PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Sanat yönetiminde temel alanları tanımlar. | 5 | 3 | 5 | 4 | 4 | 21 | 84.00 |
2 |
Ekonomi, işletme, hukuk ve pazarlama gibi alanları ayırt eder. | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 19 | 76.00 |
3 |
Dünyada ve Türkiye'de kültürel ve sanatsal gelişmeleri referans alır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
4 |
Sanatın hukuki, ekonomik ve idari yönünü planlar. | 5 | 3 | 3 | 4 | 4 | 19 | 76.00 |
5 |
Sanat yönetimiyle ilgili kurumların yapılanma süreçlerini tanır | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
6 |
Edindiği bilgileri alan ve proje çalışmalarına yönelik sınıflandırır. | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 22 | 88.00 |
7 |
Dünyada ve Türkiye'deki sanat yönetimine ilişkin gelişmeleri takip eder. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
8 |
Sanatçı ve izleyici arasındaki iletişimi düzenler. | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 19 | 76.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Sahne ve gösteri sanatları organizasyonlarını denetler. | 3 | 5 | 3 | 4 | 4 | 19 | 76.00 |
2 |
Sanatsal üretimin yönetsel süreçlerini yapılandırır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
3 |
Sanat işletmelerinin iç işleyişini takip eder. | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 23 | 92.00 |
4 |
Sanat ve sanat yönetimiyle ilgili kavram ve terimleri kullanır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
5 |
Ekonomi, işletme, hukuk ve pazarlama alanlarını kültür ve sanat organizasyonlarında kullanır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
6 |
Tiyatro, sinema, TV, vb. kültür ve eğlence alanlarındaki yönetsel etkinlikleri yapılandırır | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
7 |
Araştırma yöntemlerini ve tekniklerini sanat yönetimi alanına uygular. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
8 |
Sanat yönetimi alanında projeler tasarlar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Bireysel olarak takım çalışmasında sorumluluklarını yerine getirir | 3 | 5 | 3 | 3 | 4 | 18 | 72.00 |
2 |
Sanat yönetimine ilişkin temel sorunları analiz eder. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
3 |
Sanat organizasyonlarında karşılaştığı sorunları bireysel inisiyatifle çözer | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Yaşam boyu öğrenme düşüncesini benimser. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
2 |
Kültür ve sanat değerlerini referans alır. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
3 |
Kültür ve sanat alanındaki yenilikleri takip eder. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 25 | 100.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Bilişim teknolojisini kullanır. | 3 | 5 | 5 | 5 | 3 | 21 | 84.00 |
2 |
İçinde yer aldığı organizasyona ve kuruma uyum sağlar | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 24 | 96.00 |
3 |
Sanatçılar, kurumlar ve toplum arasındaki iletişimi tasarlar. | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 22 | 88.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Mesleki alanda etik kuralları uygular. | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 18 | 72.00 |
2 |
Sanat yönetimi alanında organizasyon yapar. | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 18 | 72.00 |
3 |
Bir sanat organizasyonunda kurumlararası koordinasyonu oluşturur. | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 21 | 84.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | 28 | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 124 | 128 | 125 | 129 | 128 | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |