Türkçe

12620 İNGİLİZ DİLİ ve EDEBİYATI - Yüksek Lisans Sonrası Program
DÜZEYİ: Doktora , TYYÇ: 8. Düzey , EQF-LLL: 8. Düzey , QF-EHEA: 3. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132T%
1 EDEBİ ELEŞTİRİDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR4335544445544544554444555544555514188.13
2 İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ4454455555544454454454445455555514590.63
3 CONTEMPORARY APPROACHES IN LITERARY CRITICISM-II5555555554555455554554455454544515194.38
4 DOCTORAL THESIS PROPOSAL0000000000000000000000000000000000.00
5 DOKTORA TEZİ-15455444544455544555554545454445514590.63
6 DOKTORA TEZİ-25455444555544445555455544444454514490.00
7 DOKTORA TEZİ-35554455454544545544555444445545414490.00
8 DOKTORA TEZİ-45454544554544454545445454445545414288.75
9 DOKTORA YETERLİK5445434545454545545555455554545514691.25
10 SEMINAR COURSE4454445554554544444332254433544412980.63
İlişkili Ders Sayısı / 1099999999999999999999999999999999--
İlişki Ağırlığı4237424139384043424043403841394043414039413837414138393843394242--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132T%
1 DİL BİLİM ÇALIŞMALARI5110545435545000411152454433544410163.13
2 TRAUMA IN LITERATURE5555455545554555545555555555554515596.88
3 İKİDİLLİLİĞİN YÖNLERİ2215525321115555222255555555555511873.75
4 ÇAĞDAŞ ROMAN4444444444444444444444444444444412880.00
5 SELECTED TOPICS IN ENGLISH LITERATURE4555545555554555555555555555555515798.13
6 SHAKESPEARE'S TRAGEDIES5555555555454555555554555555555415697.50
7 SPECIAL TOPICS IN SECOND LANGUAGE ACQUISITION0000000000000000000000000000000000.00
8 SÖYLEM ÇÖZÜMLEMESİ501122132230342050004000344555557647.50
9 LANGUAGE AND MEANING0000000000000000000000000000000000.00
10 DISCOURSE ANALYSIS AND ENGLISH LANGUAGE TEACHING0000000000000000000000000000000000.00
11 SHAKESPEARE ÇALIŞMALARI4444444444444444444444444444444412880.00
12 20. YÜZYIL AMERİKAN MODERNİZMİ4455545555545555555555555555555515697.50
13 ROMANTİK DÖNEM5554544344430000433455545545454411974.38
14 İKİNCİ DİL OKUMALARI ÜZERİNE ARAŞTIRMA4554545555444554544554454555444514590.63
15 AMERİKAN TİYATROSU -I5555553555554444333353553444333313181.88
16 ERKEN MODERN ÇAĞ5545545555555554555555554555545515596.88
17 ASSESSMENT IN ENGLISH LANGUAGE TEACHING0000000000000000000000000000000000.00
18 CİNSİYET ÇALIŞMALARI5455455555550000554555545455555413483.75
19 AMERİKAN DRAMA-II55555555555555555555555555555555160100.00
İlişkili Ders Sayısı / 191514151415151515151515141312121115141414151414141515151515151515--
İlişki Ağırlığı6759606268616666636564595656545066555558726166666669687069686767--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.