Türkçe

01080 ÖZEL EĞİTİM -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I1120.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II1120.00
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ000.00
4 EĞİTİME GİRİŞ1120.00
5 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ1120.00
6 EĞİTİM FELSEFESİ55100.00
7 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ1120.00
8 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ3360.00
9 SINIF YÖNETİMİ55100.00
10 TÜRK EĞİTİM TARİHİ55100.00
11 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI3360.00
12 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000.00
13 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ55100.00
14 EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK000.00
15 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ55100.00
16 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME55100.00
17 OKULLARDA REHBERLİK4480.00
18 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I3360.00
19 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II000.00
20 YABANCI DİL-I1120.00
21 YABANCI DİL -II1120.00
22 İŞİTME VE GÖRME YETERSİZLİĞİ55100.00
23 ZİHİN YETERSİZLİĞİ VE OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU55100.00
24 ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ VE ÖZEL YETENEK55100.00
25 ÖZEL EĞİTİM4480.00
26 ÇOCUK GELİŞİMİ55100.00
27 DİL VE İLETİŞİM BECERİLERİNİN DESTEKLENMESİ55100.00
28 UYGULAMALI DAVRANIŞ ANALİZİ4480.00
29 BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM VE GEÇİŞ PLANLARININ HAZIRLANMASI55100.00
30 ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL EĞİTİM000.00
31 ÖZEL EĞİTİMDE TEKNOLOJİ DESTEKLİ ÖĞRETİM55100.00
32 TÜRK İŞARET DİLİ55100.00
33 BRAİLLE OKUMA-YAZMA4480.00
34 ÖZEL EĞİTİM KURUMLARINDA GÖZLEM55100.00
35 ÖZEL EĞİTİMDE BÜTÜNLEŞTİRME4480.00
36 ÖZEL EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME4480.00
37 ÖZEL EĞİTİMDE OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ55100.00
38 ÖZEL EĞİTİMDE TÜRKÇE ÖĞRETİMİ000.00
39 ÖZEL EĞİTİMDE OYUN VE MÜZİK000.00
40 ÖZEL EĞİTİMDE OKUL VE KURUM DENEYİMİ55100.00
41 ÖZEL EĞİTİMDE FEN VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ55100.00
42 ÖZEL EĞİTİMDE AİLE EĞİTİMİ2240.00
43 ÖZEL EĞİTİMDE MATEMATİK ÖĞRETİMİ3360.00
44 ÖZEL EĞİTİMDE SOSYAL UYUM BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ000.00
45 ÖZEL EĞİTİMDE FİZİKSEL EĞİTİM VE SPOR55100.00
46 ÖZEL EĞİTİMDE SANATSAL BECERİLERİN ÖĞRETİMİ55100.00
47 ÖZEL EĞİTİM UYGULAMALARI VE YASAL DÜZENLEMELER000.00
48 ÖZEL EĞİTİMDE MATERYAL TASARIMI4480.00
49 TÜRK DİLİ-I000.00
50 TÜRK DİLİ -II000.00
İlişkili Ders Sayısı / 5039--
İlişki Ağırlığı149--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 TEK DENEKLİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİNE GİRİŞ4480.00
2 ERKEN ÇOCUKLUK OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU EĞİTİMİ4480.00
3 ZİHİNSEL YETERSİZLİKTE ÖĞRETİM UYARLAMALARI55100.00
4 OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞUNDA TEMEL BECERİLERİNİN KAZANDIRILMASI55100.00
5 İŞ VE MESLEK BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ55100.00
6 YÜKSEK İŞLEVLİ OTİZM SPEKTRUM BOZUKLUĞU EĞİTİMİ55100.00
7 ZİHİNSEL YETERSİZLİKTE YETİŞKİNLİĞE GEÇİŞ4480.00
8 OSB'DE SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ55100.00
9 ÇOKLU YETERSİZLİK VE EĞİTİMLERİ000.00
10 YANLIŞSIZ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ55100.00
11 ERGENLİK VE CİNSEL EĞİTİM000.00
12 ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNDE ERKEN MÜDAHALE VE DEĞERLENDİRME55100.00
13 ORTA VE İLERİ DÜZEYDE OSB EĞİTİMİ000.00
14 YÖNELİM VE BAĞIMSIZ HAREKET BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ4480.00
15 ERKEN DÖNEMDE DEZAVANTAJLI ÇOCUKLARA YÖNELİK PROGRAM HAZIRLAMA4480.00
16 ÖZEL YETENEKLİLER EĞİTİMİNDE TANILAMA MODELLERİ VE TESTLERİ000.00
17 ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR İÇİN DAYANIKLILIK OLUŞTURMA55100.00
18 ERKEN MÜDAHALE PROGRAMLARI000.00
İlişkili Ders Sayısı / 1813--
İlişki Ağırlığı60--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 MÜZE EĞİTİMİ3360.00
2 OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI4480.00
3 EĞİTİMDE DRAMA000.00
4 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME4480.00
5 KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM55100.00
6 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM3360.00
7 KİŞİSEL GELİŞİM VE YAŞAM BECERİLERİ000.00
8 İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000.00
İlişkili Ders Sayısı / 85--
İlişki Ağırlığı19--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.