PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 |
1 |
Yapıya ait edindiği bilgileri şantiye ve büro ortamında uygular. | 4 | 3 | 5 | 3 | 3 | 5 | 4 | 27 | 77.14 |
2 |
Yapı uygulamaları için gerekli çağdaş teknikleri kullanır. | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 31 | 88.57 |
3 |
Geliştirilmiş teknolojilerin uygulanmasındaki sorunları ve çözümlerini anlar. | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 24 | 68.57 |
4 |
Deney yapar, veri toplar, toplanan verileri sunar. | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 1 | 1 | 24 | 68.57 |
5 |
Teknik resim becerisini uygulamada etkin kullanır. | 2 | 4 | 4 | 3 | 3 | 1 | 4 | 21 | 60.00 |
6 |
Alanında karşılaştığı sorunlara uygun çözümler geliştirir. | 1 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 2 | 9 | 25.71 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 |
1 |
Teknoloji alanında güncel teknikleri ve araçları ek teknik eğitim alarak kullanır. | 4 | 5 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 17 | 48.57 |
2 |
Yapı İnşaat sektöründeki ilgili süreçleri yerinde inceleyerek uygulama becerisi kazanır. | 0 | 3 | 5 | 3 | 3 | 0 | 0 | 14 | 40.00 |
3 |
Yapı Denetimi'nde tekniker olarak çalışır. | 5 | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 15 | 42.86 |
4 |
Yapı denetiminde yapılan deneyleri ve testleri uygular. | 4 | 0 | 5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 12 | 34.29 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 |
1 |
Bağımsız davranma, inisiyatif kullanma ve yaratıcılık becerisine sahiptir. | 2 | 3 | 5 | 0 | 3 | 4 | 3 | 20 | 57.14 |
2 |
Bireysel olarak veya takımlarda çalışır. | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 9 | 25.71 |
3 |
Disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışmasını yapabilme becerisine sahiptir. | 2 | 2 | 1 | 2 | 3 | 3 | 2 | 15 | 42.86 |
4 |
Teknik düşünmeyi geliştirir. | 3 | 4 | 5 | 4 | 2 | 3 | 3 | 24 | 68.57 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | T | % |
1 |
Bilim, teknoloji ve çağdaş konular hakkındaki gelişmeleri takip eder. | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 27 | 77.14 |
2 |
Bilişim teknolojilerini kullanır, alanının gerektirdiği programları kullanır. | 2 | 5 | 2 | 5 | 0 | 0 | 5 | 19 | 54.29 |
3 |
Alanındaki gelişmeleri izleyerek kendini geliştirme becerisine sahiptir. | 3 | 5 | 4 | 4 | 3 | 5 | 4 | 28 | 80.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | T | % |
1 |
Fikirlerini sözlü ve yazılı, açık ve öz bir şekilde ifade ederek iletişim kurabilme becerisine sahiptir. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 21 | 60.00 |
2 |
Bireysel çalışma becerisi ve bağımsız karar verebilme yeteneğine sahiptir. | 4 | 3 | 4 | 2 | 3 | 2 | 3 | 21 | 60.00 |
3 |
Sorunlara karşı pratik çözüm bulma ve doğru karar verme becerisine sahiptir. | 4 | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 31 | 88.57 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | 4 | T | % |
1 |
Çevreye duyarlı ve çevreyi koruyucu yapıya sahiptir. | 3 | 0 | 0 | 4 | 4 | 4 | 2 | 17 | 48.57 |
2 |
Teknolojik uygulamaların hukuksal sonuçları ve meslek etiği konusunda farkındalığa sahiptir. | 0 | 4 | 0 | 5 | 3 | 4 | 5 | 21 | 60.00 |
3 |
Kalite konularında bilinç sahibi olma becerisine sahiptir. | 5 | 3 | 2 | 5 | 4 | 5 | 2 | 26 | 74.29 |
4 |
Ulusal ve Uluslararası çağdaş sorunları izleyebilme becerisine sahiptir. | 0 | 0 | 3 | 4 | 2 | 3 | 0 | 12 | 34.29 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 24 | 21 | 20 | 22 | 21 | 19 | 18 | 18 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 69 | 74 | 82 | 76 | 62 | 62 | 60 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |