PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI |
BİLGİ |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Kuramsal ve/veya olgusal bilgi sınıflandırmasına göre düzenlenmiştir. |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Uluslar arası platformlarda kabul gören standartta kaliteli bir moleküler tıp eğitimi almış, bilim ufku genişlemiş ve moleküler biyoloji ile ilişkili bir çok sektörde tercih edilen, moleküler tıp konusunda yetkinleşmiş bir bilim insan olmak | 5 | 0 | 4 | 0 | 0 | 9 | 36.00 |
BECERİLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bilişsel ve/veya uygulama becerileri olarak tanımlanmıştır. |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Laboratuar çalışmaları ile teknik becerilerin kazanılmış olması, bilgiye ulaşabilme, araştırma yapabilme, deney planlayabilme, problem çözebilme, deney sonuçlarını yorumlayabilme, sunum yapabilme, moleküler tıp ile ilgili konularda strateji geliştirebilme becerilerinin kazanılmış olması | 4 | 0 | 4 | 0 | 0 | 8 | 32.00 |
KİŞİSEL VE MESLEKİ YETKİNLİKLER |
Amaç |
Hedef | T |
% |
Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 |
1 |
Moleküler biyoloji ve genetik temel alanlarında bilgi sahibi olunması | 4 | 0 | 5 | 0 | 0 | 9 | 36.00 |
2 |
Moleküler biyoloji , histoloji ve biyokimya alanlarında kullanılan laboratuvar yöntemlerinin teorik ve pratik düzeyde bilinmesi ve uygulanması | 4 | 0 | 5 | 0 | 0 | 9 | 36.00 |
3 |
Moleküler Tıp bilim alanında gerçekleşen son gelişmelerin farkında olunması | 5 | 0 | 4 | 0 | 0 | 9 | 36.00 |
4 |
Moleküler Tıp bilim alanında etik değer ve sorunların farkında olunması | 5 | 0 | 4 | 0 | 0 | 9 | 36.00 |
Öğrenme Yetkinliği |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Moleküler Tıp bilim alanında yayınlanmış araştırmalar konusunda eleştirel değerlendirme yapabilme becerisi kazanılması | 5 | 0 | 4 | 0 | 0 | 9 | 36.00 |
2 |
Multidisipliner projelerde grup çalışması deneyimi edinilmesi | 5 | 0 | 4 | 0 | 0 | 9 | 36.00 |
3 |
Moleküler Tıp alanında yapılan bir araştırmanın yazılı, sözlü ve görsel olarak sunulabilmesi ve yayına hazırlanabilmesi yetkinliğinin kazanılması | 5 | 0 | 5 | 0 | 0 | 10 | 40.00 |
İletişim ve Sosyal Yetkinlik |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Araştırma ve kariyer etiğinin kazanılmış olması | 5 | 0 | 4 | 0 | 0 | 9 | 36.00 |
Alana Özgü Yetkinlik |
1 | 2 | 1 | 2 | 3 | T | % |
1 |
Tez projesinde spesifik konularda bilgilerin derinleştirilmiş olması | 5 | 0 | 4 | 0 | 0 | 9 | 36.00 |
2 |
Bilgiye ulaşabilme konusunda bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanmayı öğrenmiş olması | 4 | 0 | 5 | 0 | 0 | 9 | 36.00 |
İlişkili Program Öğrenme Çıktısı Sayısı/ 12 | 12 | | 12 | | | - | - |
---|
İlişki Ağırlığı | 56 | | 52 | | | - | - |
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek |