İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY |
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ-İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI (YL)(Tezli) |
SINIF: 1 - DÖNEM: 1 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
ING513 | RESEARCH METHODS RESEARCH METHODS | Z | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu dersin içeriğini bir metni okuma, bir araştırma konusu seçme ve referans verme ve alıntı yapma, sunma oluşturmaktadır. | This course covers stages of the essay-writing process, including reading the text, choosing and researching a topic, referenceing, quoting, and presenting. |
ING543 | THEORY AND CRITICISM THEORY AND CRITICISM | Z | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu ders, ikinci dünya savaşı sonrasına kadar klasik başlangıcından edebiyat teorisi ve eleştirisi tarihini inceleyecek | This course will examine the history of literary theory and criticism from its classical beginnings until after the Second World War. Each week we will examine a particular period, style, or group of critics, looking not only for what makes each type of criticism unique (it’s strengths and weaknesses) but how each successive group builds on the previous to develop new ideas and arguments. Because this is a graduate class you will do much of this work yourself through both presentation and individual writing which will then lead to larger discussions in the classroom with your peers. |
SINIF: 1 - DÖNEM: 2 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
SBE500-9 | INTRODUCTION TO THESIS AND SEMINAR INTRODUCTION TO THESIS AND SEMINAR | Z | 0 | 0 | 0.0 | 12.0 | 0 | Öğrenciye seminerini hazırlarken kaynak kullanmayı öğretir. Kaynakların nasıl belirleneceği, konuyla ilgili her türlü kaynaktan usulüne göre nasıl kaynak gösterileceği aktarılır. Öğrencinin hakim olduğu bir konuyu anlatabilme ve topluluk önünde konuşabilme yeteneğinin geliştirilmesi sağlanır. | The relationship between science and research, the concept of theory, basic approaches in the study of social sciences, research ethics, literature review, different approaches to research planning, qualitative and quantitative research methods, measurement, evaluation and presentation of results. |
ING506 | ENGLISH RENAISSANCE DRAMA AND SHAKESPEARE ENGLISH RENAISSANCE DRAMA AND SHAKESPEARE | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Ders, Elizabeth döneminin edebi, kültürel ve sosyal olaylarının genel tanıtımını içerir. Derste Shakespeare'ın çağdaşlarının yanısıra Shakespeare'in dramatik sanatı komedi, trajedi, romans ve karanlık komedi türündeki oyunlarının metinsel incelemesi yapılacaktır. | It covers general description of the literary, cultural and social events in Elizabethan period. The textual analysis of Shakespeare's dramatic art, comedy, tragedy, romance and dark comedy as well as those of his contempapries |
ING510 | DRAMA DRAMA | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu derste epik ve tarihsel tiyatroyu temsil eden tematik ve yapısal elementler, Amerikan tiyatrosu, Feminist tiyatro, ve siyasal tiyatro işlenecektir. Birseysel sunum ve sınıf tartışmalarıyla öğrenciler işlenen her oyunun tematik ve yapısal elementleriyle meşgul olacaklar ve bazı oyunların görsel üretimlerini izleyecekler. | The plays we will cover include major works realist and naturalist theatre and the absurd drama. |
ING516 | THEORETICAL APPROACH TO THE ENGLISH NOVEL-II THEORETICAL APPROACH TO THE ENGLISH NOVEL-II | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu derste Viktorya döneminin analizi ve dönemle beraber öne çıkan yazarların incelenmesi hedef alınır.Charles Dickens, W.M. Thackerey | Theoretical Approach to the Victorian Period,The Analysis of Charles Dickens,The Analysis of W.M. Thackerey's, Victorian prose |
ING520 | CLASSROOM MANAGEMENT CLASSROOM MANAGEMENT | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Sınıf yönetimiyle ilgili temel kavramlar; sınıfın fiziksel, sosyal ve psikolojik boyutları; sınıf kuralları ve sınıfta disiplin; sınıf disiplini ve yönetimiyle ilgili modeller; sınıfta öğrenci davranışlarının yönetimi, sınıfta iletişim ve etkileşim süreci; sınıfta öğrenci motivasyonu; sınıfta zaman yönetimi; sınıfta bir öğretim lideri olarak öğretmen; öğretmen-veli görüşmelerinin yönetimi; olumlu sınıf ve öğrenme ikliminin oluşturulması; okul kademelerine göre sınıf yönetimiyle ilgili örnek olaylar. | Basic principles on classroom management.The social, physical and psychological aspects of classroom management. Discipline in the classroom. The models on managing the classroom. Managing students' behaviors. Communication and interaction in the classroom.Motivation and time management. Relations with the parents. Creating a positive rapport with the students. |
ING523 | SHAKESPEARE STUDIES SHAKESPEARE STUDIES | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu derste öğrenciler her hafta Shakespeare' in farklı bir oyununu, Komedinin tanımları, Klasik Çağ komedi türleri ve özellikleri ve bunların Shakespeare üzerindeki etkileri gözden geçirilir. | This course covers Plays by Shakespeare and possible topics including gender, performativity, adaptation, the challenges raised by performance art and performance studies. |
ING533 | THEORIES OF SECOND LANGUAGE ACQUISITION THEORIES OF SECOND LANGUAGE ACQUISITION | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu dersin içeriğini ikinci dil ediniminde kullanılan temek kavramlar, temel kuramlar ve yapılan araştırmalara ait makalelerin tartışılması oluşturmaktadır. | The content of the course involves key issues in SLA, theories of SLA, Theories of SLA (The Universal Grammar Approach, Cognitive Approaches to SLA, the perceptual saliency approach, Connectionism, - Information Processing Approach). Specifically, the course focess on issues such as Input processing, Input and Interaction, instructed SLA: Focus-on-form vs. Focus-on-meaning, and instructed SLA: The role of feedback. |
ING535 | COMPARATIVE LITERATURE COMPARATIVE LITERATURE | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | This course will form a pathway of the Theory course that is dedicated to exploring approaches to comparative literature. The seminars will bring teaching staff and graduates with expertise in different literatures together, providing an opportunity to engage in debate on theoretical and methodological questions that will be central to your graduate work. Topics addressed will be: National literatures - World literature?; The Ancients and the Moderns - the Role of the Canon; Translation, Adaptation, Version; Place and Displacement. | This course will form a pathway of the Theory course that is dedicated to exploring approaches to comparative literature. The seminars will bring teaching staff and graduates with expertise in different literatures together, providing an opportunity to engage in debate on theoretical and methodological questions that will be central to your graduate work. Topics addressed will be: National literatures - World literature?; The Ancients and the Moderns - the Role of the Canon; Translation, Adaptation, Version; Place and Displacement. |
ING539 | THEORY OF DRAMA THEORY OF DRAMA | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu derste incelenecek konular arasında tiyatroda modern anlayışın ortaya çıkışına işaret eden realizm ve natüralizm, politik tiyatro, avant-garde ve Batı geleneğinde Aristotelis mimesinin sökümüne odaklanan gösterge bilim yer almaktadır. | The topics we will cover include realism and naturalism, which point to the emergence of a distinctively modern sensibility in theatre, as well as political theatre, avant-garde and semiotics, which concentrate on the dismantling of Aristotelian mimesis in Western tradition. |
ING541 | 19TH CENTURY AMERICAN LITERATURE 19TH CENTURY AMERICAN LITERATURE | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Derste çağın önde gelen yazarlarından Nathaniel Hawthorne'dan Walt Whitman'a uzanan bir çizgide yazarların eserleri incelenmektedir. | We will investigate into the spirit of individualism (Romanticism and Transcendentalism), the dark side of individualism, the national identity, the female self and women’s liberation, slavery, the Civil War, the question of religion, and industrialization. |
ING545 | LITERARY TEXTS AND SIGNS LITERARY TEXTS AND SIGNS | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Karşılaştırmalı Edebiyatın temel amacı birkaç dilin edebiyatı, dili ve kültürüyle anda ilgilenen akademisyenler ve öğrencileri birkaç dile sahip ve o dillerin kültür ve edebiyatlarında eleştirel yaklaşım yöntemiyle yetiştirmektir. | In this class we will begin the process of learning how to work in the field of Comparative Literature, a field which has expanded well beyond its 18th century origins in philology. We will examine the theoretical structures of Comparative Literature and the application of these theories to both texts and cultures. |
ING546 | THEORETICAL APPROACH TO THE ENGLISH NOVEL THEORETICAL APPROACH TO THE ENGLISH NOVEL | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu derste Viktorya döneminin analizi ve dönemle beraber öne çıkan yazarların incelenmesi hedef alınır.Charles Dickens, W.M. Thackerey | Theoretical approaches to the novel genre |
ING547 | DİL ÖĞRETİMİNDE SON GELİŞMELER CURRENT ISSUES IN LANGUAGE TEACHING | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Okul ve çevre şartlarına en uygun öğretim programı seçerek öğrencilerin öğretme yöntem ve tekniklerine derin bir bakış açısı kazandırma.
Öğretme ve öğrenmenin temel noktaları, öğretmenin planlı bir şekilde çalışmasının faydaları, öğretme yöntem ve tekniklerinin sınıf içerisinde uygulama gerçekliğiyle karşılaştırılması. | To make students gain a general vıew of the teaching methods and techniques by selecting the most appropriate education program depending on school and environment perspective.
Basic concepts of teaching, learning and teaching principles, the benefits and importance of working schemingly, planning teaching , learning and teaching strategies, teaching methods and techniques, relations of them with applications, teaching materials, teacher's role and responsibilities in the developing the service quality of teaching and qualifications of teachers. |
ING549 | ÖĞRETMEN GELİŞİMİ TEACHER DEVELOPMENT | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Learning & Development:
Active learning
Constructivism
Social constructivism
Gardner’s framework for multiple intelligences
Teacher Learning Strategies:
Workshops, Teacher Support Groups, Keeping a teaching journal, Peer Observation, Teaching portfolios, Peer coaching, Action Research | Essentials for language teaching; Learning & Development: Active learning, Constructivism, Social constructivism, Gardner’s framework for multiple intelligences, Experiential learning;
Teacher Learning Strategies: Self-monitoring, Keeping a journal, Peer Observation, Action Research |
ING551 | CINEMA AND LITERATURE CINEMA AND LITERATURE | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | 16. yüzyıldan başlayarak önemli edebiyat eserlerinin kitap ve film çözümlemeleri, Psychoanalysis, Freudian, Patriarchal, Feminist teori, Yünan Mitolojisi ve Biblical açıdan karşılaştırılacaktır. | Starting with 16th century, analysing important literary works within their film adaptations through Pyschoanalysis, Freudian, Patriarchal, Feminist Theory, Biblical and Greek Mythology References. |
ING552 | REALISM IN AMERICAN FICTION REALISM IN AMERICAN FICTION | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu dersin içeriği, özellikle Beat Kuşağı olarak bilinen (1940-1960) Soğuk Savaş Dönemi’nin başlarındaki Amerikan Edebiyatını incelemektir. Bu dönem, bazıları için gerçekçiliğin sonunu, bazıları için ise postmodernizmin başlangıcını temsil eder. Dönem boyunca dönemdeki edebiyatın şekillenmesindeki kültürün yerini içeren ve bu şekillenmedeki direnç veya direnç eksikliğindeki konuları işleyeceğiz. | This course will examine American literature in the early Cold War period (the 1940s through the 1960s), especially the authors of what would become known as The Beat Generation. This period represents for some, the end of realism, for others, the beginning of postmodernism. Over the semester we set out to find out where we stand on this issue and others, including the place of culture in shaping the literature of the period, and the resistance or lack of resistance to that shaping. |
ING553 | SHAKESPEARE PROBLEM PLAYS SHAKESPEARE PROBLEM PLAYS | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu türlerdeki seçilmiş oyunların, ilgili edebi, kültürel, teatral ve tarihi bağlamlarla birlikte yakından incelenmesi. | A close study of selected plays in these genres, together with relevant literary, cultural, theatrical, and historical contexts. |
ING554 | PSYCHOLINGUISTICS PSYCHOLINGUISTICS | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu ders Psikodilbilimdeki temel kavram ve kuramlarını tanıtmayı ve cümle işlemede kullanılan deneysel araştırma yöntemleri ile öğrencileri yakınlaştımayı amaçlar. | This course aims to introduce basic concepts and theories in Psycholinguistics and make students familiar with experimental research methods used in sentence processing. The focus will be memory, and sentence processing in the first language and second language. |
ING555 | GENRE LITERATURE GENRE LITERATURE | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu ders, edebiyatta türle olan çeşitli bağlantıların araştırılmasıyla bağlantılı bir teori dersi yöntemi tasarlayacaktır. Seminerlerde farklı kapsamlardaki türlerle ilgili çeşitli başlıklardaki makalelerin bilgi ve analizi üretilecektir. Ders, incelenen makalelerden üretilen tartışmalar için bir ortam oluşturacaktır. | This course will design a method of the theory course that is connected to exploring various links to genre in literature. The seminars will produce the knowledge and analysis of articles with various titles related to genre in different scopes. The course will set a medium for discussions generated from the articles studied. |
ING556 | COMMUNICATION STUDIES COMMUNICATION STUDIES | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Konuşmacı, dinleyici, mesaj ve anlam kavramlarını çalışarak iletişim alanındaki benzerlik ve farklılıkları öğrencilere sunmanın yanı sıra onların iletişim işleminin ne olduğu hakkında uygulamalı bilgiler de sunar. | By exploring the major concepts of agent, audience, message, and meaning, via these various perspectives, this course strives not only to enrich the students’ understanding of the similarities and differences between the areas of communication, but to allow students to acquire practical knowledge of the communication process itself and to use the concepts and relate the concepts to other subjects and other areas of life such as personal life, social life, and professional life. |
ING558 | SPECIAL STUDIES IN ENGLISH LITERATURE SPECIAL STUDIES IN ENGLISH LITERATURE | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Edward Bond - Lear
Peter Ackroyd - The Fall of Troy
John Barth – Night Sea Journey
Charles Olson - The Kingfishers
Thomas Pyncheon – Crying of Lot 49
Kurt Vonnegut – Slaughterhouse 5
Margaret Atwood Handmaid’s Tale
Don Delillo - White Noise
Paul Auster NY Trilogy Book3 - Locked Room
Douglas Adams - The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy
Dan Simmons All Dracula's Children vs Kevin J. Anderson - Much at Stake
Douglas Coupland – Generation X
Donald Barthelme - The Dolt
Chuck Palahniuk – Fight Club | Edward Bond - Lear
Peter Ackroyd - The Fall of Troy
John Barth – Night Sea Journey
Charles Olson - The Kingfishers
Thomas Pyncheon – Crying of Lot 49
Kurt Vonnegut – Slaughterhouse 5
Margaret Atwood Handmaid’s Tale
Don Delillo - White Noise
Paul Auster NY Trilogy Book3 - Locked Room
Douglas Adams - The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy
Dan Simmons All Dracula's Children
Kevin J. Anderson - Much at Stake
Douglas Coupland – Generation X
Donald Barthelme - The Dolt
Chuck Palahniuk – Fight Club |
ING560 | DISCOURSE ANALYSIS IN TEFL DISCOURSE ANALYSIS IN TEFL | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Söylem Çözümlemesi hakkında bilgi;
Şu bilim dallarını araştırmak ve disiplinlerarası çalışmaları göstermek:
Dilbilim
Sosyoloji
Psikoloji
Antropoloji
Yazılı ve sözlü metin çözümlemeleri | AN INTRODUCTION TO WHAT DISCOURSE ANALYSIS IS
TO BUILD A SIGNIFICANT FOUNDATION IN THE FOLLOWING FIELDS:
LINGUISTICS
SOCIOLOGY
PSYCHOLOGY
ANTHROPOLOGY
AS WELL AS DESCRIPTIVE AND APPLIED LINGUISTICS
ANALYSING THE SPOKEN AND WRITTEN LANGUAGE |
ING562 | ENGLISH POETRY ENGLISH POETRY | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu ders, şairin toplumun içindeki veya dışındaki konumunun çeşitli görüşlerini dikkate almak ve şiirin rolünün kuramlaştırması amacıyla Alfred Lord Tennyson, Robert Browning, Elizabeth Barrett Browning, Christina Rossetti ve Gerard Manley Hopkins, Hardy gibi başlıca Viktoryen şairlerin ve şiir eleştirmenlerinin eserlerinden oluşmaktadır. Ayrıca, bu dizelerin yazıldığı kültürel bağlamı - cinsiyet ve cinsellik meselelerine özel önem vererek - yansıtacağız. | This course consists of the works of major Victorian poets and poet-critics, including Alfred Lord
Tennyson, Robert Browning, Elizabeth Barrett Browning, Christina Rossetti and
Gerard Manley Hopkins, Hardy to consider various conceptions of the poet’s
position in or out of society and theorize the role of poetry. We will also reflect on the cultural context in which these verses were composed – with
particular emphasis on issues of gender and sexuality |
ING564 | FORMATIVE ASSESSMENT FORMATIVE ASSESSMENT | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Süreç temelli görev ve ölçütler tasarlama; çeşitli değerlendirme türleri; proje ve dosya değerlendirme; sınıf içi değerlendirme görevleri ve notlama ölçütleri. | The topics covered include the design of good performance tasks and rubrics; and the communication challenge involved in grading; varieties of assessment; project & portfolio assessment; designing classroom assessment tasks & scoring guides. |
ING566 | TEACHING LANGUAGE IN CONTEXT TEACHING LANGUAGE IN CONTEXT | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu ders, öğretmen adayları için gerekli olan metodoloji veya öğretmenlik kültürüyle ilgili bilgi ve becerileri içermektedir. | This course covers a range of issues concerning methodology or culture of teaching. |
ING568 | FILM STUDİES FILM STUDIES | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu ders edebiyat ve film çalışmaları alanında öğrenciye bir teorik altyapı sunmayı hedefler. Ders, öğrencilerin film analizi ve film okuması yapması ile birlikte film çalışmaları alanında eleştirel bir çözümleme yeteneğine sahip olmasını amaçlar. Dersin içeriği öğrenciye eleştirel teknik ve metotlarla analiz yeteneğini kazandırmaktır. Filmde anlamın nasıl yaratıldığı ve anlamın edebiyat ve eleştirel teorilerle nasıl yorumlanacağı dersin konusuna girer. Öğrenciler filmle izleyici arasındaki ilişkiyi anlamak, filmlerin alımlanma sürecini kavramakla yükümlüdür. | This course aims to open a new perception on the studentsʼ mind and redefining cinema as an aesthetic communication medium which can be analyzed on many levels just as any art form. |
ING570 | FANTASTIC LITERATURE FANTASTIC LITERATURE | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Dersin ilk 2 haftası Fantastik Edebiyat teorisi üzerinden geliştirilirken diğer haftalarda farklı dünya edebiyatlarından seçili kült fantastik ve bilimkurgu eserleri işlenmekte ve güncel gelişmeler ışığında tartışılmaktadır. | During the first two weeks of the course the Fantasy Literature theory is developed, while in the other weeks selected cult fantasy and science fiction works from different world literatures are being studied and discussed in the light of current developments. |
ING571 | RECENT TRENDS AND SPECIAL TOPICS IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING RECENT TRENDS AND SPECIAL TOPICS IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Bu ders kuram ile uygulamayı kapsamakta ve bazı güncel konuları içermektedir: describing learning and teaching, Learners, Teachers, Managing the Classroom, Teaching Grammar and Vocabulary, Teaching Reading, Teaching Listening, Teaching Writing, Teaching Speaking, Planning Lessons. | This course which links theory with practice involves such recent topics as describing learning and teaching, Learners, Teachers, Managing the Classroom, Teaching Grammar and Vocabulary, Teaching Reading, Teaching Listening, Teaching Writing, Teaching Speaking, Planning Lessons. |
ING572 | SOCIOLINGUISTICS SOCIOLINGUISTICS | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | dil dili lehçeleri ve çeşitleri hakkında bilgi çok dilli toplumlar sosyal faktörlerin yapısal sonuçları dil varyasyonu üç çeşit varyasyon çalışmaları sosyo-dilbilimde etnografik yaklaşımlar | knowledge of language
language dialects and varieties
multilingual societies
structural consequences of social factors
language variation
three waves of variation studies
ethnographic approaches in sociolinguistics |
ING573 | METHODOLOGY IN LANGUAGE TEACHING METHODOLOGY IN LANGUAGE TEACHING | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Metodlar ve yaklaşımlar
Yaklaşımların ve metodların konumunun alternatif kavramsallaştırılması
İzlence geliştirme süreci hakkındaki görüşler | Methods and approaches
alternative conceptualizations of the status of approaches and methods
The views regarding the process of curriculum development |
ING574 | SOCIOLOGY OF THE NOVEL SOCIOLOGY OF THE NOVEL | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Analizlerin odağı seçilmiş romanlar olacaktır. Bunları destekleyen makaleler öğrencilerle birlikte okunacaktır. Böylelikle öğrenciler, güç ilişkileri, gelenekler, ekonomic oryantasyon, cinsiyet çalışmaları sosyal ve parasal eşitsizlik gibi romanlarda geçen temalar hakkında derinlemesine analiz imkanı bulacaklardır. | Selected novels will be the focal point of analysis. Supportive essays and articles will also be provided to further deepen students' understanding of related subjects, such as power relations, traditions, economic orientation, gender studies, inequality of wealth, social hierarchy, and the illustrations of all these social topics within narrative fiction. |
ING579 | INTERMEDIALITY: BETWEEN LITERATURE AND MUSIC INTERMEDIALITY: BETWEEN LITERATURE AND MUSIC | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | Odak noktası başlangıçta aracılık teorisi ve neden ve nasıl çalışılması gerektiği üzerinde olacaktır. Öğrenci liderliğindeki sunumlar, müzik bilgilerini geliştirmek için gerekli kavramlara ve temellere odaklanacaktır. Sororal sanatlar olarak iki müzik ve edebiyat ortamı arasındaki etkileşimleri keşfetmek için üç roman incelenecek ve analiz edilecektir. | The focus will be initially on the intermedial theory and why and how it should be studied. Student-led presentations will focus on the necessary concepts and basics to improve their musical knowledge. Three novels will be studied and anlysied to discover the interacts between the two medium of music and literature as sororal arts. |
ING580 | THEATRE-FİCTİON THEATRE-FİCTİON | S | 3 | 0 | 3.0 | 6.0 | 3 | | |
SINIF: 2 - DÖNEM: 1 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
SBE510-3 | MASTER'S THESIS-I MASTER'S THESIS-I | Z | 0 | 0 | 0.0 | 30.0 | 0 | Yüksek lisans çalışmasının her adımını yüksek lisans düzeyinde bire bir yürütmek, sorunun net bir tanımını sağlamak, konuyla ilgili ayrıntılı ve eksiksiz bir literatür taraması sağlamak. | Conducting each step of a graduate study at master's level one-on-one, supplying a clear description of the problem, a detailed and complete literature review on the subject. |
SINIF: 2 - DÖNEM: 2 |
Ders Kodu | Ders Adı | DT | T | P | K | ECTS | H.S. | İçerik TR | İçerik ING |
SBE500-4 | MASTER'S THESIS-II MASTER'S THESIS-II | Z | 0 | 0 | 0.0 | 30.0 | 0 | Sürecin başından itibaren sürecin ana adımlarına odaklanacağız: araştırma konuları bulmak, kütüphane araştırması yapmak, bir kaynakça oluşturmak, bir araştırma yöntemi seçmek, vb. | From the very beginning of the process, we will focus on the main steps of the process: finding research topics, conducting a library research, creating a bibliography, choosing a research method, etc. |