PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 |
1 |
Animasyonun temel unsur ve ilkelerini tanır. | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 5.00 |
2 |
Modellemenin prensiplerini bliir. | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 10.00 |
3 |
Sahne oluşturmanın prensiplerini tasarım boyutunda kurgular. | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 9 | 22.50 |
4 |
Çizgi film ve animasyon oluşturmada yetkinlik kazanır. | 0 | 0 | 0 | 4 | 0 | 4 | 4 | 4 | 16 | 40.00 |
5 |
Animasyonun prensiplerini bilir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 | 0 | 0 | 10 | 25.00 |
6 |
Hareketlendirmenin ilkelerini tanır ve yorumlar. | 0 | 0 | 0 | 4 | 5 | 0 | 0 | 4 | 13 | 32.50 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 |
1 |
Üretilen tasarımların animasyona dönüştürülme süreçlerini kurgular. | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2.50 |
2 |
Kendi alanında özgün problemleri çözer. | 0 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 7 | 17.50 |
3 |
Çizgi film ve animasyon alanında kullanılan teknik ve malzemeleri tanır. | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 5 | 2 | 0 | 13 | 32.50 |
4 |
Yenilenen teknolojileri uygular. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Özgün video-animasyon projeleri üretir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 3 | 7.50 |
6 |
Alanı ile ilgili temel yazılım programlarını kullanır. | 0 | 0 | 5 | 0 | 3 | 2 | 4 | 0 | 14 | 35.00 |
7 |
Tasarlama, modelleme ve animasyon oluşturma prensiplerini yerine getirir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 4 | 5 | 11 | 27.50 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 |
1 |
Ekip çalışmaısna uyum gösterir. | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 12.50 |
2 |
Proje üretirken bağımsız karar alır. | 0 | 0 | 2 | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 7 | 17.50 |
3 |
Uluslararası projelerde yer alabilir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 6 | 15.00 |
4 |
Ulusal projelerde yer alabilir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 | T | % |
1 |
Kendi hazırladığı taslak ve tasarımları çözümleyici ve eleştirel bir perspektifle sorgular. | 2 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 12.50 |
2 |
Modelleme oluşturmadan önce yaptığı gözlem ve araştırmayı tasarımlarında kullanır. | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8 | 20.00 |
3 |
Kültürel sanatsal değerlere bağlı kalarak uluslararası platformda değerler üretmeyi referans alır. | 0 | 0 | 4 | 0 | 4 | 0 | 1 | 0 | 9 | 22.50 |
4 |
Yaşam boyu öğrenme çabası içerisindedir. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 4 | 5 | 13 | 32.50 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 | T | % |
1 |
İletişim ve modelleme hedeflerini belirler. | 2 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 12.50 |
2 |
Mesleki terminolojiyi kendi alanında kullanır. | 3 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 12.50 |
3 |
Müşteri ve hedef kitle iletişimini kurar. | 3 | 3 | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 11 | 27.50 |
4 |
Animasyon ve tasarım problemlerini çözmek için modelleme dilini kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 2 | 7 | 17.50 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 2 | 3 | 4 | T | % |
1 |
Modelleme problemlerinin çözümünde evrensel kabulleri referans alır. | 0 | 0 | 3 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 7 | 17.50 |
2 |
Karakter oluşturma alanında görsel bir bütünlük oluşturur. | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 2 | 0 | 8 | 20.00 |
3 |
İletişimi görsel anlamda kurgular. | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 5 | 12.50 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 28 | 8 | 6 | 11 | 11 | 12 | 10 | 9 | 7 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 16 | 13 | 31 | 28 | 39 | 32 | 25 | 27 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |