PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 |
1 |
Elektrik-Elektronik Mühendisliği konularında derinlemesine ve genişlemesine kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahiptirler | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Elektrik-Elektronik Mühendisliği ve bilgisayar bilimleri konularında bilimsel araştırma yaparlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Elektrik-Elektronik Mühendisliği alanında doktora planları yapabilecek bilgilere sahiptirler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Elektrik-Elektronik Mühendisliğinde kullanılan analiz ve modelleme yöntemleri hakkında kapsamlı bilgiye sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Elektrik-Elektronik Mühendisliğinde kullanılan modelleme yöntemleri kısıtları hakkında kapsamlı bilgiye sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
Temel bilimleri Elektrik-Elektronik Mühendisliği alanında kullanır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 |
1 |
Elektrik-Elektronik bilimleri problemlerini işaret eder, çözmek için yöntem geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Elektrik-Elektronik bilimleri problemlerinin çözümlemede yenilikçi yöntemler uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Alanında karşılaştığı problemleri analitik, modelleme ve deneysel esaslı araştırmaları tasarlar ve uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Bilgiye erişir ve bununla ilgili kaynak araştırması yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
Çok disiplinli takımlarda liderlik yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Karmaşık durumlarda çözüm yaklaşımları geliştirir ve sorumluluk alır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Sorumluluk alma özgüvenine sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 | T | % |
1 |
Mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamaları hakkında farkındalığa sahip olduğunu çalışmalarıyla gösterir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Kendini sürekli yeniler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Türkçe ve İngilizce sözlü ve yazılı iletişim kurar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Çalışmalarının süreç ve sonuçlarını ulusal ve uluslararası ortamlarda açık bir şekilde yazılı ya da sözlü olarak aktarır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Elektrik-Elektronik uygulamalarının sosyal ve çevresel boyutlarını anlar | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Verilerin toplanması, işlenmesi, kullanılması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Mühendislik uygulamaları için gereken donanım ve yazılımları geliştirebilir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 20 | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |