLARARASI HUKUKTA KUVVET KULLANMA VE MEŞRU MÜDAFAA00
25 ANAYASAL HUKUK DÜZENİ00
26 KAMU TÜZEL KİŞİLİĞİ00
27 ULUSLARARASI BARIŞ VE GÜVENLİK HUKUKU00
28 KAMU İDARESİNİN GÜVENİLİRİLİĞİNE VE İŞLEYİŞİNE KARŞI SUÇLAR00
29 İMAR HUKUKU00
30 CEZA HUKUKUNDA TEŞEBBÜS00
31 TÜRK SİYASİ PARTİLER HUKUKU 00
32 İHALE HUKUKU00
33 YAPAY ZEKÂLI VARLIKLARIN CEZAİ SORUMLULUĞU00
34 BİLİŞİM SUÇLARI00
35 CEZA MUHAKEMESİ HUKUKUNDA DELİL VE İSPAT00
36 TÜRK ANAYASA MAHKEMESİNE BİREYSEL BAŞVURU YOLU00
İlişkili Ders Sayısı / 36--
İlişki Ağırlığı--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.