PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Grafik Tasarım ürünlerinin teknik ve kavramsal katmanlarını çözümler. | 5 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 10 | 33.33 |
2 |
Grafik Tasarım ürünlerini tarihsel çerçevede tasarım teorileri ve eleştiri yöntemleriyle ilişkilendirir. | 4 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 9 | 30.00 |
3 |
Tasarım uygulaması, kurgu, sunum ve tasarım analizi arasındaki bağı ayırt eder. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Grafik tasarımdaki tasarım yöntemlerini, disiplinlerarası etkileşimi organize eder. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Tasarım üretimini çağdaş estetik bilgisiyle, sosyal, tarihsel ve kültürel bağlamda ilişkilendirir. | 5 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 10 | 33.33 |
2 |
Tasarım üretimini yöntem ve teknik açısından derinleştirir. | 5 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 10 | 33.33 |
3 |
Tasarım kuramlarını ve sanattaki eleştiri metotlarını yorumlar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Tasarım bileşenlerini kendi tasarım ifadesiyle yeniden ele alır. | 5 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 10 | 33.33 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Kişisel ve ortak tasarımsal üretimlerde yaratım ve paylaşım sürecini organize eder. | 5 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 10 | 33.33 |
2 |
Tasarımını kendi değerler sistemini oluşturarak biçimler. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Tasarımsal üretkenliği tasarımla, yaşamla ve kültürle ilişkilendirir. | 5 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 10 | 33.33 |
2 |
Grafik Tasarımdaki çağdaş paylaşım alanlarını ve yöntemlerini tanımlar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Tasarımsal üretimi kuramsal, eleştirel açıdan sorgular. | 5 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 10 | 33.33 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Grafik tasarım ürünleri üzerine yazılı ve sözlü yorum yapar. | 5 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 10 | 33.33 |
2 |
Grafik tasarım ürünleri üzerine yazılı ve sözlü yorum yapar. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Ulusal ve uluslararası tasarımsal projelerde sorumluluk alır. | 5 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 10 | 33.33 |
4 |
Tasarımın ulusal ve uluslararası etki alanlarını değerlendirir. | 5 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 10 | 33.33 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Grafik tasarımda kabul edilmiş değerlere karşı geliştirdiği yaratıcı, eleştirel, yeni yaklaşımları tasarımlarıyla örnekler. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Tasarım üretimini ve araştırmalarını disiplinlerarası ortamda uygular. | 5 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 10 | 33.33 |
3 |
Tasarım üretiminde insan haklarına, çevre bilincine karşı duyarlı davranır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 20 | 12 | | | 12 | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 59 | | | 60 | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |