PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 |
1 |
Eğitim ve öğrenme problemlerinin çözümünde kullanılan modelleme yöntemleri ile bunların kısıtları hakkında kapsamlı bilgi sahibidir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Bilişim konularında uygulamalı bilgilere sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Bilişim uygulamaları konusunda bilimsel araştırma yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin eğitimde kullanımı konularında ileri uygulamaları yapacak düzeyde genişlemesine ve derinlemesine bilgi sahibidir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Bilişim sistemlerinin uygulanabilirliği konusunda üst düzey bilgiye sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
Bilişim sistemlerinin eğitimde kullanım kısıtları konusunda üst düzey bilgiye sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 |
1 |
Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin eğitimi alanında uygulamalı araştırma yaparak bilgiye ulaşır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Tanımlanmış eğitim problemlerinin bilgi ve iletişim teknolojileri ile çözmek için yöntemler geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Modelleme ve deneysel araştırmaları uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Bilişim teknolojilerinin kullanımı konusunda yenilikci cözümler geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
Bilgi ve iletişim teknolojilerinin eğitimde kullanımı alanında çok disiplinli takımlarda liderlik yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Bilgiye erişmek için kaynak araştırması yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Karmaşık durumlarda çözümler geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 | T | % |
1 |
Mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamalarını inceler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Tanımlanmış bilgi ve iletişim teknolojilerine dayalı eğitim problemlerini çözmek için yöntemler geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Kendini bilişim alanında sürekli yeniler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Çalışmaların süreç ve sonuçlarını, o alandaki veya alan dışındaki ulusal ve uluslararası ortamlarda yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Bilişim uygulamaları için sorumluluk alır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Verilerin toplanması, işlenmesi, kullanılması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Bilişim uygulamalarının sosyal ve çevresel boyutlarını anlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 20 | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |