Türkçe

07050 REKLAMCILIK -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I000.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II000.00
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I000.00
4 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-II000.00
5 GENEL EKONOMİ4480.00
6 FOTOĞRAF UYGULAMALARI3360.00
7 HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI2240.00
8 İLETİŞİM HUKUKU VE FİKRİ HAKLAR000.00
9 İLETİŞİM BİLİMİNE GİRİŞ2240.00
10 İLETİŞİM SOSYOLOJİSİ000.00
11 İLETİŞİM VE FELSEFE1120.00
12 MESLEKİ İNGİLİZCE000.00
13 MEDYA OKURYAZARLIĞI3360.00
14 SOSYAL PSİKOLOJİ3360.00
15 İLETİŞİM KURAMLARI3360.00
16 SİYASAL İLETİŞİM4480.00
17 İLETİŞİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000.00
18 BİTİRME PROJESİ55100.00
19 İNGİLİZCE-I000.00
20 İNGİLİZCE-II000.00
21 SİYASETİN TEMEL KAVRAMLARI000.00
22 REKLAMDA GÖRSEL ALGILAMA55100.00
23 REKLAM VE İKNA3360.00
24 REKLAMCILIĞA GİRİŞ55100.00
25 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ55100.00
26 REKLAM YAZARLIĞI3360.00
27 HALKLA İLİŞKİLER55100.00
28 REKLAMDA YARATICILIK VE YARATICI STRATEJİLER4480.00
29 REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER55100.00
30 REKLAM TASARIMI55100.00
31 REKLAM TASARIM UYGULAMALARI55100.00
32 MEDYA PLANLAMA VE SATIN ALMA55100.00
33 REKLAM VE ETİK000.00
34 REKLAM ÇÖZÜMLEMELERİ55100.00
35 REKLAM KAMPANYALARI VE PLANLAMA4480.00
36 MARKA YÖNETİMİ VE İLETİŞİMİ55100.00
37 TÜRK DİLİ-I000.00
38 TÜRK DİLİ-II000.00
39 YERİNDE UYGULAMA-I55100.00
40 YERİNDE UYGULAMA-II55100.00
41 YERİNDE UYGULAMA-III55100.00
İlişkili Ders Sayısı / 4127--
İlişki Ağırlığı109--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 GİRİŞİMCİLİK4480.00
2 TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI55100.00
3 MESLEKİ İNGİLİZCE000.00
4 SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK3360.00
5 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ000.00
6 GÖRSEL ALGI, İLETİŞİM 2240.00
7 DİJİTAL İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI VE ÇALIŞMALARI 000.00
8 HİKAYE ANLATICILIĞI VE REKLAM3360.00
9 REKLAM TARİHİ4480.00
10 TELEVİZYONDA REKLAM TASARIMI55100.00
11 AMBALAJ TASARIM TEKNİKLERİ55100.00
12 REKLAM FOTOĞRAFÇILIĞI3360.00
13 REKLAMCILIK VE SANAT AKIMLARI3360.00
14 REKLAM PRODÜKSİYON3360.00
15 DİJİTAL REKLAMCILIK VE MEDYA PLANLAMA4480.00
16 REKLAMCILIKTA YENİ TRENDLER000.00
17 REKLAM AJANSLARINDA ORGANİZASYON VE YÖNETİM55100.00
18 ULUSLARARASI REKLAMCILIK55100.00
19 SUNUM VE TOPLANTI TEKNİKLERİ000.00
20 SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARI VE REKLAM55100.00
21 REKLAM ARAŞTIRMALARI VE ÖLÇÜMLEMELERİ55100.00
22 REKLAM ATÖLYESİ55100.00
23 SİNEMADA SEÇME KONULAR000.00
İlişkili Ders Sayısı / 2317--
İlişki Ağırlığı69--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 MOBİL İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ3360.00
2 İLERİ İLETİŞİM ÇALIŞMALARI3360.00
3 İLETİŞİMDE ETNOGRAFİK ÇALIŞMALAR 000.00
4 İLETİŞİM KÜRESELLEŞME VE TOPLUM3360.00
5 TEMEL KURGU TEKNİKLERİ000.00
6 SOSYAL MEDYA ARAŞTIRMALARI000.00
İlişkili Ders Sayısı / 63--
İlişki Ağırlığı9--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1T%
1 KADIN VE EGZERSİZ000.00
2 E-SPOR EKONOMİSİ000.00
3 KONUŞMA TEKNİKLERİ2240.00
4 SİBER GÜVENLİK000.00
5 AKRAN REHBERLİĞİ000.00
6 RİTİM DANS VE ORFF EĞİTİMİ000.00
7 BİLGİSAYAR OYUNU İLE EĞİTİM000.00
8 ÇOKLU ORTAM TASARİMİ VE ÜRETİMİ000.00
9 ÖĞRETİM TASARİMİ000.00
10 ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR000.00
11 MODERNLEŞME VE SANAT000.00
12 HERKES İÇİN TASARIM3360.00
13 İNSAN HAKLARI (AİHM VE İÇTİHATLARI)000.00
14 TÜKETİCİ HUKUKU000.00
15 KARİYER PLANLAMA000.00
16 FİNANSAL OKURYAZARLIK000.00
17 AVRUPA SARAY BAHÇELERİ000.00
18 TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI000.00
19 SOSYOLOJİ000.00
20 BARIŞ ÇALIŞMALARINDA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR000.00
İlişkili Ders Sayısı / 202--
İlişki Ağırlığı5--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.