BÖLÜM KADROSU |
AKTS & ERASMUS Koordinatörü : E-mail : Dahili Tel : CV : |
BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI |
DİJİTAL PAZARLAMA(UE)
Rekabet koşullarının küresel bir yapı içerdiği günümüz ekonomilerinde işletmelerin dinamik olarak karar verme mekanizmalarını oluşturmaları bir zorunluluk haline gelmiştir. Bu zorunluluk bir bakıma fiziksel sermaye ile işgücü ve onun uzantısı olan insan sermayesinin eldeki diğer üretim girdileri ile uyumlu ve verimli çalışması anlamına gelmektedir.
Normal tamamlama süresi 3 yarıyıl olan Dijital Pazarlama tezsiz yüksek lisans programında, öğrencinin eğitim-öğretim iş yükü 60 AKTS' dir.
Dijital Pazarlama tezsiz yüksek lisans programında ders planı, toplam otuz krediden ve 60 AKTS’ den az olmamak kaydıyla en az on ders ile dönem projesi dersinden oluşur.
|
|||||||