PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Anestezide kullanılan sistemler | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 22 | 73.33 |
2 |
Aygıtlar ve ilaçlar ( indüksiyon ajanları, inhalasyon ajanları, kas gevşeticiler, opioid analjezikler) ile ilgili bilgi sahibi | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 22 | 73.33 |
3 |
Entübasyon | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 25 | 83.33 |
4 |
İntravenöz kanülasyon, maskeleme gibi girişimlerde donanım sahibi olurlar. | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 19 | 63.33 |
5 |
ilgili sorunları bilimsel veriler/kanıtlar doğrultusunda tesbit edip çözüm üretirler | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 20 | 66.67 |
6 |
Her hastanın kendine özgü hususiyetlerine göre değerlendirme yapabilirler | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
ekibiyle birlikte acil durumlarda müdahale edebilecek bilgi ve donanıma sahiptirler | 3 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 17 | 56.67 |
2 |
hasta ile ilgili sorunları bilimsel veriler doğrultusunda ekibiyle beraber tesbit edip çözüm üretirler | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 19 | 63.33 |
3 |
soğuk kanlı , hızlı ve pratiktir | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 19 | 63.33 |
4 |
ilgili sorunları bilimsel veriler/kanıtlar doğrultusunda tesbit edip çözüm üretirler | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
5 |
ekip çalışması temel çalışma prensibidir. | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 19 | 63.33 |
6 |
uylamada yeterince pratiğe sahiptir | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 15 | 50.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Sorumluluklarını layıkıyla yerine getirebilmektedir | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
2 |
Bağımsız çalışmadan çok ekibiyle uyumlu çalışmakta | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 3 | 16 | 53.33 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Yaptığı uygulamalarda yeterli düzeyde pratik uygulama becerisine sahiptir | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
2 |
Bilim geliştikce kendini geliştiren gelişime açıktır ve gündemi takip edebilir | 2 | 2 | 2 | 3 | 2 | 2 | 13 | 43.33 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Bilgi verici ve etkili bir yolla hastalarla iletişim kurup yapılması gereken işlemleri yapabilirler | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 22 | 73.33 |
2 |
hastayı her yönüyle ele alıp değerlendirebilecek beceriye sahiptirler | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 18 | 60.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 3 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Sağlık kurum ve kuruluşlarının Anesteziyoloji ve Reanimasyon ünitelerinde hastaların ameliyat öncesi hazırlanmasında, anestezi ve reanimasyon uygulanmasında, Reanimasyon Kliniğinde hasta tedavisinde çalışabilecek düzeye sahiptirler | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 23 | 76.67 |
2 |
hastane çalışanları bir ekip olarak çalışmalıdır ekip ile berabar uyum içerisinde çalışabilir | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 24 | 80.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 67 | 61 | 63 | 65 | 63 | 66 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |