DÜZEYİ: Yüksek Lisans , TYYÇ: 7. Düzey , EQF-LLL: 7. Düzey , QF-EHEA: 2. Düzey
İlişki Düzeyi Sayısal
İlişki Düzeyi Sözel
İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No
Ders Adı
Program Öğrenme Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
T
%
1
SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
0
4
4
5
5
0
0
0
0
5
0
0
0
5
5
5
0
5
5
0
0
0
0
5
5
5
5
5
5
5
5
2
3
5
5
0
0
0
103
54.21
2
PSİKOLOJİDE İLERİ İSTATİSTİK UYGULAMALARI
1
4
3
5
4
4
1
1
1
5
5
2
0
5
5
5
5
5
5
0
4
0
0
0
4
4
5
3
4
3
4
0
0
0
4
4
0
3
108
56.84
3
TEZE GİRİŞ VE SEMİNER DERSİ
3
4
0
3
0
0
4
0
0
5
5
0
0
5
5
0
4
5
5
0
0
0
0
0
5
5
5
2
5
0
0
0
0
0
0
0
0
0
70
36.84
4
YÜKSEK LİSANS TEZİ - I
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
0
5
5
5
0
5
180
94.74
5
YÜKSEK LİSANS TEZİ - II
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
0
5
185
97.37
İlişkili Ders Sayısı / 5
4
5
4
5
4
3
4
3
3
5
4
3
2
5
5
4
4
5
5
2
3
2
2
3
5
5
5
5
5
4
4
3
2
3
4
3
0
3
-
-
İlişki Ağırlığı
14
22
17
23
19
14
15
11
11
25
20
12
10
25
25
20
19
25
25
10
14
10
10
15
24
24
25
20
24
18
19
12
8
15
19
14
0
13
-
-
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No
Ders Adı
Program Öğrenme Çıktıları
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
T
%
1
SOSYAL TEMSİLLER
1
3
2
5
3
2
5
1
0
3
4
5
0
0
0
0
0
0
0
4
5
4
4
5
4
5
4
4
4
3
3
4
4
3
4
5
3
4
110
57.89
2
BAĞIMLILIK
3
3
3
4
4
4
4
4
4
4
4
2
3
2
2
2
2
2
2
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
3
3
4
3
3
130
68.42
3
ADLİ PSİKOLOJİ
0
3
3
4
5
5
5
1
5
4
5
5
0
0
3
0
0
0
0
5
0
3
5
3
4
3
3
5
1
3
3
2
5
2
2
0
0
0
97
51.05
4
PSİKOTERAPÖTİK YAKLAŞIMLAR
4
4
3
0
2
5
0
0
1
3
0
0
5
0
0
0
0
0
1
0
0
3
3
4
5
3
4
4
3
0
2
4
0
5
0
0
0
4
72
37.89
5
SOSYAL GİRİŞİMCİLİK
0
0
0
3
4
0
4
0
4
0
1
2
0
0
3
0
0
0
3
5
5
5
5
5
3
5
3
4
2
5
0
5
5
5
5
5
5
5
106
55.79
6
FARKLI GELİŞEN ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ
0
0
5
0
0
5
5
5
5
5
0
0
0
5
0
0
0
0
0
0
0
5
0
0
0
0
5
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
45
23.68
7
TEST UYGULAMALARI SEMİNERİ
1
4
2
4
5
4
5
1
2
4
3
4
2
4
5
1
5
4
5
1
2
3
1
1
4
3
4
1
0
4
1
3
1
1
0
1
3
1
100
52.63
8
ÇOCUK PSİKOPATOLOJİSİ
4
4
4
4
4
5
5
5
5
3
3
3
3
3
3
3
3
3
3
4
4
4
4
4
5
5
5
5
5
4
4
4
4
4
4
4
4
4
151
79.47
9
ÇOCUK VE SUÇ
2
4
4
3
4
4
5
2
5
0
0
0
0
1
1
3
1
1
3
5
4
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
137
72.11
10
PSİKOLOJİ TARİHİ
5
5
5
5
5
4
4
3
3
3
3
4
3
2
2
2
1
1
1
3
2
2
3
2
2
2
2
2
3
1
1
1
1
1
1
1
1
1
93
48.95
11
AİLE TERAPİLERİ
3
3
5
5
5
4
0
0
0
3
3
0
5
0
4
0
0
0
0
0
0
0
0
4
0
3
0
0
5
3
0
0
0
4
0
0
0
0
59
31.05
12
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞTA SEÇME KONULAR
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
1
5
4
1
1
1
1
4
3
3
3
4
4
3
3
3
5
4
4
4
0
4
4
4
1
4
126
66.32
13
MANEVİYAT VE SAĞLIK
1
1
1
1
1
2
2
2
2
3
3
3
3
2
2
2
2
2
2
1
1
1
1
1
2
2
2
2
2
2
2
2
2
3
3
2
2
1
71
37.37
14
AİLE VE ÇİFT TERAPİLERİ
1
3
4
4
4
2
5
2
2
4
4
4
5
3
3
3
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
4
141
74.21
15
SAĞLIK PSİKOLOJİSİ UYGULAMALARI
4
3
5
4
3
3
5
5
4
5
5
4
4
3
3
3
4
3
4
4
3
4
5
5
5
5
4
4
5
3
3
4
4
4
4
4
3
3
150
78.95
16
ÇEŞİTLİLİK VE SOSYAL KAPSAMA
2
4
5
4
3
1
5
2
4
4
4
4
0
0
3
0
0
0
3
5
4
4
4
5
4
3
3
4
4
4
3
4
3
3
4
1
0
3
113
59.47
17
SAĞLIK PSİKOLOJİSİ
3
4
5
5
5
3
3
4
4
3
4
2
3
3
3
3
2
2
3
4
4
4
4
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
5
155
81.58
18
POLİTİK PSİKOLOJİ
3
4
5
5
5
5
5
2
3
5
5
5
1
1
4
4
3
2
4
5
5
5
5
5
4
4
4
3
3
5
5
5
5
5
5
5
5
5
159
83.68
19
İLERİ DÜZEY KLİNİK PSİKOPATOLOJİ
3
4
4
4
5
4
5
1
1
5
4
3
4
4
5
5
5
5
5
4
4
4
5
5
5
5
5
0
4
4
4
4
4
5
4
3
3
1
149
78.42
20
İLETİŞİM PSİKOLOJİSİ
3
4
3
4
4
5
5
4
4
4
4
3
5
5
4
2
5
3
5
4
3
5
4
3
3
3
3
3
3
3
2
4
4
5
5
3
5
3
144
75.79
21
YAKIN İLİŞKİLER PSİKOLOJİSİ
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0.00
İlişkili Ders Sayısı / 21
17
18
19
18
19
19
18
17
18
18
17
16
14
14
17
13
13
13
16
17
16
19
18
19
18
19
19
17
18
18
17
18
16
19
16
16
15
17
-
-
İlişki Ağırlığı
47
64
72
72
75
71
81
48
62
69
63
57
47
43
54
34
38
33
49
66
57
72
69
74
72
72
72
62
67
66
55
68
60
71
62
56
52
56
-
-
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi
İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi
AKTS Bilgi Paketi
ECTS Information Package
Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır.
ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System
Istanbul Aydin University ECTS Information Package
ECTS Information Package
European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.