PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Sanat, tasarım ve estetik kavramlarını tanımlar. | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 28 | 93.33 |
2 |
Temel tasarım terminolojisini açıklar. | 5 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | 23 | 76.67 |
3 |
Moda ve tekstil tasarım alanındaki temel ilkeleri ayırt eder. | 5 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 24 | 80.00 |
4 |
Tekstil ve konfeksiyon teknolojisini takip eder. | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 27 | 90.00 |
5 |
Moda ve tekstil tasarım alanındaki uygulama yöntemleri ve teorilerini özetler. | 4 | 3 | 2 | 5 | 4 | 3 | 21 | 70.00 |
6 |
Tekstil hammadde ve yardımcı malzemelerini sınıflandırır. | 5 | 4 | 2 | 5 | 3 | 2 | 21 | 70.00 |
7 |
Moda tasarımı alanınındaki gelişmeleri (yayınlar,defile vs.) takip eder. | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 5 | 27 | 90.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Kültürel ve toplumsal değerleri moda ve tekstil tasarım alanıyla ilişkilendirir. | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 24 | 80.00 |
2 |
Dokuma ve baskı tekniklerini kullanım alanlarına göre açıklar. | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 21 | 70.00 |
3 |
Moda ve tekstil tasarımında tema oluşturur. | 5 | 2 | 5 | 5 | 3 | 3 | 23 | 76.67 |
4 |
Moda ve tekstil alanında bilişim teknolojilerini etkin bir biçimde kullanır. | 4 | 2 | 4 | 4 | 3 | 3 | 20 | 66.67 |
5 |
Tasarım alanındaki araç, gereç ve makineleri kullanır. | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 3 | 22 | 73.33 |
6 |
Proje ve koleksiyon tasarlar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 28 | 93.33 |
7 |
Dokuma ve baskı tekniklerini uygular. | 4 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 26 | 86.67 |
8 |
Giysi, dokuma ve baskı tasarım portfolyosu sunar. | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 27 | 90.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Mesleki ve sosyal alanlarda ekip çalışmalarında yer alır. | 4 | 5 | 3 | 4 | 3 | 4 | 23 | 76.67 |
2 |
Mesleki etik ilkelerini sanat ve kültür değerleri ile ilişkilendirir. | 5 | 2 | 4 | 5 | 3 | 4 | 23 | 76.67 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Sanat, tasarım ve teknolojik alandaki gelişmeleri ulusal ve uluslararası boyutta takip eder. | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 4 | 24 | 80.00 |
2 |
Moda ve tekstil alanında tasarım ilkelerini uygular. | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 25 | 83.33 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Küresel alanda mesleki terminolojiyi kullanır. | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 26 | 86.67 |
2 |
Sektörle mesleki bağlamda iletişim kurar. | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 26 | 86.67 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Moda ve tekstil tasarımında ulusal ve uluslararası değerleri ifade eder. | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 28 | 93.33 |
2 |
Moda ve tekstil alanında tasarım ilkeleri doğrultusunda proje üretir. | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 5 | 26 | 86.67 |
3 |
Giysi, dokuma ve baskı tasarımında tasarım aşamalarını etkin bir şekilde uygular. | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 22 | 73.33 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 24 | 24 | 24 | 24 | 24 | 24 | 24 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 110 | 94 | 94 | 109 | 86 | 92 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |