Türkçe

01090 ARAPÇA ÖĞRETMENLİĞİ -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021T%
1 SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ-I5344544345544555545449186.67
2 SÖZLÜ İLETİŞİM BECERİLERİ-II5344544345544555545449186.67
3 OKUMA BECERİLERİ-I5444454544453455544449085.71
4 OKUMA BECERİLERİ-II4454454545544555545449489.52
5 YAZMA BECERİLERİ-I5454455455444555455449590.48
6 YAZMA BECERİLERİ-II5454455454455454445549489.52
7 ARAPÇANIN YAPISI -I5454545455445455455549691.43
8 ARAPÇANIN YAPISI –II5454544545445455545549590.48
9 ARAPÇA ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI5455455455445554555459893.33
10 ARAPÇA ÖĞRETİM PROGRAMLARI3544544555545454545459489.52
11 ARAP EDEBİYATI-I5445555445455555455449792.38
12 ARAP EDEBİYATI-II54455555554555554554510095.24
13 KARŞILAŞTIRMALI ARAPÇA-TÜRKÇE DİLBİLGİSİ54455555555555555554410196.19
14 ARAPÇA-TÜRKÇE ÇEVİRİ-I5445545545445555455449691.43
15 ARAPÇA-TÜRKÇE ÇEVİRİ-II5445544523335455455448883.81
16 İLERİ OKUMA BECERİLERİ-I5445555455445455455449691.43
17 İLERİ OKUMA BECERİLERİ-II5445555445445555555449792.38
18 İLERİ KONUŞMA BECERİLERİ-I5445555435445555545449590.48
19 İLERİ KONUŞMA BECERİLERİ-II5445545545445555455449691.43
20 DİL BİLİMİ-I1333534544303545455357773.33
21 ARAPÇA DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ-I3330444433333333333336460.95
22 TÜRKÇE-ARAPÇA ÇEVİRİ-I2345544545455454455449085.71
23 ARAPÇA DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİ-II4342343443534443423447470.48
24 DİL EDİNİMİ4424234553454354435337975.24
25 TÜRKÇE-ARAPÇA ÇEVİRİ-II4331343454445454455458379.05
26 DİL BİLİMİ-II3454435454355453455438782.86
27 ARAPÇA DİYALEKTLER-I4433443344344444434447874.29
28 ARAPÇA DİYALEKTLER-II5454545454544554544549489.52
29 ÇOCUKLARA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ4433334444434344334447672.38
30 MESLEKİ ARAPÇA4545454544545454544559489.52
31 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I10000000000000000000010.95
32 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II11111110100000000000087.62
33 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ00000000000000000000000.00
34 EĞİTİME GİRİŞ1111111111111111111112120.00
35 EĞİTİM PSİKOLOJİSİ0100011021202235034243331.43
36 EĞİTİM FELSEFESİ4545454545455445454549489.52
37 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ4400022000212044433003533.33
38 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ5500000055005550005004038.10
39 SINIF YÖNETİMİ3344443343343344344437470.48
40 TÜRK EĞİTİM TARİHİ5555555555555555555009590.48
41 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI4403052011353000001213533.33
42 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ05000300000000000000087.62
43 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ1525525223234132325236259.05
44 EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK1211121110101001111111918.10
45 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ4343445544554554443548883.81
46 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME0222030000030402120352927.62
47 OKULLARDA REHBERLİK3344224445544334443337571.43
48 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I3344545544432533554338177.14
49 ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA4545445545544455454559590.48
50 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II4445454344444555454459085.71
51 YABANCI DİL-I1111111111111111111112120.00
52 YABANCI DİL -II10000000000000000000010.95
53 TÜRK DİLİ-I00000000000000000000000.00
54 TÜRK DİLİ -II00000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 54484944444348464246444543464444454445464444--
İlişki Ağırlığı180177162169173182180170175180170168185179195185174179193163166--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021T%
1 KONUŞMA I5544545455554455445559792.38
2 KONUŞMA II5455544555555455445559994.29
3 ÇAĞDAŞ ARAP DÜNYASI5454535054343443435427975.24
4 ARAP ŞİİRİ3334434504544554544458278.10
5 ARAP DİLİ BELAGATI-I (MEANİ)5453554225555545545459287.62
6 ARAP DİLİ BELAGATI-II (BEYAN-BEDİ’)4544545445455454454559489.52
İlişkili Ders Sayısı / 6666666655666666666666--
İlişki Ağırlığı272526242923272021282728262628262624282727--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021T%
1 MİKRO ÖĞRETİM0500050050000055005554038.10
2 ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME5555555555555555555009590.48
3 OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI000000000000005050000109.52
4 YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME0100023020200025505153331.43
5 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ5454545445454545454549489.52
6 ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ0345004000053000545534643.81
7 EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA4444544345454444444448681.90
8 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME5434454444354454545559085.71
9 KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM4454455454354354354358883.81
10 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM4545445444554545454549388.57
11 KÜLTÜR TARİHİ4445554454435443454448883.81
12 İNSANLAR NASIL ÖĞRENİR?4445544544454454544449085.71
13 KİŞİSEL GELİŞİM VE YAŞAM BECERİLERİ4433455443444355544448580.95
14 İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ00000000000000000000000.00
15 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ4545455454445545454559590.48
İlişkili Ders Sayısı / 15101311111012121012101111111013121311131212--
İlişki Ağırlığı435245494553534151424251464257545850575052--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
123456789101112131415161718192021T%
1 İNSAN İLİŞKİLERİ VE İLETİŞİM5000500000000050550002523.81
2 İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ0500005000050000005002019.05
3 KÜLTÜR VE DİL4444444444444444444448480.00
4 BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ0000055500055055000504038.10
5 BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ1111255544454455555558177.14
6 TÜRK İŞARET DİLİ4555443445444543444558984.76
7 BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE0500010000002044511002321.90
8 BESLENME VE SAĞLIK 4445454545454545455459489.52
9 KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME0034000000000455004002523.81
İlişkili Ders Sayısı / 9565556654446658766754--
İlişki Ağırlığı182417191924262316181628232236312724282319--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.