Bilişim alanında her gün artan ihtiyaca hem teorik hem de pratik becerileriyle sektörde konusunda uzmanlaşan yazılımcılar ve teknik destek elemanı olarak çalışabilecek teknikerler yetiştirmek ve toplumun hızla gelişen bilgisayar teknolojilerine uyum sağlayabilmesi, gerek duyulan bilgi toplama ve toplanan bu bilgileri işleme ile ilgili konulardaki problemler karşısında da hızlı ve doğru çözüm üretebilen nitelikli elemanlar yetiştirmektir.
Bölüm Olanakları
Bilgisayar Programcılığı (UE) Programı öğrencileri 4. yarıyılın sonunda Dikey Geçiş Sınavı (DGS) ile dört yıllık lisans programlarına geçiş yapabilirler. Öğrencilerimizin DGS’de tercih edebilecekleri lisans programları:
-Bilgi Teknolojileri -Bilgisayar Bilimleri Bilgisayar Mühendisliği -Bilgisayar Öğretmenliği- Bilgisayar Sistemleri Öğretmenliği -Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri -Bilgisayar ve Enformasyon Sistemleri -Bilgisayar ve Kontrol Öğretmenliği- Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği- Bilgisayar-Enformatik Bilişim Sistemleri Mühendisliği- Bilişim Sistemleri ve Teknolojileri -Elektronik ve Bilgisayar Öğretmenliği- Enformasyon Teknolojileri -Fizik -İstatistik -İstatistik ve Bilgisayar Bilimleri -Kontrol Öğretmenliği -Matematik-Bilgisayar -Meteoroloji Mühendisliği -Uzay Mühendisliği -Yazılım Mühendisliği
Kariyer Olanakları
Bilgisayar programcılığı (UE) programından mezun olan öğrenciler “Bilgisayar Program Teknikeri” ünvanını almaya hak kazanırlar.
Bu programdan mezun olanlar, internet ve elektronik posta hizmeti veren tüm kuruluşlar, çok kullanıcılı bilgisayar sistemi olan tüm kuruluşlar, bilgisayar ağı olan tüm kuruluşlar, elektronik ticaret yapan tüm kuruluşlar, uzaktan eğitim yapan tüm kuruluşlar, şirketlerin bilgi işlem merkezleri vb. yerlerde kolaylıkla çalışma imkanı bulacaklardır.
BÖLÜM KADROSU
Bölüm Başkanı :
Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY
E-mail : Dahili Tel : 40006
CV :
AKTS & ERASMUS Koordinatörü :
E-mail : Dahili Tel :
CV :
Dr. Öğr. Üyesi SEÇİL BİLGİÇ
E-mail :
Dahili Tel : 43554
CV :
Öğr. Gör. METE YALÇIN
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
BU BÖLÜMDE DERS VEREN ÖĞRETİM ELEMANLARI
Doç. Dr. MEHMET HAKAN ÖZÇELİK
E-mail :
Dahili Tel : 20002
CV :
Dr. Öğr. Üyesi FARİS KOCAMAN
E-mail :
Dahili Tel : 40005
CV :
Dr. Öğr. Üyesi GÜVEN ÖZDEMİR
E-mail :
Dahili Tel : 40002
CV :
Dr. Öğr. Üyesi HAKAN BURAK EMEKLİ
E-mail :
Dahili Tel : 42151
CV :
Dr. Öğr. Üyesi SEÇİL BİLGİÇ
E-mail :
Dahili Tel : 43554
CV :
Dr. Öğr. Üyesi SELÇUK ŞENER
E-mail :
Dahili Tel : 40705
CV :
Dr. Öğr. Üyesi ŞÜKRÜ MUSTAFA KAYA
E-mail :
Dahili Tel : 42252
CV :
Öğr. Gör. MUHAMMED GÜNAYDIN
E-mail :
Dahili Tel : 40711
CV :
Öğr. Gör. MURAT AKSEL AKÇAY
E-mail :
Dahili Tel : 40006
CV :
Öğr. Gör. MUSTAFA KOÇAL
E-mail :
Dahili Tel :
CV :
Öğr. Gör. UĞUR DERYA
E-mail :
Dahili Tel : 42155
CV :
İlgili Linkler
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.