Türkçe

01020 REHBERLİK ve PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK -
DÜZEYİ: Lisans , TYYÇ: 6. Düzey , EQF-LLL: 6. Düzey , QF-EHEA: 1. Düzey

İlişki Düzeyi Sayısal İlişki Düzeyi Sözel İlişki Varlığı
Dersin Program Çıktıları İle Olan İlişkileri
Zorunlu Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334T%
1 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-I11111111111111111111111111111111113420.00
2 ATATÜRK İLKELERİ VE İNKILAP TARİHİ-II11111111111101111111111111111111113319.41
3 BİLİŞİM TEKNOLOJİSİ000000000000000000000000000000000000.00
4 EĞİTİME GİRİŞ23411434221323344113221443334232339052.94
5 EĞİTİM FELSEFESİ32222323313332222321222233222222227644.71
6 EĞİTİM SOSYOLOJİSİ11111104110311115205303315511555537644.71
7 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ11111111111111111111111111111111113420.00
8 SINIF YÖNETİMİ00000050000500544555035005350550507443.53
9 TÜRK EĞİTİM TARİHİ444444444444444444444444444444444413680.00
10 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI544554455545544554555545454444555515691.76
11 EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ00001001135553210323521500000000004828.24
12 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ455523551225525355553555555555555514786.47
13 ÖĞRENME PSİKOLOJİSİ455454553535555544355455345555454515390.00
14 EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK11000033002320005125000105500544405632.94
15 TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ343432332233435534454055205454454111668.24
16 EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME33350133340443034543433124313433339857.65
17 ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA444233355334533344445334255535555213076.47
18 YABANCI DİL-I11111111111101111111111111111011113218.82
19 YABANCI DİL -II11111111111111111111111111111111113420.00
20 PSİKOLOJİYE GİRİŞ12333222321234332332423323322213218248.24
21 KÜLTÜREL ANTROPOLOJİ11111111111111111011111111111111113319.41
22 GELİŞİM PSİKOLOJİSİ -I343424343343434434544454545454543413177.06
23 FİZYOLOJİK PSİKOLOJİ232543135543513342134333234343433410863.53
24 OKULLARDA REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA554415545454455445545454545544455515188.82
25 KİŞİLİK KURAMLARI445544333542323233233345343433334511768.82
26 YAŞAM DÖNEMLERİ VE UYUM SORUNLARI455444455445444445445444444544455414685.88
27 GELİŞİM PSİKOLOJİSİ-II443545354454454454434454344434455313981.76
28 KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ454544544444444454554455445445454414786.47
29 TEST DIŞI TEKNİKLER454544455445445444445444444544454514685.88
30 SOSYAL PSİKOLOJİ554553554555555554555554554553555516194.71
31 TEMEL İSTATİSTİK544545454555555545455555555555555516395.88
32 DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI-I533443344545554455413453042514554513076.47
33 PSİKOLOJİK TESTLER342534255555455354222522552233252111970.00
34 PSİKOLOJİK DANIŞMA İLKE VE TEKNİKLERİ554344454434335445344434043224444412674.12
35 PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI554333242535445543445344333225334312472.94
36 MESLEKİ REHBERLİK555554542333343444444444244444344513378.24
37 DAVRANIŞ BOZUKLUKLARI-II343143455505344444114431455504544411970.00
38 PSİKOLOJİK DANIŞMA BECERİLERİ554455454535455444444333233223333312875.29
39 GRUPLA PSİKOLOJİK DANIŞMA554444455425445444354444243434444213478.82
40 MESLEKİ REHBERLİK UYGULAMALARI455544554555555555555555555555555516697.65
41 MANEVİ DANIŞMANLIK33112203220242223323233104410332237342.94
42 OKULLARDA PDR UYGULAMALARI-I453355454545555555555455355455545415691.76
43 OKULLARDA PDR UYGULAMALARI-II453355454545555555555455355455545415691.76
44 REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA SEMİNERİ444344543444434444454354155434555313579.41
45 AİLE DANIŞMANLIĞI454555544434555555445334144535554314484.71
46 BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI-II353353255545555555555425355225225213780.59
47 MESLEK ETİĞİ VE YASAL KONULAR344314341323233454334344145432445111064.71
48 ÇOCUK HUKUKU343334454222223434445334043333444110964.12
49 RPD'DE PROGRAM GELİŞTİRME453344353435544555555454255335435314082.35
50 TRAVMA SONRASI PSİKOLOJİK DANIŞMA555355553535555444445535244445555314887.06
51 BİREYLE PSİKOLOJİK DANIŞMA UYGULAMASI-I353353255545555555555425355225225213780.59
52 TÜRK DİLİ-I000000000000000000000000000000000000.00
53 TÜRK DİLİ -II000000000000000000000000000000000000.00
İlişkili Ders Sayısı / 5348484747474747494848455047484849494949504847494943484948454849484947--
İlişki Ağırlığı161179152156152156155188154168142187176164177173186180165179181157168171120185181158140179176176184145--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Bölüm Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334T%
1 OKULDA RUH SAĞLIĞI454544534344554454344353544544545514384.12
2 ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLAR VE EĞİTİMİ354334553534544335535453455444555514283.53
3 YAKIN İLİŞKİLER PSİKOLOJİSİ35312214231444233414233202320233448952.35
4 ÇOCUK İSTİSMARI VE İHMALİ243222344410544444455152145414443110964.12
5 CİNSEL SAĞLIK EĞİTİMİ454233354423542543554254155225444412674.12
6 EĞİTİMDE DRAMA445534344344444333334444444443433412774.71
7 GRUPLA PSİKOLOJİK DANİŞMA UYGULAMALARİ I454343154535454555455313254125115212372.35
8 ÇOCUK VE ERGENLERLE PSİKOLOJİK DANIŞMA443444454525524444544344454544554213780.59
9 GRUPLA PSİKOLOJİK DANİŞMA UYGULAMALARİ II443242254525352554454222254225225211668.24
10 KISA SÜRELİ PSİKOLOJİK DANIŞMA453455554535555453544435244545455514887.06
11 BAĞIMLILIK TERAPİSİ334532355445555555555355355555555515289.41
12 KARİYER DANIŞMANLIĞINDA GÖRÜŞME BECERİLERİ554353232545555555555545354345434314384.12
13 ELEŞTİREL PEDAGOJİ445344355534443555544444144424455313680.00
İlişkili Ders Sayısı / 1313131313131313131313131213131313131313131313131312131313121313131313--
İlişki Ağırlığı48584942464240584956365359564855565454565541504632575546385550495745--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Fakülte Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334T%
1 MİKRO ÖĞRETİM444444444444444444444444444444444413680.00
2 MÜZE EĞİTİMİ000000000000000000000000000000000000.00
3 ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME444444444444444444444444444444444413680.00
4 OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARI5555555555555555555555555555555555170100.00
5 YETİŞKİN EĞİTİMİ VE HAYAT BOYU ÖĞRENME223314250204502543055055055535455410863.53
6 ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ03420215433450323334330305502440238851.76
7 EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA11121112222230133444444505521544508851.76
8 AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME434315413333333545454444245455454512875.29
9 KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM34434345332422143334212313222321008851.76
10 SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA VE EĞİTİM233233252324321445505155445504555111265.88
11 ÖĞRETİMİ BİREYSELLEŞTİRME VE UYARLAMA12132244422432224333332222222222228348.82
12 KÜLTÜR TARİHİ000000000000000000000000000000000000.00
13 İNSANLAR NASIL ÖĞRENİR?000000000000000000000000000000000000.00
14 KİŞİSEL GELİŞİM VE YAŞAM BECERİLERİ455444353445555555554354454444444514887.06
15 İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ000000000000000000000000000000000000.00
16 ÇOCUK PSİKOLOJİSİ343334355424323433234244144044454111165.29
İlişkili Ders Sayısı / 16111212121112121211121112129121212121111121111129121210111212111110--
İlişki Ağırlığı33404138324137503939334745293447464742464734444827505037364946444434--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
Üniversite Seçmeli Dersler
S.No Ders Adı Program Öğrenme Çıktıları
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334T%
1 İNSAN HAKLARI VE DEMOKRASİ EĞİTİMİ444444444444444444444444444444444413680.00
2 KÜLTÜR VE DİL11111111111211133333212333333332306538.24
3 BİLİM VE ARAŞTIRMA ETİĞİ555554555500055555555555555555555515490.59
4 BİLİM TARİHİ VE FELSEFESİ0000200000000002000420000200000030158.82
5 TÜRK İŞARET DİLİ000000000000000000000000000000000000.00
6 BAĞIMLILIK VE BAĞIMLILIKLA MÜCADELE551155254422411454141312455115054110360.59
7 BESLENME VE SAĞLIK 11110111211110044334415504444452507845.88
8 KARİYER PLANLAMA VE GELİŞTİRME222223222233434545555333233233345310762.94
İlişkili Ders Sayısı / 86666666666555557666776665766665674--
İlişki Ağırlığı18181414191815181817111214141527252421292317202218262419202420222913--
*Katkı Düzeyi (0-5): 0-Yok, 1- Çok Az, 2- Az, 3- Orta, 4- Yüksek, 5- Çok Yüksek
EBS : İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi İstanbul Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydın University Education & Training System Istanbul Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.