İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY |
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ-OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ (DOK.) |
SINIF: 1 - DÖNEM: 1 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
EGF601 | EĞİTİMDE İLERİ ARAŞTIRMA METOTLARI EĞİTİMDE İLERİ ARAŞTIRMA METOTLARI | Z | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bilimsel araştırmalarda etik, temel kavramlar ve araştırma konusunun seçiminden başlayarak araştırma süreçlerindeki işlemlerin yürütülmesini ve araştırma raporunun yazımını içerir. | Ethics in scientific research includes the selection of the basic concepts and research topic, the execution of the procedures in the research processes and the writing of the research report. |
OOE603 | ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE OYUN ARAŞTIRMALARI ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE OYUN ARAŞTIRMALARI | Z | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Oyun ve yaratıcı sanatlara dair öğretim ve öğrenme yaklaşımları ve araştırmalarını konu alan ileri düzey derstir. Sanat temelli müfredatın neye benzediğine ve nasıl işlediğine dair bütünleşik bir yaklaşıma odaklanır. | To train field experts who know game theories in the field of early childhood and follow current researches based on youth. |
OOE619 | İLERİ DÜZEY İSTATİSTİK İLERİ DÜZEY İSTATİSTİK | Z | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Dersin İçeriği
GİRİŞ: TEMEL KAVRAMLAR
*İstatistik Ve Araştırmaya İlişkin Temel Bazı Kavramlar
*Ki-Kare Testi
*Korelasyon
*REGRESYON ANALİZİ
-Basit doğrusal regresyon
-Çoklu regresyon
*İKİ ORTALAMANIN KARŞILAŞTIRILMASI
-Tek Örneklem t Testi
-İlişkisiz Örneklemler için t Testi
-Mann-Whitney U Testi
-İlişkili Örneklemler için t Testi
-Wilcoxon Testi
*İKİDEN FAZLA ORTALAMANIN KARŞILAŞTIRILMASI
-Bağımsız Örneklemler için Tek Faktörlü Varyans Analizi ve Post-Hoc Testler
-Kruskall-Wallis H Testi
-Tekrarlı Ölçümler İçin Tek Faktörlü Varyans Analizi
-Friedman Testi
ANOVA DESENLERİ
-Bağımsız Gruplar için İki Faktörlü ANOVA
-Karışık Desen (Mixed Design / Split Plot) ANOVA (Bir Faktörde Tekrarlı İki Faktörlü ANOVA)
-Kovaryans Analizi (ANCOVA)
-Çok Değişkenli Varyans Analizi (MANOVA)
*GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK KAVRAMLARI ve ANALİZLERİ
-Madde Toplam Korelasyonu
-Testi Yarılama
-Test-Tekrar Test
* LOJİSTİK REGRESYON
*KÜMELEME ANALİZİ
*DİSKRİMİNANT ANALİZİ
*AÇIMLAYICI FAKTÖR ANALİZİ
*YAPISAL EŞİTLİK MODELLERİ
*DOĞRULAYICI FAKTÖR ANALİZİ | Course Content
INTRODUCTION: BASIC CONCEPTS
*Some Basic Concepts of Statistics and Research
*Chi-Square Test
*correlation
*REGRESSION ANALYSIS
-Simple linear regression
-Multiple regression
*COMPARING TWO AVERAGES
-Single Sample t Test
-T-Test for Unrelated Samples
-Mann-Whitney U Test
-T-Test for Related Samples
-Wilcoxon Test
*COMPARING MORE THAN TWO AVERAGES
-Single Factor Analysis of Variance and Post-Hoc Tests for Independent Samples
-Kruskall-Wallis H Test
-One-Factor Analysis of Variance for Repeated Measurements
-Friedman Test
ANOVA PATTERNS
-Two-Factor ANOVA for Independent Groups
-Mixed Design / Split Plot ANOVA (Two Factor ANOVA Repetitive in One Factor)
-Covariance Analysis (ANCOVA)
-Multivariate Analysis of Variance (MANOVA)
*VALIDITY AND RELIABILITY CONCEPTS and ANALYSIS
-Item Total Correlation
-Half Test
-Test-Retest
* LOGISTICS REGRESSION
*CLUSTER ANALYSIS
*DISCRIMINANT ANALYSIS
* EXPLANATORY FACTOR ANALYSIS
*STRUCTURAL EQUALITY MODELS
*CONFIDENTIAL FACTOR ANALYSIS |
SINIF: 1 - DÖNEM: 2 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
LEE609 | SEMİNER DERSİ SEMINAR | Z | 0 | 0 | 0.0 | 12.0 | 0 | Öğrenciye seminerini hazırlarken kaynak kullanmayı öğretir. Kaynakların nasıl belirleneceği, konuyla ilgili her türlü kaynaktan usulüne göre nasıl kaynak gösterileceği aktarılır. Öğrencinin hakim olduğu bir konuyu anlatabilme ve topluluk önünde konuşabilme yeteneğinin geliştirilmesi sağlanır. | Determination of thesis topics, to provide literature review and discussion of the studies presented in the group. Writing thesis proposal. |
OOE644 | İLERİ DÜZEY NİTEL ARAŞTIRMA ADVANCED QUALITATIVE RESEARCH | Z | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Nitel Araştırmanın Kuramsal Temelleri; Nitel Araştırma Türleri; Bir Nitel Araştırma İçin uygun Metot Oluşturma; Nitel Araştırmada Veri Toplama; Nitel Araştırmada Veri Analizi | Theoretical Foundations of Qualitative Research; Types of Qualitative Research; Creating an Appropriate Method for a Qualitative Research; Data Collection in Qualitative Research; Data Analysis in Qualitative Research |
OOE601 | ERKEN ÇOCUKLUKTA GELİŞİMİN DEĞERLENDİRMESİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR ERKEN ÇOCUKLUKTA GELİŞİMİN DEĞERLENDİRMESİNDE FARKLI YAKLAŞIMLAR | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Müfredat ve öğretimi planlamak ve bireyselleştirmek için resmi olmayan ve resmi değerlendirmeler, değerlendirme uygulamaları, değerlendirme kararlarına ve program değişikliklerine rehberlik etmek için yararlı bir teorik çerçeve, öğrenmede bireysel farklılıklar. | Informal and formal assessments to plan and individualize curriculum and teaching, assessment practices, a theoretical framework useful for guiding assessment decisions and program modifications, individual differences in learning |
OOE604 | TARİHSEL SÜREÇTE ÇOCUK KAVRAMI THE CONCEPT OF CHİLD İN THE HİSTORİCAL PROCESS | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Tarihte Çocuk ve Çocukluk Kavramı, Çocuğun Değeri ve Aile ,Kültür ve Anne Babalık ,Göç ve Kültürleşme, Çocuk Algısı ve Katılım,Yeni Dönemde Çocuk, Modern Çocukluk Paradigması, Yeni Çocukluk | Concept of Child and Childhood in History, Value of Child and Family, Culture and Parenthood, Migration and Acculturation, Child Perception and Participation, Child in New Era, Modern Childhood Paradigm, New Childhood |
OOE605 | ERKEN ÇOCUKLUKTA FARKLI YAKLAŞIMLAR VE PROGRAMLAR ERKEN ÇOCUKLUKTA FARKLI YAKLAŞIMLAR VE PROGRAMLAR | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Kavramlar; müfredat ,model, program ve yaklaşım, Erken çocuklukta öne çıkan programlar , Eklektik uygulamalar, Gelişimsel açıdan uygun uygulamalar, Piramit yaklaşım, Orman okulları, Ön yargı karşıtı program, Farklı ülkelerin erken çocukluk programı | Concepts; Curriculum, model, program and approach, Featured programs in early childhood, Eclectic practices, Developmentally appropriate practices, Pyramid approach, Forest schools, Anti-bias program, Early childhood program of different countries |
OOE606 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE YARATICILIK CREATİVİTY İN EARLY CHİLDHOOD EDUCATİON | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Yaratıcılık, yaratıcı düşünme, yaratıcılık kuramları, yaratıcı çocukların özellikleri, yaratıcılığın yaşlara göre gelişimi, yaratıcılığın sınıflandırılması, yaratıcılığı etkileyen faktörler, yaratıcılığı destekleyen tutumlar, yaratıcılığın değerlendirilmesi, scamper, morfolojik sentez, beyin fırtınası, altı şapkalı düşünme tekniği, diğer yöntem ve uygulamalar, yaratıcılık araştırmalarının incelenmesi ve yorumlanması | Creativity, creative thinking, creativity theories, characteristics of creative children, development of creativity according to age, classification of creativity, factors affecting creativity, attitudes supporting creativity, evaluation of creativity, scamper, morphological synthesis, brain storming, six hat thinking technique, other methods and applications, creativity analysis and interpretation of research |
OOE607 | ERKEN ÇOCUKLUKTA MATEMATİK VE FEN ARAŞTIRMALARI ERKEN ÇOCUKLUKTA MATEMATİK VE FEN ARAŞTIRMALARI | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Erken Çocuklukta Fen Eğitimi, Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi, Bütünleştirilmiş Etkinlikler, Erken Çocuklukta Matematik ve Fen Eğitimi ile ilgili Güncel Konular, Literatürün değerlendirilmesi, erken çocukluk çalışmalarının yorumlanması, okul öncesi öğretmen eğitimi, Araştırma Sonuçlarının Tartışılması | Early Childhood Science Education, Early Childhood Mathematics Education, Integrated Activities, Current Issues in Early Childhood Mathematics and Science Education, Evaluation of literature, interpretation of early childhood studies, preschool teacher education, Discussion of Research Results |
OOE608 | ERKEN ÇOCUKLUKTA FELSEFİ TEMELLER PHİLOSOPHİCAL FOUNDATİONS İN EARLY CHİLDHOOD | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Çocukluk eğitimiyle ilgili görüşler, Erken Çocukluk Eğitiminin Kökleri, Eğitimi Etkileyen Hareketler | Views of Childhood Education, Roots of Early Childhood Education, Movements Shaping Early Education |
OOE609 | ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE AİLE ÇALIŞMALARI ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUKLAR VE AİLE ÇALIŞMALARI | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu dersin içeriğinde Özel gereksinimi olan çocuklar ve özel eğitim, gelişimsel yetersizlikler, zihinsel yetersizlik ve otistik bozukluklar, öğrenme güçlükleri, işitme yetersizlikleri, dil ve konuşma bozuklukları, duygu ve davranış bozuklukları, görme yetersizlikleri, bedensel yetersizlikler, üstün zekâ ve yetenek, kaynaştırma, erken eğitim, Dünya’da ve Türkiye’de özel eğitim uygulamalarını belirtmektir. | In the content of this course, children with special needs and special education, developmental disabilities, intellectual disability and autistic disorders, learning difficulties, hearing impairments, language and speech disorders, emotional and behavioral disorders, visual impairments, physical disabilities, giftedness and abilities, inclusion, early education is to specify special education practices in the world and in Turkey. |
OOE610 | ERKEN ÇOCUKLUKTA YAŞAM BECERİLERİ EĞİTİMİ LİFE SKİLLS TRAİNİNG İN THE EARLY CHİLDHOOD | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu ders yaşam becerilerinin tanımını, önemini, bileşenlerini, kuramsal temellerini, farklı dönemlerde uygulanabilecek yaşam becerileri eğitim programlarını, özel gereksinimli çocuklarda yaşam becerileri eğitiminin nasıl olması gerektiğini, ve yaşam becerilerinde yetişkinlerin rolü konularını içermektedir. | This course includes the definition of life skills, their importance, components, theoretical foundations, life skills training programs that can be applied in different periods, how life skills education should be in children with special needs, and the role of adults in life skills. |
OOE611 | ÇOK KÜLTÜRLÜ ÇOCUKLARDA EĞİTİM ÇOK KÜLTÜRLÜ ÇOCUKLARDA EĞİTİM | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Çocuk gelişimini etkileyen koruyucu ve risk faktörleri bilir; Çok kültürlü çocukları; Kapsayıcı eğitimi, Farklılıklar değil benzerlikler/sosyal kabulü açıklar. Erken çocukluk eğitiminde yaklaşımlar ve program içerikleri bilir. Dolaylı tecrübeler; Birincil Sosyal grup, Doğrudan tecrübeler; Okul okuryazarlığı etkinlikleri (medya, kitaplar, oyuncak ve iletişim), İşbirlikli öğrenme (akranlar), Aile işbirliği (ev etkinlikleri) hazırlar. Program değerlendirme süreçleri planlayabilir. | Knows the protective and risk factors affecting child development; Multicultural children; Inclusive education describes similarities/social acceptance, not differences. Knows the approaches and program contents in early childhood education. Indirect experiences; Primary Social group, Direct experiences; Prepares school literacy activities (media, books, toys and communication), Collaborative learning (peers), Family cooperation (home activities). Can plan program evaluation processes. |
OOE612 | ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YENİDEN KAVRAMSALLAŞTIRMA RECONCEPTUALİZATİON İN EARLY CHİLDHOOD PERİOD | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Erken çocukluk eğitiminin temel kavramları ve ilkelerini yeniden düşünmek
Erken çocukluk eğitiminin tarihi ve felsefesi
Erken çocukluk eğitiminin modern zamanlarda yeniden kavramsallaştırılması
Erken çocukluk eğitiminin farklı bağlamlarda ve kültürlerde uygulanması | Remaking the basic concepts and principles of early childhood education History and formula of early childhood education Reconstructing early childhood education in modern times Early childhood education in different times and cultures |
OOE613 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE AİLE, OKUL VE TOPLUM ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE AİLE, OKUL VE TOPLUM | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Ebeveyn eğitimi ve katılımı, aile ve topluluk yaşam tarzları, çocuk istismarı ve mevcut aile hayatı sorunları dahil olmak üzere çocuk, aile, topluluk ve okullar arasındaki ilişkinin incelenmesi. | A study of the relationship among the child, family, community, and schools, including parent education and involvement, family and community lifestyles, child abuse and current family life issues. |
OOE614 | ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ DEVELOPMENT OF CRİTİCAL THİNKİNG SKİLLS İN EARLY CHİLDHOOD PERİOD | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Düşünmenin tanımı, birey ve toplum için yaratıcı düşünmenin tanımı, özellikleri bireysel ve toplumsal gelişme için önemi. Erken çocuklukta kazanılması gereken düşünme becerilerinin ve bu konudaki öğretmen uygulamalarının değerlendirilmesi. Düşünme ve yaratıcılığı etkileyen bireysel, toplumsal Ve örgütsel faktörler Yaratıcılık ve tümdengelim düşünme, akıl yürütme, yansıtıcı düşünme, eleştirel düşünme ve yaratıcı problem çözme. Düşünme becerilerinin uygulanan farklı strateji, yöntem ve teknikler. Düşünme becerileri ve yaratıcılık konusunda yapılan araştırmaların değerlendirilmesi ve tartışılması. | Definition of thinking, definition of creative thinking for the individual and society, its features and importance for individual and social development. Evaluation of thinking skills to be acquired in early childhood and teacher practices on this subject. Individual, social and organizational factors affecting thinking and creativity Creativity and deductive thinking, reasoning, reflective thinking, critical thinking and creative problem solving. Different strategies, methods and techniques applied to thinking skills. Evaluation and discussion of research on thinking skills and creativity. |
OOE615 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ KURUMLARINDA ETKİLİ LİDERLİK VE YÖNETİM ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ KURUMLARINDA ETKİLİ LİDERLİK VE YÖNETİM | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Yönetime İlişkin Temel Kavramlar Eğitim Yönetimi Kuramları Yönetim Fonksiyonları Liderlik Kuramları Yönetici, Öğretmen Ve Çocukta Liderlik Çatışma Ve Çatışma Yönetimi Eğitimde Motivasyon Okul Yönetimi Yönetimde Karar Verme Okul Öncesinde Örgüt İklimi Eğitim Yönetiminde İletişim Zaman Yönetimi | Basic Concepts of Management Educational Management Theories Management Functions Leadership Theories Leadership in Managers, Teachers and Children Conflict and Conflict Management Motivation in Education School Management Decision Making in Management Preschool Organization Climate in Educational Management Communication Time Management |
OOE616 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA VE MESLEK ETİĞİ ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA VE MESLEK ETİĞİ | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Okul öncesinde bilimsel araştırmaya giriş & Bilimsel araştırmanın temelleri Bilimsel yaklaşımlar (pozitivizm & nitel yaklaşım; yorumlayıcı & nicel yaklaşım) Bilimsel araştırmada temel kavramlar Araştırma konusu ve probleminin seçimi Eleştirel kaynak incelemesi Bilimsel araştırmada veri türleri ve veri toplama araçları: Anket & Gözlem Bilimsel araştırmada veri türleri ve veri toplama araçları: Mülakat & Dökümanlar Araştırmada ölçme ve ölçekler Örneklem ve örneklem türleri Nicel ve nicel veri analizi Araştırma raporunun hazırlanması | Introduction to scientific research in preschool & Fundamentals of scientific research Scientific approaches (positivism & qualitative approach; interpretive & quantitative approach) Basic concepts in scientific research Selection of research topic and problem Critical source review Data types and data collection tools in scientific research: Questionnaire & Observation In scientific research data types and data collection tools: Interview & Documents Measurement and scales in research Sample and sample types Quantitative and quantitative data analysis Preparation of research report |
OOE617 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE POLİTİKALAR ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE POLİTİKALAR | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Konular, politika ve savunuculukla bağlantılı temalar üzerinde durularak tarihsel ve çağdaş teori ve uygulamalar aracılığıyla incelenecektir. | The topics will be examined through historical and contemporary theory and practices with emphases on themes linked to policy and advocacy. |
OOE642 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMA YAKLAŞIMLARI CURRENT RESEARCH APPROACHES IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Araştırma etiği. Öğrencilerin erken çocukluk döneminde araştırmaya ve araştırma-uygulama ilişkisine ilişkin görüşleri. Araştırma metodolojisi ve yöntemleri: araştırma paradigmaları, niteliksel ve niceliksel metodolojiler, karma yöntem araştırması, uygulayıcı araştırması, eylem araştırması, örnek olay çalışmaları, kültürlerarası çalışmalar, boylamsal çalışmalar, gözlem yöntemleri, röportajlar, anketler. Araştırma tasarımı. Veri toplama ve analiz stratejileri. Rapor yazma. Erken çocukluk eğitiminde güncel araştırmalar: araştırma raporları, araştırma raporlarının eleştirel yansıması ve analizi. Erken çocukluk araştırmalarında güncel eğilimler ve yaklaşımlar: Araştırmalarda çocukların sesleri (çocuklarla, çocuklar için veya çocuklar üzerine araştırmalar). Araştırmada farklı bakış açılarının rolünün tanınması: çocukların, ebeveynlerin/bakımverenlerin ve eğitimcilerin bakış açıları | This subject will cover the following topics: The ethics of research. Students' views on research and the relationship between research and practice in early childhood. Research methodology and methods: research paradigms, qualitative and quantitative methodologies, mixed methods research, practitioner research, action research, case studies, cross-cultural studies, longitudinal studies, observation methods, interviews, surveys. Research design. Data collection and analysis strategies. Report writing. Current research in early childhood education: reports of research, critical reflection on and analysis of research reports. Current trends and approaches in early childhood research: children's voices in research (research with children, for children or on children). Recognition of the role of different perspectives in research: including those of children, parents/carers, educators |
SINIF: 2 - DÖNEM: 1 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
LEE600-YTR | DOKTORA YETERLİK DOKTORA YETERLİK | Z | 0 | 0 | 0.0 | 30.0 | 0 | Doktora yeterlik sınavı hazırlığı | Preparation for the doctoral qualifying exam |
SINIF: 2 - DÖNEM: 2 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
LEE600-1 | DOKTORA TEZ ÖNERİSİ DOCTORAL THESIS PROPOSAL | Z | 0 | 0 | 0.0 | 30.0 | 0 | Doktora öğrencisinin danışmanıyla ve tez jürisiyle önerisi üzerinde çalışması, öneriyi belirlenen formata uygun şekilde hazırlaması ve jüri üyelerine sunması sürecini kapsar. | It includes the process of working on the proposal of the doctoral student with the advisor and the thesis jury, preparing the proposal in accordance with the determined format and presenting it to the members of the jury. |
SINIF: 3 - DÖNEM: 1 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
LEE600-2 | DOKTORA TEZİ DOKTORA TEZİ | Z | 0 | 0 | 0.0 | 30.0 | 0 | Tezin konusuna bağlı olarak, öğrenciler geliştirecekleri önerilerini, araştırma sürecine taşıyacaklar ve bulgularını içeren bir tez dokümanının akademik jürinin onayına sunacaklardır. | Depending on the subject of the thesis, students will carry their suggestions to the research process and submit a thesis document containing their findings to the academic jury for approval. |
SINIF: 3 - DÖNEM: 2 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
LEE600-3 | DOKTORA TEZİ DOKTORA TEZİ | Z | 0 | 0 | 0.0 | 30.0 | 0 | Tezin konusuna bağlı olarak, öğrenciler geliştirecekleri önerilerini, araştırma sürecine taşıyacaklar ve bulgularını içeren bir tez dokümanının akademik jürinin onayına sunacaklardır. | Depending on the subject of the thesis, students will carry their suggestions to the research process and submit a thesis document containing their findings to the academic jury for approval. |
SINIF: 4 - DÖNEM: 1 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
LEE600-4 | DOKTORA TEZİ DOKTORA TEZİ | Z | 0 | 0 | 0.0 | 30.0 | 0 | Tezin konusuna bağlı olarak, öğrenciler geliştirecekleri önerilerini, araştırma sürecine taşıyacaklar ve bulgularını içeren bir tez dokümanının akademik jürinin onayına sunacaklardır. | Depending on the subject of the thesis, students will carry their suggestions to the research process and submit a thesis document containing their findings to the academic jury for approval. |
SINIF: 4 - DÖNEM: 2 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
LEE600-5 | DOKTORA TEZİ DOKTORA TEZİ | Z | 0 | 0 | 0.0 | 30.0 | 0 | Tezin konusuna bağlı olarak, öğrenciler geliştirecekleri önerilerini, araştırma sürecine taşıyacaklar ve bulgularını içeren bir tez dokümanının akademik jürinin onayına sunacaklardır. | Depending on the subject of the thesis, students will carry their suggestions to the research process and submit a thesis document containing their findings to the academic jury for approval. |