PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 1 |
1 |
Mesleğinde bilişim teknolojilerinin nasıl kullanılabileceğine karar verir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Bilişim problemlerinin çözümünde kullanılan analiz ve modelleme yöntemleri ile bunların kısıtları hakkında kapsamlı bilgi sahibidir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Bilgisayar bilimleri konularında araştırma yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Bilgi ve İletişim Teknolojileri konularında ileri uygulamaları yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Bilişim alanında akademik kariyer planları yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
Bilgiye erişebileceği kaynakların araştırması yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 1 |
1 |
Bilgi ve İletişim Teknolojileri alanında uygulamalı araştırma yaparak bilgiye genişlemesine ve derinlemesine ulaşabilme, bilgiyi değerlendirir ve uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Sınırlı ya da eksik verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle bilgiyi tamamlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Karmaşık durunlarda çözüm yaklaşımları geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Tanımlanmış bilgi ve iletişim teknolojileri problemlerini çözmek için yöntem geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
5 |
Modelleme ve deneysel araştırmaları uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
6 |
Modelleme ve deneysel araştırma sürecinde karşılaşılan karmaşık durumları çözümler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 1 |
1 |
Bilgi ve iletişim teknolojileri alanında çok disiplinli takımlarda liderlik yapar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Analitik ve modelleme esaslı bilişim araştırmaları tasarlar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 1 | T | % |
1 |
Mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamalarını inceler. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Tanımlanmış bilgi ve iletişim teknolojileri problemlerini çözmek için yöntem geliştirir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Tanımlanmış bilgi ve iletişim teknolojileri problemlerini çözmek için yenilikçi yöntemler uygular. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Çalışmaların süreç ve sonuçlarını, o alandaki veya alan dışındaki ulusal ve uluslararası ortamlarda yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli biçimde aktarır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Mesleki konularda İngilizce okur. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
3 |
Mesleki konularda İngilizce yazar. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
4 |
Bilgi İşlem teknolojileri uygulamalarının sosyal ve çevresel boyutlarını adlandırır. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 1 | T | % |
1 |
Verilerin toplanması, işlenmesi, kullanılması, yorumlanması, uygulanması ve duyurulması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
2 |
Bilişim alanında kullanılan analiz yöntemleri konusunda üst düzey bilgiye sahiptir. | 0 | 0 | 0 | 0.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 23 | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |