PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Sanat ve kültür alanlarında yorum yapar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
2 |
Sahne sanatlarının tarihi süreçlerini ayırt eder. | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 21 | 84.00 |
3 |
Tiyatro teorilerini tanımlar. | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 21 | 84.00 |
4 |
Drama ve oyunculuk alanına ilişkin kuramsal ve üniversal bilgiyi sınıflandırır. | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 21 | 84.00 |
5 |
Kendini ve içinde bulunduğu gerçekliği sanatsal ve kültürel bağlamda ilişkilendirir. | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 24 | 96.00 |
6 |
ilişkilendirdiği sanatsal ve kültürel bağlamdaki gerçekliği belirginleştirir. | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 24 | 96.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Oyunculuğun temel enstrümanı olan kendi varlığını fiziksel ve duygusal boyutta yeniden oluşturur. | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 21 | 84.00 |
2 |
Dış gerçekliğe ilişkin gözlem yapar. | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 20 | 80.00 |
3 |
Kendi iç gerçekliğine ait unsurları tespit eder. | 4 | 4 | 5 | 3 | 3 | 19 | 76.00 |
4 |
Duygu ve düşüncelerini, bedenini, sesini, jest ve mimiklerini kullanarak ifade eder. | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 23 | 92.00 |
5 |
Duygu, düşünce ve yeteneklerini dramatik tekniklerle yeniden oluşturur. | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 23 | 92.00 |
6 |
Yorumladığı iç ve dış gerçekliklerden yola çıkarak dramatik eser yaratır. | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 22 | 88.00 |
7 |
Dramatik karakter ya da olguları sahne üzerinde dramatize eder. | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 24 | 96.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Kişisel becerileri ile yükümlülüklerini ilişkilendirir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
2 |
Ekip çalışmalarında bireysel sorumluluğu ayırt eder. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
3 |
Yaratım sürecini organize eder. | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 24 | 96.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Kültür ve sanat değerlerini referans alır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
2 |
Bireysel varoluşu toplumsal yaşamla ilişkilendirir. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
3 |
Dramatik yapıları, düşünsel bağlamda sorgular. | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 21 | 84.00 |
4 |
Dramatik unsurları seyirciye ulaştırır. | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 21 | 84.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Etkin ve sağlıklı iletişim kurar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
2 |
Kollektif çalışmalara etkin katılır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
3 |
Entellektüel birikimi ve sezgisel bilişiyle toplumu değerlendirir. | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 21 | 84.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Tiyatro literatürünü tanımlar. | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 18 | 72.00 |
2 |
Sahneleme gereksinimleri ve tekniklerini uygular. | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 24 | 96.00 |
3 |
Dramatik bir metnin (tiyatro, tv, sinema, radyo, vb.) sahnelenmesinde enstrümanını etkin bir biçimde kullanır. | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 23 | 92.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 26 | 26 | 26 | 26 | 26 | 26 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 128 | 128 | 128 | 100 | 106 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |