PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Teknik eleman olarak görev yapacağı sağlık bilimleri alanındaki temel bilgilerle donanmış olma ve bu bilgileri uygulamada yetkinlik | 4 | 5 | 2 | 5 | 5 | 5 | 26 | 86.67 |
2 |
İlgili olduğu sağlık alanı ile ilgili olarak bilgi ve teknolojiye erişim yolları ve araçlarını kullanmada yetkinlik | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 27 | 90.00 |
3 |
Bilgi verici ve etkili bir yolla engellilerle iletişim kurup yapılması gereken işlemleri yapabilirler | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 28 | 93.33 |
4 |
İlgili sorunları bilimsel veriler/kanıtlar doğrultusunda tespit edip çözüm üretirler | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 28 | 93.33 |
5 |
Alanı ile ilgili olarak cihazları tanımada ve bunlarla ilgili teknolojik gelişmeleri takip etmede yetkinlik | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 28 | 93.33 |
6 |
Her engellinin kendine özgü hususiyetlerine göre değerlendirme yapabilirler | 4 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 26 | 86.67 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Mesleki sorumluluğu taşıyabilmede yeterlilik | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 26 | 86.67 |
2 |
Uygulamada yeterince pratiğe sahiptir | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 28 | 93.33 |
3 |
Mesleğe ait bilgileri takip etme alışkanlığı edinmede yetkinlik | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 25 | 83.33 |
4 |
Yaşam boyu öğrenme ve kendini geliştirme kavramını edinmede yetkinlik | 3 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 25 | 83.33 |
5 |
Mesleğine özgü bakım hizmetlerini verebilme becerisine sahiptir | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 28 | 93.33 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Engelliye uygulanacak bakım hizmetlerini sorumluluğunu alarak yerine getirmede yetkindir | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 27 | 90.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Uyguladığı bakım hizmetlerinde yeterli düzeyde pratik uygulama becerisine sahiptir | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 27 | 90.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Ekip çalışmasını gerçekleştirmede yeterlilik | 3 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 25 | 83.33 |
2 |
Bilgi verici ve etkili bir yolla engellilerle iletişim yapması gereken bakım hizmetlerini yapabilirler | 3 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 25 | 83.33 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Etik ilkeleri ve mesleksel değerleri benimseme ve uygulamada yeterlilik | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 26 | 86.67 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 59 | 67 | 61 | 79 | 80 | 79 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |