Bölümümüzün genel amacı; Mimarlık alanında kaydedilen bilimsel ve mesleki gelişmelere duyarlı, ulusal ve uluslararası platformlarda gerçekleştirilen araştırma ve uygulamaları anlayabilen ve yorumlayabilen, bu alanda çalışmalar yapabilen meslek mensupları yetiştirmektir. Programımız çağdaş teknolojik bilgi, tarih ve toplum bilinci ile donanmış, çevre ve etik değerlere duyarlı, yaratıcı, uygar mimarlar yetiştirmeyi hedeflemektedir. Teori ve pratiğin bir arada yürütüldüğü eğitimimiz sayesinde öğrencilerin iş dünyasının aradığı nitelikte, mimari kavramları iyi özümsemiş, yabancı dili güçlü, uluslararası rekabet içinde yer alan mimarlar olarak mezun olmaları amaçlarımız arasındadır.
Bölüm Olanakları:
• Yandal • Çift anadal • Uluslararası değişim programları ile yurt dışında eğitim (1 veya 2 yarıyıl) • Mezuniyet sonrası yüksek lisans programlarına devam imkanı
Kariyer Olanakları
Hızla gelişen planlama, projelendirme ve yapının ihtiyaçlarına cevap verecek resmi ve özel mimarlık ve inşaat büroları, mezunlarımızın iş bulabileceği kuruluşlardır. Diğer yandan serbest girişimciliği özendiren üniversitemiz, kendi kişisel bürolarını açmak isteyen mezunlarımızın için yönlendirici olmayı hedeflemektedir.
BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Prof. Dr. ZÜLKÜF GÜNELİ
E-mail : Dahili Tel : 27206
CV :
AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
Prof. Dr. TURHAN NEJAT ARAL
E-mail : Dahili Tel : 22802
CV :
YUSUF GÜRÇINAR
E-mail :
Dahili Tel : 27105
CV :
Prof. Dr. AYŞE SİREL
E-mail :
Dahili Tel : 27203
CV :
Prof. Dr. HALİL İBRAHİM ŞANLI
E-mail :
Dahili Tel : 27205
CV :
Prof. Dr. MURAT ERGİNÖZ
E-mail :
Dahili Tel : 27201
CV :
Prof. Dr. MURAT DENİZ SOYGENİŞ
E-mail :
Dahili Tel : 27216
CV :
Prof. Dr. UFUK FATİH KÜÇÜKALİ
E-mail :
Dahili Tel : 27304
CV :
Prof. Dr. ZÜLKÜF GÜNELİ
E-mail :
Dahili Tel : 27206
CV :
Doç. Dr. GÖKÇEN FİRDEVS YÜCEL CAYMAZ
E-mail :
Dahili Tel : 27302
CV :
Dr. Öğr. Üyesi FATMA SEDES
E-mail :
Dahili Tel : 40501
CV :
Dr. Öğr. Üyesi SABA MATIN AYGÖREN
E-mail :
Dahili Tel : 27109
CV :
Dr. Öğr. Üyesi SÜLEYMAN BALYEMEZ
E-mail :
Dahili Tel : 30003
CV :
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.