Türkçe

03020 GRAFİK TASARIM -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I00040000120033110502200002419.20
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II00040000120033110502200002419.20
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ-I000000000000000000000000000.00
4 TEMEL SANAT EĞİTİMİ-I42444334311344423423243337761.60
5 TEMEL SANAT EĞİTİMİ-II42243323311344434432233337358.40
6 DESEN-I425555454223455545443445510382.40
7 DESEN-II32222223300344333424133336451.20
8 GRAFİK TASARIMA GİRİŞ555555555555445355545545511995.20
9 BİLGİSAYARLI TASARIMA GİRİŞ555555555555445355545545511995.20
10 GRAFİK DESEN-I43354544411255455534344559777.60
11 GRAFİK DESEN-II21243323300344233424132336451.20
12 TİPOGRAFİ-I45244353555344525535243449878.40
13 TİPOGRAFİ-II45244353555344525535243449878.40
14 İLLUSTRASYON425555455555535555553555511692.80
15 FOTOĞRAF30442443454144444535322118064.00
16 GRAFİK TASARIM-I545554545555344455555535511592.00
17 GRAFİK TASARIM-II545554545555344455555535511592.00
18 AMBALAJ TASARIMI554444545555154245344444410382.40
19 WEB TASARIM VE ARAYÜZ UYGULAMALARI454454354545354343535543510483.20
20 GRAFİK ANİMASYON-I533345455555554253355553310584.00
21 GRAFİK TASARIM-III555555555555555355555535512196.80
22 GRAFİK TASARIM-IV555555555555555555535535512196.80
23 GRAFİK TASARIM PROJE555555535555355355553534511491.20
24 BİTİRME PROJESİ555555555555124455555545511592.00
25 ENDÜSTRİYEL GRAFİK TASARIMI5555555555555555555555555125100.00
26 GİRİŞİMCİLİK44444334455443345434343349576.00
27 SANAT TARİHİ-I10441121212055252515202115544.00
28 SANAT TARİHİ-II10440121212055252515202115443.20
29 MİTOLOJİ00010011120021152503000002520.00
30 GÖRSEL ALGI PSİKOLOJİSİ11122312410200122104101313628.80
31 İNGİLİZCE-I000000000000000000000000000.00
32 İNGİLİZCE-II000000000000000000000000000.00
33 MESLEKİ İNGİLİZCE-I34453424343235433545122348568.00
34 MESLEKİ İNGİLİZCE-II35334533235345453455434459777.60
35 SOSYAL SORUMLULUK VE ETİK10000010110022151501101002318.40
36 TÜRK DİLİ-I10030011012043141514200003427.20
37 TÜRK DİLİ-II10030011012043141514200003427.20
38 YERİNDE UYGULAMA-I11133442333002103002022224435.20
39 YERİNDE UYGULAMA-II33333332333114333323244337156.80
40 YERİNDE UYGULAMA-III33333443444114224423132337358.40
İlişkili Ders Sayısı / 4034283136303135343535302835363736353631373528323131--
İlişki Ağırlığı118101114143117120120116129119114102125142123124131163106146104113100113117--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425T%
1 GRAFİK ANİMASYON-II533345455555554253355553310584.00
2 BASKIRESİM-I513555554145555555552555511088.00
3 BASKIRESİM-II515555554135555555552555511188.80
4 BİLGİLENDİRME GRAFİĞİ555555555555545555555545512398.40
5 KİTAP TASARIMI555555535555545555555555512297.60
6 MULTİMEDYA445554545554455455554545511692.80
7 İLERİ WEB UYGULAMALARI454454354545454343545543510684.80
8 PORTFOLYO VE SERGİLEME YÖNTEMLERİ5555555555555555555555555125100.00
9 DENEYSEL TASARIM43333451453213425523332438064.00
10 ÇEVRE GRAFİĞİ5555555555555555555555555125100.00
11 GRAFİK TASARIM TARİHİ00111000022012131514102002822.40
12 TÜRK GRAFİK TASARIM TARİHİ53535544201033555555535439374.40
İlişkili Ders Sayısı / 1211111212121111111111121012121212121212121211121111--
İlişki Ağırlığı52404949535251474844474648515349555651564751514949--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425T%
1 KÜLTÜR VE SANATTA GÜNCEL EĞİLİMLER 00222001100211333400000002520.00
2 ESTETİK VE SANAT FELSEFESİ22332213311132554542355557761.60
3 ÇAĞDAŞ SANAT KURAMLARI11100003000012051502204123124.80
4 SANAT ESERLERİ ANALİZİ33333333333333333333333337560.00
5 YAPAY ZEKA VE DİJİTAL TEKNOLOJİLER000000000000000000000000000.00
6 TASARIM VE GÖRSEL KÜLTÜR23233223322345445553334338164.80
7 İSLAM VE DOĞU SANATLARI12111111111221112231111333628.80
8 BATI SANATINDA ÖNCÜ EĞİLİMLER25144424333421111113341126148.80
9 GÖSTERGEBİLİM VE SANAT00024000000041554522000133830.40
10 TOPLUM BİLİM VE SANAT21001202500050555551004014939.20
İlişkili Ders Sayısı / 107777865875569889997865778--
İlişki Ağırlığı1317131820149201910101525162732283523171516221722--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425T%
1 KADIN VE EGZERSİZ11111111111111111111111112520.00
2 SİBER GÜVENLİK00001000120033322301100002217.60
3 AKRAN REHBERLİĞİ000000000000000000000000000.00
4 RİTİM DANS VE ORFF EĞİTİMİ000000000000000000000000000.00
5 BİLGİSAYAR OYUNU İLE EĞİTİM000000000000000000000000000.00
6 ÇOKLU ORTAM TASARİMİ VE ÜRETİMİ000000000000000000000000000.00
7 ÖĞRETİM TASARİMİ000000000000000000000000000.00
8 ÖĞRETİMDE TEKNOLOJİK UYGULAMALAR000000000000000000000000000.00
9 FOTOĞRAFA GİRİŞ20245234204211445540212556955.20
10 KİŞİLERARASI İLETİŞİM21221302111132224520512345241.60
11 İNSAN HAKLARI (AİHM VE İÇTİHATLARI)000000000000000000000000000.00
12 TÜKETİCİ HUKUKU000000000000000000000000000.00
13 KARİYER PLANLAMA000000000000000000000000000.00
14 FİNANSAL OKURYAZARLIK000000000000000000000000000.00
15 AVRUPA SARAY BAHÇELERİ000000000000000000000000000.00
16 TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI000000000000000000000000000.00
17 SOSYOLOJİ000000000000000000000000000.00
18 BARIŞ ÇALIŞMALARINDA ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR000000000000000000000000000.00
19 DİJİTAL HABERCİLİK10000000210011312121301002016.00
İlişkili Ders Sayısı / 194233432354335555554353433--
İlişki Ağırlığı6257864775649813101415931236910--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.